Spring naar bijdragen

PSP error bij spel starten


Zyra

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-04-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond,

Nadat ik te horen heb gekregen dat ik moet revalideren heb ik de PSP maar weer eens uit de kast gehaald. Nu heb ik deze jaren geleden eens een keer om laten bouwen wat altijd goed heeft gewerkt. Echter krijg ik nu bij bepaalde spellen de volgende melding: Deze game kan niet worden gestart (80020148).

Na wat zoeken kwam ik hier op een heel oud bericht dat dit zou komen omdat de custom software verouderd zou wezen?

Nu wil ik deze dus graag updaten maar ik weet niet hoe ik hiermee moet beginnen.

Is er iemand die mij zou willen helpen? Het liefst stap voor stap? Ik zou er erg dankbaar voor wezen en er zeer zeker veel plezier mee hebben tijdens het revalideren!

Het gaat hier om een PSP 2004 met Data Code 7D en zonder pandora batterij. De huide systeemsoftware is 3.80 M33-5.

Ik ga heel hard duimen dat iemand van jullie mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Zyra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je zou Prometheus 4 moeten installeren.

Zie: http://downloadtutorial.nl/playstation-portable/20-firmwares/44-updaten-naar-550-gen-d3

Kan je hier wat mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...