Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.357 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Spotplanet.org, de meest bekende website welke de downloads toont binnen de nieuwsgroepen heeft binnen korte tijd het magische getal van 100.000 leden behaald. Het is ontzettend knap van Spotplanet om in zo een korte tijd een sterke, duidelijke en stabiele site neer te zetten. De heren zijn gestart in Maart [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Een meerderheid van Kamerleden heeft zich achter een motie tegen het voorgestelde downloadverbod geschaard. Ook een motie tegen het blokkeren van de toegang tot piraterijwebsites kreeg voldoende stemmen van de Tweede Kamer. Eerder deze week dienden Kamerleden hun moties in met betrekking tot de wijzigingen van het auteursrechtenbeleid, zoals staatssecretaris [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik wil graag dat mensen een comment kunnen achterlaten op mijn website ZONDER dat ze daarvoor naar een andere pagina worden gelinkt. Dus bijvoorbeeld zoiets: http://fm.manutd.nl/content/view/2976/352/ maar dan op mijn homepage. Weet iemand hoe dit moet? Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 32 – 2014. Deze week staat ‘Captain America: The Winter Soldier’ bovenaan, gevolgd door ‘Divergent’. ‘The Amazing Spider-Man 2’ maakt de top drie compleet. Week 32 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Captain America: The Winter [...] Het volledige artikel bekijken
- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Stichting Brein gaat eigen opsporingssoftware inzetten om "frequente uploaders" van auteursrechtelijk beschermd materiaal op te sporen. De stichting heeft op de invoering van de AVG (de nieuwe Europese privacywet, red.) gewacht om de opsporingssoftware in te zetten. Op dit moment worden voorbereidingen getroffen om het programma later dit jaar in te voeren, zegt Brein-directeur Tim Kuik tegen Tweakers. Vooralsnog worden alleen "de eerste en grote" uploaders aangepakt. Met de software wil Stichting Brein illegale uploads breder aanpakken. "Er is een grotere groep gebruikers van uitwisselplatformen die als bron dienen", zegt Kuik. Zij nemen volgens hem "een w…
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Het downloaden van muziek blijft een lastig punt in de muziekindustrie. Waar sommige grote muzieklabels actie proberen te ondernemen tegen piraterij door downloaders voor de rechter te slepen, zegt David Guetta er juist baat bij te hebben. Volgens de populaire DJ zorgt het illegaal downloaden van muziek er juist voor dat […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 21 – 2014. Deze week staat ‘3 Days To kill’ bovenaan, gevolgd door ‘Godzilla’. ‘RoboCop’ maakt de top drie compleet. Week 21 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. 3 Days To kill is voor de tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Op de zender HBO worden de dvd-verkopen van zijn serie Game Of Thrones niet gehinderd door het aantal piraten dat de bekende serie illegaal downloadt. HBO stelt zelfs dat de piraterij als compliment gezien moet worden. Michael Lombardo, bij HBO verantwoordelijk voor de programmering geeft aan dat piraterij erbij hoort [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38312.0[/iurl]
- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Wil jij met een gerust hart een filmpje downloaden of voorkomen dat je Internet Service Provider al je internetverkeer kan inzien? Neem een internetpijp die je beschermt. Gelukkig kennen we in Nederland nu nog een gedoogbeleid betreft het downloaden van illegale content. De filmindustrie hier verandering in brengen. Momenteel wacht downloadend Nederland een uitspraak van de Hoge Raad af die gaat bepalen of Ziggo, Tele2 en andere providers de plicht krijgen om sites als pirateproxy.com en ikwilthepiratebay.nl te blokkeren. Waar we nu nog een land zijn waar je rustig een film kan downloaden gaan we als het aan Stichting Brein ligt meer richting een Duits model. In Duit…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Waarom denkt de politie dat de piloot van het verongelukte vliegtuigje in Middelburg bewust heeft laten crashen?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Politie vermoedt dat verongelukte piloot Middelburg vliegtuigje bewust liet crashen Gebruiker: Lenny1978 Hé mensen! Ik las iets over een piloot in Middelburg die met zijn vliegtuigje is verongelukt. Volgens de politie zouden ze denken dat hij het opzettelijk heeft laten crashen? Hoe zit dat precies? Kan iemand het uitleggen? Ge gebruiker: JanExpert Hey Lenny1978! Dat is inderdaad een schrijnende situatie. Laten we het even simpel uitleggen. Het vliegtuigje waar we het over hebben, was op een vlucht en is plotseling neergestort. De politie en onderzoekers hebben naar de feiten gekeken. Wat ze gezien hebben, geeft aanleiding tot speculatie. Soms, wann…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 6 – 2013. Deze week staat ‘Wreck It Ralph’ bovenaan, gevolgd door ‘Gangster Squad’. ‘Skyfall’ maakt de top drie compleet. Week 6 is zijn er geen nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Wreck It Ralph is voor de tweede keer de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 40. Deze week staat ‘Stolen’ bovenaan, gevolgd door ‘Ice Age: Continental Drift’. ‘That’s My Boy’ maakt de top drie compleet. Week 40 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Stolen is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 24. Deze week staat ‘Wrath of the Titans’ bovenaan, gevolgd door ‘Project X’. ‘Snow White and the Huntsman’ maakt de top drie compleet. Week 24 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. Wrath of the Titans is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De Finse antipiraterijgroep, TTVK, heeft een fake versie van The Pirate Bay online geplaatst op piraattilahti.fi. De webpagina en logo zijn vertaald in het Fins, inclusief een zinkend piratenschip. Wanneer je op een van de links klikt krijg je een anti-piraterij boodschap te zien. Het grappige aan deze neppagina is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35548.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumdiscussie: Waarom krijg ik "Access Denied" bij het openen van bepaalde websites? Gebruiker: Jeroen123 Hey iedereen! Ik probeer een live match blog van de IPL te openen op ESPN, maar ik krijg de melding “Access Denied”. Kan iemand me vertellen wat dat betekent en hoe ik dit kan oplossen? Expert: MariekeTech Hi Jeroen123! Goede vraag. De “Access Denied” melding komt meestal voor als je geen toestemming hebt om een bepaalde website of pagina te bezoeken. Dit kan verschillende redenen hebben: Regionale beperkingen: Sommige websites zijn alleen toegankelijk in bepaalde landen. Het kan zijn dat je IP-adres vanuit Nederland geen toegang heeft tot die specifieke inho…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 22. Deze week staat ‘Safe House’ bovenaan, gevolgd door ‘John Carter’. ‘The Avengers’ maakt de top drie compleet. Week 22 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. Safe House is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1k weergaven
Leuk voor de bühne hoor, die fittie tussen politieke partijen over op welke datum de verkiezingen gehouden dienen te worden. Kleine, nieuwe partijen schreeuwen om het hardst dat snelle verkiezingen voor de zomer ‘ondemocratisch’ zouden zijn. Maar weet u wie pas echt ondemocratisch bezig is? BREIN. De rechtszakenmachine van Tim [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
De bekende Demonoid’s tracker is terug van weggeweest, de website zelf laat nog even op zich wachten, als die al terugkomt. Drie maanden geleden werd Demonoid, een van de grootste torrent sites uit de lucht gehaald door een DDoS-aanval. Toen ook Demonoid’s hosting provider Colocall onder druk van Interpol de [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 49 – 2013. Deze week staat ‘Riddick’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain Phillips’. ‘Kick Ass 2’ maakt de top drie compleet. Week 49 is zijn er drien ieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Riddick is voor de tweede keer de meest [...] Het volledige artikel bekijken
Wat voor tv?
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wil een nieuwe tv gaan kopen, maar ivm mijn budget(zo'n 500-600 euro) heb ik niet veel keuze met mijn eisen(wil graag full HD,100Hz van 94cm of groter), want die kosten al gauw 800 euro, wat is beter: een Full HD tv met 50 Hz, of een HD ready tv met 100 Hz?(heb gehoord dat voor de Ps3 iets van 3D uitkomt waarvoor je 100Hz nodig hebt, maar heb geen Ps3)
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 24 – 2014. Deze week staat ‘300: Rise Of An Empire’ bovenaan, gevolgd door ‘X-Men: Days of Future Past’. ‘The Grand Budapest Hotel’ maakt de top drie compleet. Week 24 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
YouTube biedt nu ook Nederlandse speelfilms aan. Filmdistributeur A-Film sloot een deal met Google over de gratis filmstreams. A-Film meldde deze week in een persbericht dat het een contract heeft gesloten met Google over filmdistributie via YouTube. A-Film streamt op YouTube 20 speelfilms, zoals Amazones, Alles Stroomt, Ik Omhels Je Met Duizend Armen, Diep, Richting West, en First [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumdiscussie: JD Vance en zijn Training met de Navy SEALs Gebruiker: @BobBobby Hey allemaal, ik zag iets over VP JD Vance die met de Navy SEALs ging trainen en dat hij zich daarna voelde alsof hij door een vrachtwagen was overreden. Wat is dat precies voor training en waarom is dat zo belangrijk? Expert: @ExpertMilitary Hoi BobBobby, goeie vraag! De training die JD Vance deed is een voorbeeld van wat Navy SEALs dagelijks doen. SEALs zijn een van de meest elite eenheden in het Amerikaanse leger. Hun training is super zwaar en bedoeld om niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal sterk te maken. Een typische workout kan bestaan uit hardlopen, zwemmen, krachttraining (…
Laatste reactie door Vraagbaak,