Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
beste mensen ik heb een online crack gevonden voor ruse maar ik kan m helaas niet downloaden kan iemand het mischien proberen te downloaden ?? hier is de link . [gmod]Link verwijderd i.v.m. virus.[/gmod] bedankt alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:57:32 trouwens als die werkt kan je hem dan via mail of msn versturen of op een andere server zetten ??? zodat ik m makkelijker kan binnenhalen. thanx alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:58:29 dit is trouwens de link naar de site waar text en uitleg staat http://www.rusekeyngen.blogspot.com/
Laatste reactie door Releases, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
weet iemand er goede wow private server? Darktportal msischien,maar 1tje met veel mensen.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
Frontlines
door widestyle- 3 reacties
- 1,6k weergaven
frontlines leuk spel is van de makers van battle field maar nu ben ik bezig krijg ik zoown ***** foutmelding en sluit hij af net als assassins creed iemand ervaring mee het begint bij het level als je in een tank war zit en er is een grote bom ontploft
Laatste reactie door Robin, -
PSN account
door chriscorona- 1 reactie
- 1,6k weergaven
een vriend heeft eerder op mijn ps3 account ingelogd, en die is nu gekoppeld aan PSN. die wil ik omzetten naar me eigen email... wat moet ik doen?
Laatste reactie door vmyt, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik wil deze gaan downloaden: http://eastore.ea.com/store/eaemea/nl_NL/DisplayProductDetailsPage&productID=72859400 Alleen als ik da dan heb gedownload kan ik die dan gewoon op cd zetten, want als mn pc een keer crasht. Dan ben je hem miss kwijt en kan je opnieuw geld gaan betalen.
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi, ik heb net een nieuwe R4 kaart! ik heb alle software die erop moet(staat op deze site) erop gezet. en toen mn spellen. maar als ik nu 1 van die spellen wil spelen zegt die dat het bestandformaat niet geaccepteerd wordt! maar die spellen zijn ook gewoon gedowload op de sites die op deze site staan~! wat moet ik hieraan doen? ik baal er echt van :geheim: ik hoor het graag!
Laatste reactie door Duken, -
hallo met welk programmatje rip je een originele pc game? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
fall out 3
door why im good???- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een vraag :)hoe kan ik het spel fall out 3 openen terwel ik een iso bestand heb want normaal heb ik er 60 bestanden (geen iso's) en dan doe ik extracting files en klaar? maar nu niet?? alvast bedankt:P:D
Laatste reactie door Heisenberg, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
als ik cod 4 MP opstart, krijg ik een error: iw3mp.exe werkt niet meer, wat moet ik doen? en oja, SP doet het nog wel gewoon.... pls help me : groetee :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb Far cry 3 gedownload, en nu probeer ik hem te installeren. maar als hij begint met installeren geeft hij de foutmelding dat het bestand beschadigd is? ik denk dat ik per ongeluk een stap heb overgeslagen of zoiets.. weet iemand hoe dit komt? nog een vraagje( ik hoop niet dat het dom overkomt) moet je per se de image mounten voordat je het spel installeerd en crackt? ik heb meerdere spellen gedownload zonder mount en die doen het gewoon.(of ik heb verkeerd begrepen wat een mount is) mijn computer heeft al het benodigde geheugen ect.
Laatste reactie door saskiat, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb laatst battlefield 3 gekocht maar het geluid werkt niet goed. Soms hoor ik heel even geen geluid of hoor ik bepaalde geluiden niet.. Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd en dat werkte ook niet.. Ook heb ik op internet gezocht daar vond ik zogenaamde fixes maar die hebben helemaal niks gefixed. Heb dit probleem nog nooit eerder gehad bij andere games
Laatste reactie door roelvvv, -
GTA 4 Doet Raar
door Deeeemy- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb laatst gta 4 gedownload en geinstalleerd, maar als ik hem nou een paar minuten speel ( 2 - 5 minuten ) Dan krijg ik heel raar beeld, dan gaat het helemaal rond draaien. hoe kan ik dit veranderen? Thx 0o
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
heeft iemand een cd code voor fear multiplayer op een site kon ik een mail krijgen voor de multiplayer maar de mail komt niet aan :-[
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] R.I.P.D. The Game-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]R.I.P.D. De Game-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: RIPD_The_Game-FLT Releasedatum: 17 juni 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: flt-RIPD Bron: Stream Grootte: 1,97 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Atlus Ontwikkeld door: Old School Games Omschrijving Op basis van de 3D bovennatuurlijke actie-avonturenfilm, RIPD, zullen u en een partner te nemen van de holsters van twee lawmen verzonden naar de andere wereld te beschermen en…
Laatste reactie door Wous, -
Is het niet leuk om met een paar mensen een custom map voor Wolfenstein ET the maken, helemaal geweid aan Duken.nl ??? Ik wil wel ontwerpen maken maar ik kan nog niet zo best met de modelling programmas omgaan
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii,