Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 911 weergaven
Yo, Ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mn 1e probleem.... Ik heb een filmpje online gevonden wat ik zeer graag wil downloaden voor in mn archief. hier de link : http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=stream Hoe ga ik dit opslaan ????? Heb wel wat dingen gevonden op internet, maar dat is me niet gelukt. Alvast zeeeeeeeer bedankt.
Laatste reactie door Donjopie, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
De Finse antipiraterijgroep, TTVK, heeft een fake versie van The Pirate Bay online geplaatst op piraattilahti.fi. De webpagina en logo zijn vertaald in het Fins, inclusief een zinkend piratenschip. Wanneer je op een van de links klikt krijg je een anti-piraterij boodschap te zien. Het grappige aan deze neppagina is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Het blokkeren van downloadsite The Pirate Bay door Nederlandse internetproviders heeft geen effect gehad. Het aantal Nederlanders dat films, series, boeken en games downloadt is zelfs toegenomen. Op last van de rechter blokkeren Nederlandse internetproviders sinds mei vorig jaar de toegang tot The Pirate Bay. De onderzoekers deden vorig jaar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 910 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 26 – 2013. Deze week staat ‘Fast and Furious 6’ bovenaan, gevolgd door ‘G.I. Joe: Retaliation’. ‘World War Z’ maakt de top drie compleet. Week 27 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Fast and Furious [...] Het volledige artikel bekijken
CS5 Extended
door lizzi- 0 reacties
- 908 weergaven
Hallo ik was aan het googlen gegaan op een antwoord,en kwam toevallig op dit forum terecht over cracks. Ik heb de cs5 Extended gedownloadt als proefversie en met een keyen eigen gemaakt de videokaart in mijn pc is eigenlijk te licht om de functie Extented te gebruiken, nu wou ik graag weten of dat ik deze versie op mijn externe schijf kan zetten voor als ik een nieuwe pc koop,iemand vertelde me dat je de inpakte zipjes moet bewaren maar die heb ik niet aangezien de download direkt begon nadat ik een id had aangemaakt bij Adobe, als ik nu al deze mappen op mijn externe zet en plaats deze op een nieuwe pc zou die cs5 dan terug werken? Alvast bedankt op voorhand,al…
Laatste reactie door lizzi, -
- 3 reacties
- 908 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 5 – 2013. Deze week staat ‘Wreck It Ralph’ bovenaan, gevolgd door ‘Skyfall’. ‘Life of Pi’ maakt de top drie compleet. Week 5 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Wreck It Ralph is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Bolleeder, -
Navy SEALs deelden geheimen met makers Medal of Honor
door Gast franswon- 1 reactie
- 907 weergaven
AMSTERDAM - Zeven leden van de Amerikaanse elitegroep Navy SEAL zijn op het matje geroepen omdat ze geheime informatie rond de missie waarbij Osama Bin Laden om het leven kwam hebben gedeeld met de makers van Medal of Honor: Warfighter. lees verder: http://www.nu.nl/games/2954215/navy-seals-deelden-geheimen-met-makers-medal-of-honor.html
Laatste reactie door Thijs., -
Verkoper illegale mediaspelers met IPTV schikt met BREIN
door Gast Drifter- 7 reacties
- 906 weergaven
Een aanbieder die via Marktplaats voor geïnstalleerde mediaspelers met IPTV verkocht, heeft geschikt met BREIN. Naast winstafdracht heeft hij een onthoudingsverklaring met boetebeding ondertekent. Toekomstige inbreuken kosten hem 500 euro per stuk. Ook heeft de man informatie verschaft over de herkomst van de spelers. Er wordt verder onderzoek gedaan om die bron af te sluiten. Wat is verdacht? Alle aanbod van IPTV abonnementen voor een paar tientjes of met mediaspeler voor een paar honderd euro waarvoor geadverteerd wordt met toegang tot duizenden kanalen uit verschillende landen en gratis kijken naar sport, live TV, VOD, TV series etc. Zowel de verkoop va…
Laatste reactie door NetNiet, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Doordat in verschillende landen, w.o. Nederland, Engeland en sinds kort ook in Finland (Sonera), de toegang tot de Pirate Bay geblokkeerd is, zoeken veel gebruikers hun heil bij de vele beschikbare proxy websites om toch hun favoriete BitTorrent site te kunnen bezoeken. Een paar dagen geleden begonnen een paar van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 903 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 51 – 2015. