Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
pure
door kaasbroodje- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb vandaag pure gedownload en geïnstalleerd zoals stond aangegeven in het nfo bestand maar zodra ik het spel wil starten zie ik alleen heel even een cd draaien naast me muis maar voor de rest gebeurd er niks. als ik de reactie,s lees werkt het bij sommige wel :-[
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hallo, een tijd geleden heb ik battlefield 2 gedownload, maar helaas moet je het spel kopen als je BFHQ en multiplayer wilt spelen. dat is in mijn geval toch aangezien het niet lukt gelukkig kan ik mij amuseren met singleplayer, maar is er een mogelijkheid om de kaartgrootte te vergroten. want ik had ook zo'n boosterpack gedownload, maar kaartgrootte 16 is niet groot genoeg om met de vliegtuigen te kunnen spelen , of gaat dat enkel met BFHQ?
Laatste reactie door njitram, -
- 1 reactie
- 3.1k weergaven
Heeey ik heb laatst de Settlers 6 binnengehaald, tijdje gespeeld. Toen kwam ik de patch tegen, gedownload.. Maar nu vraagt hij elke keer bij het opstarten een serial code die nergens te vinden is.. Dus Settlers maar opnieuw geïnstalleerd, zonder de patch/update. Het probleem is; die patch kan me niet zo veel schelen, maar ik wil nog wel de map editor! En als ik de map editor (na ongedaan maken vd patch) wil openen, geeft hij een fout.. Iemand een tip, of misschien een adresje waar ik de (werkende!) map editor in zijn eentje kan downloaden? Alvast super bedankt! ;D BTW het gaat om Settlers 6 (Rise of an Empire)
Laatste reactie door Ruuuby4, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 6.8k weergaven
Hoi, wie heeft met het volgende ervaring. Als er op de nintendo een bepaald spel wordt gespeeld maakt dit spel de volgende bestanden aan: demon.sys demon0.sys en swreset.sys. Als ik na het spelen van dit spel een ander spel wil gaan spelen doet geen enkel spel het meer. Verwijder ik daarna deze 3 bestanden dan doen de spellen het weer. Raar raar....waar gaat het mis ??? Iemand hier ervaring mee ? MvG Jolanda
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Vraagje, kan je the Elder Scrolls online ook alleen spelen of moet je dat altijd samen doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, eerst maar eens een antwoord beginnen voor iedereen die alles heeft geinstalleerd en er komt een menuutje in beeld te staan waar je nog maals de code moet invoeren om verder te gaan dit kan je omzeilen door gewoon de crack aan te klikken in plaats van de cd. Nu mijn vraag als ik FIFA heb gestart komt er als ik online wil spelen te staan dat ik de game eerst moet veriferen terwijl alles het wel gewoon goed doet weet iemand hier een oplossing voor??? ik hoop niet dat deze topic niet word gesloten want het is niet dezelfde vraag van andere die echt zoeken naar de code. groeten jeffrey.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht. helaas heb ik weinig verstand van deze dingen. nu heb ik een aantal vragen: - welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc. - moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi? - op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer. - er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben. - wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart. ik heb…
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hee Ik heb net een R4 8GB geheugenkaart gekocht voor de DS. Hoe je spellen moet downloaden weet ik al, maar wat je daarna moet doen? Hoe gaat dat precies als je spellen erop wilt zetten? Kan iemand uitgebreid uitleggen? Dankje! ;D
Laatste reactie door movado, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
We hadden onze wii even uitgeleend. Nu hij weer terug is, wilde ik weer wat nieuwe games downloaden en spelen. Maar geen van de games (.iso) doen het. Ze geven de melding: error #002 wat kan ik daaraan doen??
