Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een r4 kaart, maar het probleem is multiplayer lukt niet bij een aantal spellen, bij brain training doet die het wel maar ik wil het ook graag bij mario bros & mario party! heeft iemand idee hoe dit kan of kan iemand de link sturen waar ik een goede kan downloaden. alvast bedankt! O0 Britt.
Laatste reactie door Zombymario, -
Crack maken
door rodney12- 6 reacties
- 3,2k weergaven
hallo mensen ik heb altijd een probleem met een spel om een crack te vinden ik vind het onhandig om te zoeken dus de vraag kan ik er een zelf maken en hoe? alvast erg bedankt
Laatste reactie door marcov, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo! Wat is je favoriete browser game? (Flash of HTML5) Van jou weet ik het waarschijnlijk al Duke. Mijn favoriete game is Dead Zed (Zombieshooter) Zit in dag 329. De game houdt eigenlijk op bij dag 40. Groetjes, B@fman
Laatste reactie door Phairdy, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo ik heb een nintendo ds lite maar ik heb geen wifi ervoor. we hebben zelf een router maar die heeft niet de juiste instellingen. maar nu heb ik gehoord van een vriend (ik weet niet zeker of het waar is) dat je pc die met je router is verbonden als een soort 2de router kan laten werken. zodat je met je ds met je pc verbind en tog zo op internet kan. dus: router--->pc----> ds of iets anders. maar ik weet niet of het waar is. als dit waar is (of iets wat er wel op lijkt) zou diegene me dan kunnen helpen Dank u wel O0
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
wie weet waar ik een crack voor de sims 2 kan krijgen? liefst EXE bestand!! (of een rar bestand dat ik kan uitpakken!!) en in welke map moet ik die plakken??
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 9 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb het homebrew channel op mijn wii gezet nu had ik een spel gedownload (iso 4,37 GB) op een verbatim schijfje gebrand snelheid 2x als ik deze in de wii doe en wil spelen krijg ik eerst een groen beeld en daarna direct een zwart beeld daarna niets meer ook gewone DVD films spelen lukt niet, wie kan mij hierbij helpen ? alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Huismus, -
Anti-Blaxx
door Gast rhink- 1 reactie
- 3,2k weergaven
Kan iemand me uitleggen hoe anti-blaxx werkt... ik snap er namelijk niets van
-
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] Narco Terror-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Narco Terror-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Narco.Terror-RELOADED Releasedatum: 1 augustus 2013 Retail Datum: 1 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-narc Bron: DVD Grootte: 1.42 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: KochMedia Ontwikkeld door: Keen Software House Ltd Omschrijving Narco Terror is een wilde, onderpand-justitie twin-stok shooter die het magnetisme en de sfeer van de 80′s films en games, met high-definition beelden en overweldi…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] ARMA 3-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]ARMA 3-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: ARMA.3-RELOADED Releasedatum: 12 september 2013 Retail Datum: 12 september 2013 Bestandsnaam: RLD-arma3 Bron: Stream Grootte: 8,65 GB Genre: Actie, Simulatie, Strategie Critici: 80/100 Uitgegeven door: Bohemia Interactive Ontwikkeld door: Bohemia Interactive Omschrijving Na jaren van intense oorlogsvoering tegen Oost-legers, is Europa uitgegroeid tot de laatste stand van de gehavende NAVO-troepen. Aan …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] Battlefield 4-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Battlefield.4-RELOADED Releasedatum: 28 oktober 2013 Retail Datum: 29 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-BF4 Bron: Origin Grootte: 23 GB Genre: First-person shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: EA DICE Omschrijving In Battlefield 4, zullen gamers ervaren enorme omgevingen, een speeltuin van vernieling, toegang tot een arsenaal aan voertuigen, de mogelijkhei…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
MS Office uninstall probleem
door Gast ria1324117163- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Ey, Ik heb een week geleden MS Office prof. 2000 gedownload en geinstalleerd. Maar nu wil ik hem weer uninstaleren. Maar dan krijg ik deze foutmelding: Ik heb al op op de MS site gekeken en daar staat ook wel wat op maar niet voor Windows XP. Systeemhersel kan ik ook neit doen want anders ben ik super veel data kwijt. Dus wat kan ik hier aan doen. Mischien iets met regedit ofzo. Jpee [img size=388]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/foutmelding.JPG
-
- 3 reacties
- 3,2k weergaven
Laaste vraag, ik beloof het :. Ik heb laast splinter cell: Double agent gekocht maar helaas heb je daar shader model 3.0 voor nodig. En die heb ik niet >_<. Ik had een keer gelezen dat er wel iets voor moet zijn waardoor je het illegaal omhoog kan halen ofzo. Daarom de vraag, weten jullie waar ik zoiets kan vinden. En ik weet zeker dat ik geen shader model 3.0 kan hebben. Aangezien ik een ati X700 heb en pas van ati X1000 kan je pixel shader 3.0 legaal downloaden en ondersteund het.
