Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 4.9k weergaven
De nieuwste DS spellen werken niet meer met de R4 kaart, dit komt doordat er geen update meer uit word gebracht door de jappen. Dit kaartje is namelijk sinds kort illegaal in japan. Er is nu een nieuw kaartje maakt, de R4i, deze werkt wel met de nieuwe spellen maar is helaas alleen voor de nieuwe Nintendo DSi.
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 4.2k weergaven
hallo iedereen ik heb heel HEEL vaak gehoord over mensen die problemen hebben met hun ds kaartje nou ik heb eens vlink over internet gezogt wat de problemen zijn + oplossingen hier zijn ze dan (DIT IS ECHT) errorcode 4 (ttds): je firmware is out of date je moet hem upgraden (nieuwe firmware) als je hem niet kunt upgraden of de gene die het upgrayd het haast nooit doet kan ik je aanraden een nieuw kaartje te kopen de beste kaartjes zijn (niet dat ik reklame wil maken ofzo): syclods en m3REAL deze kaartjes ondersteunen hast alle nieuwe en oude games ok volgende probleem wit scherm na laden (r4): het spel werkt niet op de r4 hetzelfde als zonet update de fi…
Laatste reactie door Zombymario, -
R4DS probleem
door kik3333- 8 reacties
- 4.2k weergaven
Heej, Ik heb problemen met sommige games. Ik krijg ze niet op mijn R4. Hij zegt dan: Het volgende volume is nodig. Dit is alleen met de gedownloade games in .rar folders. De games in .zip folders kan ik wel gewoon op mijn R4 zetten. Kan iemand helpen? BVD, erik
Laatste reactie door kik3333, -
- 8 reacties
- 1.9k weergaven
hey, (meschien domme vraag :s) ik heb laatst Red Alert 3 op me oude pc gezet en als ik hem wil opstarten geeft hij datik moet checken of ik wel een goede videokaart heb of directX 9.0 heb.. DirectX heb ik en dus is mijn videokaart te slecht (1,7Ghz terwijl 2Ghz nodig is).... is er een manier om dit toch te kunnen spelen (liever niet overklokken) mzzls, royke
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 9 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb een spel gedownload van dopeman maar ik open het en het zijn alemaal rar :'(bestande wat moet ik er mee doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb het spelletje rabbits go home op mijn r4 kaartje van de ds gezet maar hij zegt error moet hiet iets overheen worden gezeten of is dit gewoon een verkeerde download?? zo ja waar kan ik dit downloaden?? Groeten Moniek
Laatste reactie door Zombymario, -
race 07
door Dark Legend- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hey, ik heb laasts de game Race 07 gedownload... nu heb ik alles geinstalleerd zonder problemen en ook de crack eraf gehaald. als ik op het icoontje op m'n deskop klik start het spel gewoon niet op! :buck: ik gebruik Deamon Tools om het bestand (iso) de mounten. kan iemand mij plz helpen??? Royke93
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden Racedriver Grid gedownload.. Nu ben ik bij seizoen 9 en heb ik alleen nog maar de keuze van een on board camera,klopt dit!! Bij de eerdere seizoenen kon je nog een andere camera kiezen,ik rij het liefst dat je de auto op de voorgrond ziet namelijk. Zo'n on board camera vindt ik helemaal niks en het was juist een super spel....maar door die camera vind ik er niks meer aan.... Zijn er nog meer van dit soort spellen te vinden??? Thanxs
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
Racestuur ps3
door Bapao11- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een stuur voor mijn ps3, omdat ik veel racegames speel. Ik wil maximaal 120 euro uitgeven, maar ik heb geen flauw idee wat nou echt een goed stuurtje is. Daarom vraag ik jullie advies en ervaringen met div. stuurtjes. Ik ben wel op zoek naar een stuurtje met force feedback. Alvast bedankt
Laatste reactie door Bapao11, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hey, ik heb vragen over ragdoll masters: hoe kan ik andere muziek in het spel zetten? en ik wou graag andere skins enzo voor het spel(ik heb ook een site gevonden met mods http://forums.ragdollsoft.com/viewtopic.php?t=2158 ) maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 13 reacties
- 2.4k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]4 oktober 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC, PS3, Xbox360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Modern First Person Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel CPU - Core 2 Quad Q6400 2.13GHz AMD CPU - Opteron Quad core 1354 Nvidia GFX Card - GeForce GT 440 ATI GFX Card - Radeon HD 5550 1024MB RAM (Memory) - 4 GB Hard Disk Space - 12 GB Direct X - 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Bethesda[/td] [/table] verhaallijn: RAGE is een…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 6 reacties
- 1.6k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
hee mense ik had een vraagje(duh) zijn er al cracked servers voor rainbow six vegas 2?? of een private server whatever thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
ram geheugen
door Razor- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb een vraagje: de minimum systeemeisen voor WoW is een 512mb ram, ik heb namelijk maar 256mb, dus ik kan het spel niet spelen ? (ik was van plan demo te downloaden) Of gaat dat in principe wel, maar dan trager ofzo ? Alvast bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
[table][th] Rambo The Video Game-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rambo: The Video Game-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Rambo.The.Video.Game-RELOADED Releasedatum: 21 februari 2014 Retail Datum: 21 februari 2014 Bestandsnaam: Rambo.The.Video.Game-RELOADED Bron: Retail DVD Maat: 2,92 GB Genre: First Person Action Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Reef Entertainment Ontwikkeld door: Teyon Laat Omschrijving Rambo: The Video Game zet de speler in John Rambo’s legerkistjes, en neemt hen mee op een actievolle …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
www.dutchrapid.eu biedt gemodde rapidfire controllers aan voor zowel playstation 4 als xbox one, ik vroeg mij af hoe men er tegen aan kijkt. Controllers zijn op zich eigendom van gebruiker en er kan mee gedaan worden zoals gebruiker dat wilt. Echter kunnen andere spelers op een server het niet prettig vinden.. een rapidfire controller maakt je wapens in games wel degelijk sterker! Naast een mogelijk server kick, zijn er geen consequenties, hoe kijkt men hier tegen op aan? Viking digital maakt top-of-the-line rapidfire controllers, dutchrapid verkoopt ze, iemand ervaring mee?
Laatste reactie door Dutchrapid,