Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] R.I.P.D. The Game-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]R.I.P.D. De Game-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: RIPD_The_Game-FLT Releasedatum: 17 juni 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: flt-RIPD Bron: Stream Grootte: 1,97 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Atlus Ontwikkeld door: Old School Games Omschrijving Op basis van de 3D bovennatuurlijke actie-avonturenfilm, RIPD, zullen u en een partner te nemen van de holsters van twee lawmen verzonden naar de andere wereld te beschermen en…
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hooi, Ik vroeg me af of iemand deze hack voor de heeft gebruikt en of hij werkt op een nieuwere versie van de Wii. Ik hoor het graag ^-^
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een Probleem met GTA 4 Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe) Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code. Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel?? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
ps3 camera
door predator- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mijn zoontje heb pas de nieuwste ps3 gehad (deze is iets kleiner dan de eerste en maakt minder herrie). nou heb ik voor hem de ps3 camera gekocht,heb het aangesloten heb wel beeld maar geen geluid. wat moet ik doen? mvgr bavaria
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
Laatste reactie door Zombymario, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hello everybody! Vraagske... Iemand die ook Witches And Vampires speelt op DSi? Ik zit namelijk ergens vast... Als ge zo aan de opdracht komt 'zoek het verborgen eiland in het park' weet ik niet hoe ik daar geraak. Heb al gependeld naar dat eiland en dat ding vindt het ook, maar ik geraak er gewoon niet... Iemand een idee? Grts ^-^
Laatste reactie door ben1203, -
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb sinds gister het spel horsez. nu geeft deze een foutmelding aan na een minuut of 5 geeft hij aan dat commonplayer niet meer werkt. heb ook gechecked of deze op vista zou moeten kunnen en dat kan gewoon. opnieuw geinstaleerd pc opnieuw opgestart maar helaas. iemand die dit spel ook heeft of dit probleem kent? Tips?? Groetjes Wendy
Laatste reactie door modelwendy, -
call of duty
door dirtyharry- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo kan iemand mij helpen als ik call of duty instaleer krijg ik een error demoshield runtime player kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen
Laatste reactie door dirtyharry, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Onderwerp: Waarom heb ik last van fps drops op mijn pc en hoe kan ik dit oplossen? GamePeter Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn pc. Als ik games speel, heb ik soms last van fps drops. Het gaat goed, maar dan ineens valt het aantal frames weg en wordt alles super traag. Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! TechNerd1989 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend, ik ken het probleem. FPS drops kunnen door verschillende dingen komen, dus laten we een paar mogelijke oorzaken en oplossingen doornemen. Temperatuur: Kijk eerst naar de temperaturen van je CPU en GPU. Als ze te warm worden, kan je PC automatisch de…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb het spel Wanted: Weapons of Fate gedownload en als ik het op start en een new game aanmaak dan kom ik in de eerste level en dan zitten overal zwarte vlekken op en na een paar seconden is alles zwart en hoor ik nog alleen maar geluid en het spel zelf gaat gwn verder ik heb via google nog meer mensen gezien die het zelfde probleen hebben maar dat is allemaal engels en daar kan ik geen wijs uit kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik zou graag weten of mijn laptop Far Cry 2 aankan, hier zijn me specs: CPU: Intel Centrino Duo Video card: NVIDIA GeForce 8600M GS RAM: 2 GB Bedankt En als ik iets mis, wat moet ik dan doen?
Laatste reactie door Markey54,