Laatste reactie door Wesley, -
Hackers geven beveiligingssleutel PS3 vrij
door Gast franswon- 8 reacties
- 3,2k weergaven
Hackers geven beveiligingssleutel PS3 vrij HOOFDDORP - Een groep hackers die zich The Three Musketeers noemt, heeft de beveiligingssleutel van de PlayStation 3 online gezet. lees het artikel: http://www.nu.nl/games/2943474/hackers-geven-beveiligingssleutel-ps3-vrij.html
-
Beste FPS voor PC?
door Pex- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo... Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC, Acer Predator. http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/DT.SJNEH.008 Wil 'm zo opzetten... moet een hoop stuff overzetten. Wat zijn qua gameplay, grafisch, e.d de allerbeste first person shooters? Ik weet dat er binnenkort een hoop coole games uitkomen maar wat is op dit moment de allerbeste game, met multiplayer functie die ik kan kopen? Welke game is het kopen waard? Advies is zeer welkom, PeX
Laatste reactie door Phairdy, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
hee mense ik had een vraagje(duh) zijn er al cracked servers voor rainbow six vegas 2?? of een private server whatever thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
style boutique gedownload voor de ds maar doet het niet. krijg de volgende foutmelding. rom loading faled disk errcode-81 graag jullie help. oja is dit spel er ook in het nederlands.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 13 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo! Ik ben nieuw op het forum. Ik kwam hier voor een vraagje; als ik cracked server wil spelen van CoD4 en als ik met ze verbind, zegt het dat het een andere versie is. Dus. Heeft iemand een 1.7 versie van Call of Duty 4 Modern Warfare? En kan hij/zij de link hier zetten? Alvast bedaaankt~! ~Loouis
Laatste reactie door dominicr, -
- 13 reacties
- 3,2k weergaven
Ooit is het me gelukt deze kaart (ackard 2i) voor de DC i XL te installeren, en deze doet het nog altijd prima. Nintendo toestel ver 1.4 E Deze kaart werkt ook op een ander toestel. Nu wil ik een nieuwe kaart maken voor dat tweede toestel (zodat ze niet steeds moeten wisselen) Dit wil niet lukken. Ben er bijna, het spel staat erop, maar zegt wel loading in bovenste scherm, en dan niks meer. Wie helpt a-m[A]telenet.be Alvast bedankt he!!!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Heb hier een Wii waarvan de externe HDD zich heeft begeven. Heb nu een nieuwe schijf. Spellen heb ik met WiiBackupManager op de HDD geplaatst, Echter worden de spellen niet gezien door de Wii, ik krijg de melding :Welkom bij WiiFlow, Wii heeft geen spellen gevonden. Klik op Spel installeren of selecteer partitie om de juiste partitiesoort te kiezen. De HDD heb ik wbfs geformatteerd. Wie kan mij helpen ? Mvg Henry
Laatste reactie door Duken, -
Fraps
door Gast thotex- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Hey mensen, Weer hulp gevraagd; Ik heb net de volledige versie van Fraps (om ingame filmpjes te maken)gedownload (vanaf hier) Nu hen ik een tijdje geleden de trial version geinstalleerd. De volledige doet het waarschijnlijk niet door die trial. Ik heb alle keys en shit van Fraps weggeflikkert uit het register. Hij blijft het niet doen. Iemand een idee om Fraps toch helemaal te verwijderen van mijn PC om zo een clean install te kunnen doen ? Bvd, Qwoy
-
COD2 begin filmpje
door Gast alberto- 7 reacties
- 3,2k weergaven
hoi ik heb de gedownloade versie van COD 2 van Nieuwsgroepen. als ik het spel opstart krijg ik geen filmpje te zien maar ik hoor wel geluid. wat moet ik doen om het filmpje te kunnen zien PLEASE Reageer
-
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
hey, ik heb battlefield bad company 2 gedownload en geinstalleerd. ook heb ik de crack die erbij zat verplaatst naar de goede map. maar toen ik hem wilde opstarten, kreeg ik een schermpje dat er een fout in zat ofzoiets. zo'n scherm waarbij je kunt klikken op: rapport verzenden/niet verzenden. iemand hulp??? Post samenvoeging: maart 11, 2011, 18:25:39 hey ik heb zelf het probleem op kunnen lossen, ik moest nog een dll. bestand toevoegen. maar nu doet hij het nog steeds niet! als ik hem opstart, wordt eerst het beeld zwart, dan lijkt het dat ie het doet maar dan sluit hij opeens af! het is dus nog NIET opgelost! nu iemand hulp?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Ik heb een fout met de game ´Prisoner of War´. Het betreft de volgende fout: Google helpt me niet verder. Game is vrij oud en heb het nooit gespeeld aangezien het ook niet werkte op mijn pc een paar jaar terug. Hoop dat iemand mij kan helpen om dit spel alsnog te spelen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, ik heb net voor mijn kinderen een nintendo dsi gekocht en ben nu op zoek naar een geschikte flashkaart. Zij hebben reeds een nintendo ds lite gehad en daar had ik de cyclo ds evolution voor gekocht als flashkaart. Nu blijkt dat deze niet geschikt zijn voor een dsi? Op het net staat zoveel over die flashkaarten en updates die er dan voor zorgen dat de dsi niet meer werkt ed meer dat ik hier nu gewoon even kom vragen naar ervaringen met flashkaarten voor de dsi... alvast bedankt voor jullie antwoord!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 11 reacties
- 3,2k weergaven
Ik zag hier een r4 voor maar vijf euro http://nintendokoopjes.nl/webshop/details/17/6/nintendo-ds-flashkaarten/r4-flashkaart.html ik vond hem op Marktplaats. Is het te vertrouwen, er staat dat het van dsdownload.nl is...
Laatste reactie door rakker126,