Problemen met/bij D-Tools en Alcohol 120%
door Gast oosterlaak- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hallo Forumleden, Ik heb laatst Fifa 06 gedownload. Nu wil ik D-Tools of Alcohol 120% installeren. Als ik D-Tools en Alcohol 120% installeer komt er te staan: Ongeldige Opdrachtregelparameters Windows®Installer. V2.00.2600.1106 Copyright ©2000 Microsoft Corporation. ALle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van Independent JPEG Group. Weten jullie wat ik hier mee moet doen. Of hebben jullie een ander programma om MDS, MDF, CUE, BIN, IMG, BWT, CDI en/of ISO bestanden in te stoppen om een programma op te starten. Alvast bedankt, WillemIITilburg
-
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hallo, weet iemand mischien waar ik een ddos tool voor runescape kan downloaden zonder virus!? alvast bedankt!
- 1 reactie
- 4.4k weergaven
Hoe krijg ik Fifa 15 voor de Wii in het nederlands. Ik gebruik usbloader GX. Dan ga ik naar het spel en klik ik op instellingen. Dan zet ik speltaal op Nederlands, maar hij blijft gewoon in het Duits. Wie kan me helpen?
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 978 weergaven
http://gamesplaza.mobi - Gratis games voor op je mobiele telefoon. Hier is ook fun zoals ringtones, video’s, wallpapers en screensavers te vinden voor je mobiele telefoon! - allesisgratis.mobi Heel chill! O0
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey. Ik heb nu dus Cod Mw2 geinstalleerd maar als ik op de snellkoppeling druk(of als ik gwn op de exe klik) gebeurd er gwn niks Helemaal niks. De mp doet ook niks Terwijl op mijn pa,s pc hij het wel deed maar een foutmelding gaf omdat zn pc bagger is. What to do?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
gta chinatown wars heb ik een download van megauload, maar daarmee kun je niet multyplayer spelen heeft iemand een site waar je wel een mee kunt multyplayer spelen
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 3.1k weergaven
Ik krijg met de R4i kaart met gedownloade spellen alleen maar een icoontje van star wars of zoiets te zien en als ik daarop klik, komt in het bovenste scherm in rood het woordje menu met een vraagteken. Het onderste scherm blijft dan leeg. Wie weet wat ik moet doen om gedownloade spellen te kunnen spelen?
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
[table] [th] Syndicate [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.insidegam...game/syndicate/[/td2] http://www.insidegam...yndicate/media/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]Syndicate speelt zich af in de redelijk verre toekomst: het jaar 2069. Tegen die tijd wordt de wereld bestuurd door gigantische syndicaten (verder: syndicate) en heeft elk mens op de planeet een computerchip in hun hoofd waarmee ze in contact staan met de wereld. Met deze chip zijn ze vooral verbonden aan een syndicate, dat zaken voor hen regelt. Door die chip weten deze bedrijven ook…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
ik heb al 3 jaar lang een omgebouwde ps2, nooit problemen gehad etv etc. Wil ik vandaag een spel opstarten(gekopieerd) doet ie het niet, reset ik hem doet ie het nog niet ik heb hem nu zowat 30 keer gereset, van de stroom gehaald, de schijfjes schoongemaakt, in de ps2 geblazen en zelfs nog een orgineel ps2 spel geprobeerd maar die pakt ie ook niet meer. Hebben meer mensen dit probleem of hebben ze dit gehad? kan iemand me helpen? wat ik nog kan doen om hem zeg maar te laten werken?
Laatste reactie door koekie, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Algemene informatie: Torchlight II is an upcoming action role-playing game developed by Runic Games and published by Perfect World. It is the sequel to Runic's 2009 ARPG, Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer support and extended modding capabilities. As of June 2011, Runic Games estimates the PC version's release date to be "sometime in 2011." A release for Mac OS is planned for some time after the PC release. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] Sep 2011 - 11 days left - Rumor - dus nog niet comfirmed. [table] [/table] PC [table] [/table] Action RPG [table] [/table] Perfect World [table] [/table] Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz …
Laatste reactie door Duken,