Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi Hoi Ik heb problemen met de dsi van mijn dochter. Hij heeft he altijd goed gedaan. Op een of andere manier deden bepaalde spellen het ineens niet meer die het voorheen wel deden. Ik heb op de dstti kaart alles op nieuw geinstalleerd, maar nog steeds doen sommige spelen zoals mario party, mario bros het nog steeds niet, ( er zijn er nog een paar) De rest doet het wel. Ik snap er niets van, vooral omdat de genoemde spellen het voorheen gewoon deden. Ik word er inmiddels een beetje gek van, want ik heb al zoveel geprobeerd. Wie kan helpen. gr Michelle
Laatste reactie door Dark Legend, -
hard geluid
door Maserati- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hey ik heb net me xbox op de lcd monitor van me pc aangesloten... Ik heb een vga cabel gekogt voor het beeld en een audio spliiter van 20 euro voor het geluid.. maar als ik nu me xbox aandoe is de geluid verschrikkelijk hard... ik kan hem ook niet zachter zetten, als ik gewoon muziek luister op de pc met dezelfde boxe lukt het wel met zachter zetten. weet iemand hoe?
Laatste reactie door Maserati, -
- 10 reacties
- 1.7k weergaven
Kent er iemand een co-op campaign spel, hebben niet zo'n goede pc's voor graphics.
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
IK heb overal op google en youtube gezocht maar niks gevonden voor 1.0.184. Er zijn er wel paar, maar daar moet je surveys doen alleen dat lukt niet:S/ heeft iemand gwn die crack maar dan bijv. op filefrond of megaupload? ik wil wel graag MP spelen op Cod 6. thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Bij verschillende spellen van mij gaat het spel zomaar dicht als ik het toetsenbord gebruik dit gebeurde bij NFS Carbon,Counterstrike 1.6, Tactical Ops en Emergency 4. Counterstrike 1.6 en Tactical ops moet werke deze 2 spellen werkte ook maa nu niet meer. Ze opene wel maar als ik op een toets druk gaat het zomaar dicht.!
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onrecht goden onder ons Ultimate Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Injustice.Gods.Among.Us.Ultimate.Edition-RELOADED Releasedatum: 4 april 2013 Retail Datum: 4 april 2013 Bestandsnaam: Injustice.Gods.Among . Us.Ultimate.Edition-RELOADED Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Vechten Gewest: GRATIS Uitgever: Warner Bros Interactive Developer: NetherRealm Studios Omschrijving Wat als onze grootste helden werd onze g…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico, -
Ik heb football manager 2007 gekrege van een vriend maar als ik de cd in de laptop doe geeft deze aan dat het een bin-bestand is , (k heb windows vista premium) kan ik dit nog omzetten of is de computer er nu niet geschikt voor?
Laatste reactie door mohammedb, -
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb dus cod 4 (call of duty modern warfare) gedownload, maar nu kan ik geen private servers spelen ik krijg de erro "key code already in use, try reconnecting later" wat moet ik hier tegen doen ik kan dus nergens een goede key code vinden \ bvb dank
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
heey, ik heb een probleem met team fortress 2 op windows 7. als ik namelijk online wil en een mannetje heb uitgekozen dan schiet hij opeens vast en zegt die dat mijn "connection lost" is en dan na 30 sec ben ik dus uit de server. verder is mijn totale verbinding offline want bij mijn connectie pictogram in mijn taakbalk staat een kruisje er door. de verbinding herstelt zich naarmate ik niet meer online speel bij TF2 ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hee wie weet een linkje voor r4 codes het liefst voor sims2 op een onbewoond ijland (castaway).
Laatste reactie door rolts88, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
beste mensen ik heb een online crack gevonden voor ruse maar ik kan m helaas niet downloaden kan iemand het mischien proberen te downloaden ?? hier is de link . [gmod]Link verwijderd i.v.m. virus.[/gmod] bedankt alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:57:32 trouwens als die werkt kan je hem dan via mail of msn versturen of op een andere server zetten ??? zodat ik m makkelijker kan binnenhalen. thanx alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:58:29 dit is trouwens de link naar de site waar text en uitleg staat http://www.rusekeyngen.blogspot.com/
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hoi ik heb een ipod touch 32 gb 3 G firmware : 3.1.3 als ik hem wil downgraden naar 3.1.2 krijg ik dit : ERROR : en dat is nou het probleem : uw ipod wordt gewist en de IPHONE maar het moet ipod zijn ?? ik doe het met deze software kubus , ik heb het al met heel veel gebprobeerd ook met bijvoorbeeld de software 3.1.1 maar daar kreeg ik hetzelfde SOFTWARE KUBUS :
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Geachte Leden: Wie kan mij vertellen dat Battlefield 2 met de aanvullingen AIX(mod) en Project Reality,niet spelen,(Dus de aanvullingen staan wel in battlefield 2 maar kan ze niet in het schermpje meerdere spelen,laten werken),waar moet ik zoeken omdat werkend te krijgen,Battlefield 2 speelt gewoon. Even ter vermelding,als ik de patch 1.4 erbijvoegd,doet het hele spel het niet meer.wat doe ik verkeerd,ik ben onderhand radeloos,en mijn zoon wil maar spelen met die extra uitbreidingen. Even ter vermelding,het is een gekraakt spel. Ik heb een super computer,met de 8800gt videokaart.en een 600wat,34amp nieuwe voeding.2gb geheugen,dual processor enz,dus dat is dik voor elk…
Laatste reactie door thecorman, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
Crack Codes
door timzor- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Heeft iemand voor mij een call of duty 5 download torrent of link, en hoe kan ik crack servers spele? met een IP ofzo maar waar moet ik die zetten :S
Laatste reactie door marco1, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
hoi, ik heb een paar xbox spellen gedownload. kan ik die gewoon branden met imgburn en met een dvd-r? en pakt de xbox 360 ze wel mvg :-X
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]26 August 2011 datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]First person shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Codemasters[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet bekend.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Guildford Studio[/td] [/table] verhaallijn: Het spel speelt zich af in de nabije toekomst. Jackson, een ex-soldaat wordt gerekruteerd door "The Network". Een geheimzinnige organisatie die als initiële bedoeling had om confli…
Laatste reactie door Pctje, -
Frontlines
door widestyle- 3 reacties
- 1.6k weergaven
frontlines leuk spel is van de makers van battle field maar nu ben ik bezig krijg ik zoown ***** foutmelding en sluit hij af net als assassins creed iemand ervaring mee het begint bij het level als je in een tank war zit en er is een grote bom ontploft
Laatste reactie door Robin, -
- 11 reacties
- 1.6k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Maart 2025 belooft een spannende maand te worden voor gamers. Maak je klaar voor een scala aan nieuwe titels die je PC en consoles zullen veroveren. Van vechtende zombies tot het runnen van een museum, de keuzes zijn eindeloos. Maar hoe weet je welke spellen je tijd en geld waard zijn? In dit artikel verkennen we de meest opwindende speluitgaven van maart 2025. We geven je een overzicht van de gameplay, functies en enkele aandachtspunten. Van bekende series zoals Assassin's Creed tot nieuwe titels die hopen op een doorbraak: markeer je agenda! Hier is jouw gids voor de must-play games van maart 2025. Killing Floor 3: Een Bloedige Terugkeer naar de Zed-Slaying Actie …
Laatste reactie door Girev,