Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
IK heb overal op google en youtube gezocht maar niks gevonden voor 1.0.184. Er zijn er wel paar, maar daar moet je surveys doen alleen dat lukt niet:S/ heeft iemand gwn die crack maar dan bijv. op filefrond of megaupload? ik wil wel graag MP spelen op Cod 6. thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb saw the videogame gedownload maar nu heb ik geen geluid en ondertiteling :'( :'( weet er iemand misschien waar ik een goeie vandaan kan halen of hoe dit komt....het spel doet het wel alleen in het begin heb ik wel geluid maar als het spel gaat beginnen is het geluid weg weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen....alvast bedankt. groetjes chrissie
Laatste reactie door Karel!, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een raar probleem met men SIMS 2 ik heb alles goed geisntalleerd geen problemen, nieuwte graphic card enzo (sinds de zomer) moet er normaal perfect op werken, hij werkt ook maar als ik een muur ofzo bouw, gaan het beeld even raar doen en dan word het weer normaal telkens als ik ik iets nieuw toevoeg, kijk even naar de foto, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :'( _______________________________________________________________ besturings systeem - windows vista home prenium __________________________ PC merk : medion processor : 1.8 hz harddisk: 600 GB graphics card: radeon (een van de nieuwte) can you run it test ==> mag geen probleem zijn k…
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Halo 2 voor de PC gedownload ( de Vista versie ). Maar als ik het wil spelen moet ik me aanmelden voor Windows Live, maar dat heb ik niet. Nu probeer ik een account aan te maken bij Xbox Live maar nu moet ik een 'ouder' aanmaken maar dit gaat niet. Wat moet ik doen? Is er ook een mogelijkheid om dit over te slaan en offline te spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
ps3 camera
door predator- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mijn zoontje heb pas de nieuwste ps3 gehad (deze is iets kleiner dan de eerste en maakt minder herrie). nou heb ik voor hem de ps3 camera gekocht,heb het aangesloten heb wel beeld maar geen geluid. wat moet ik doen? mvgr bavaria
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 11 reacties
- 1,6k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi ik heb een ipod touch 32 gb 3 G firmware : 3.1.3 als ik hem wil downgraden naar 3.1.2 krijg ik dit : ERROR : en dat is nou het probleem : uw ipod wordt gewist en de IPHONE maar het moet ipod zijn ?? ik doe het met deze software kubus , ik heb het al met heel veel gebprobeerd ook met bijvoorbeeld de software 3.1.1 maar daar kreeg ik hetzelfde SOFTWARE KUBUS :
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
Ik heb GTA IV gedownload dus ik heel blij de DVD mounten. Gedaan. Start de DVD niet automatisch. Dus ik naar de DVD gegaan en autorun.exe dubbel aangeklikt, maar nog steeds niks. Het enige wat ik krijg is een zwarte cmd scherpje wat ook gelijk weer afsluit. Weet iemand misschien wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen? Autorun als tekstbestandje is helemaal leeg. [img width=150 height=109]http://img235.imageshack.us/img235/2231/gta2om2.th.jpg Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Devellish, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hallo spellen voor de dsi xl doen het niet bij mijn dochter doen de spellen het wel vriend van mij heeft een r4i kaartje gekocht en heb alles geinstalleerd maar bij hem doen de spellen het niet spel start op en als je dan zegt spel beginnen krijg ik allen maar zwart beeld kan dat misschien aan het merk van het sd kaartje liggen kan mij iemand helpen bvb dank
Laatste reactie door williewie1, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
heey, ik heb een probleem met team fortress 2 op windows 7. als ik namelijk online wil en een mannetje heb uitgekozen dan schiet hij opeens vast en zegt die dat mijn "connection lost" is en dan na 30 sec ben ik dus uit de server. verder is mijn totale verbinding offline want bij mijn connectie pictogram in mijn taakbalk staat een kruisje er door. de verbinding herstelt zich naarmate ik niet meer online speel bij TF2 ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi allemaal! Ik heb met torrents fifa 08 binnengehaald, en even een crackje erbij gezet. Alleen kan ik nu niks online doen, omdat ik moet updaten, en die patches van de ea site (voor teamtransfers, en bug fixes etc) het niet doen als je een crack hebt. Weet iemand een manier hoe dat wel kan/weet iemand een speciale patch die dat zegmaar 'omzijld'? Greetings Emile
Laatste reactie door Pctje, -
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft er iemnd een profile hack en hoe het werkt want ik snap er niets van ik wil zo graag het spel spelenm aar ik heb een profile hack nodig dank u als u me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
als ik het bestand wil uitpakken met winrar krijg ik standaard 2 foutmeldingen: ! Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. ! Schrijffout: alleen het NTFS-bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4 GB wat doe ik niet goed? Ik ben ervan uit gegaan dat het bestand uitgepakt moet worden voordat ik het met img burn kan branden naar een dvd en deze op de gemodde wii kan afspelen...
Laatste reactie door pcblontje,