Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik wil online met underground 2 maar ik weet niet hoe? Steeds als ik naar het vakje internet ga zijn er geen games om te joinen? Ik heb de illegale versie.
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
De beste gratis pc-games
door Gast Drifter- 1 reactie
- 1,7k weergaven
De 20 beste gratis pc-games Er is meer dan genoeg te spelen zonder de portemonnee te hoeven trekken. In discussies over gamen op een pc of gamen op een console wordt vaak het argument aangehaald dat gamen op de pc zoveel duurder is vanwege de hardware. Niet alleen is dat argument achterhaald, dankzij de vele gratis games kan je onder de streep alsnog goedkoper uitkomen. Het is uiteraard nog heel goed mogelijk een game computer in elkaar te zetten die vele malen duurder is dan een spelcomputer, maar tegenwoordig kan je voor hetzelfde geld een pc in elkaar zetten die net zo krachtig is. Het helpt daarbij ook dat je voor de pc een hele zwik aan gratis games k…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Bron: Tweakers Samengevat The Legend of Zelda: Breath of the Wild is een game die flink afwijkt van het vaste stramien van de voorgaande delen. Dat is gewaagd. Gelukkig voor Nintendo pakken de veranderingen verrassend goed uit. Nintendo weet van Hyrule een prachtige open spelwereld te maken waarin van alles te doen is. Doordat wapens slijten als je ze gebruikt en je hapjes en drankjes moet vervaardigen, moet je tactischer te werk gaan, vooral tijdens gevechten. Het maakt van BotW een mooi samenspel van weersinvloeden, de physics engine die ingebouwd is, het ontdekken van de spelwereld, het volgen van de verhaallijn en het verzamelen van voorwerpen en gron…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Xbox 360 fout
door Bart'- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Als ik mn Xbox 360 op mn hd-ready tv aansluit krijg ik zwart-wit beeld! Hoe komdt dit? Hoe kan ik het verhelpen? Post samenvoeging: december 04, 2009, 19:52:46 pm Heb er net nog wat mee zitten kloten, PAL 50 pakt ie wel, PAL 60 niet..... Wat te doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
ps3 camera
door predator- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hallo mijn zoontje heb pas de nieuwste ps3 gehad (deze is iets kleiner dan de eerste en maakt minder herrie). nou heb ik voor hem de ps3 camera gekocht,heb het aangesloten heb wel beeld maar geen geluid. wat moet ik doen? mvgr bavaria
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb sinds gister het spel horsez. nu geeft deze een foutmelding aan na een minuut of 5 geeft hij aan dat commonplayer niet meer werkt. heb ook gechecked of deze op vista zou moeten kunnen en dat kan gewoon. opnieuw geinstaleerd pc opnieuw opgestart maar helaas. iemand die dit spel ook heeft of dit probleem kent? Tips?? Groetjes Wendy
Laatste reactie door modelwendy, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb anno 1701 gedownload en het werkt maar nu probeer ik met me broer (2 pcs, beide ander serial) anno te spelen over local maar als ik een game create ziet de andere pc de game niet! weet iemand hoe ik local kan spele?
Laatste reactie door The Source, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
Hey ik heb cod4 gedownload en nu moet ik setup starte dat doe ik en dan zegt hij systeembestand niet gevonden. ALLLES STAAT er
Laatste reactie door ultra, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hey, Soms als ik op CS:S ben dan zie je wel is van die zelf gemaakt lvl's, kan ik deze ook maken? Zoja met welk programma?
Laatste reactie door Tuny, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb een raar probleem met men SIMS 2 ik heb alles goed geisntalleerd geen problemen, nieuwte graphic card enzo (sinds de zomer) moet er normaal perfect op werken, hij werkt ook maar als ik een muur ofzo bouw, gaan het beeld even raar doen en dan word het weer normaal telkens als ik ik iets nieuw toevoeg, kijk even naar de foto, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :'( _______________________________________________________________ besturings systeem - windows vista home prenium __________________________ PC merk : medion processor : 1.8 hz harddisk: 600 GB graphics card: radeon (een van de nieuwte) can you run it test ==> mag geen probleem zijn k…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje
Laatste reactie door monster, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb call of duty 4 gedownload. maar ik wil graag samen met mijn nichtje spelen online via co-op. maar ik weet niet hoe het werkt. ik heb demon tool. maar heb ik geen keygen nodig?
Laatste reactie door -lol-, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico,
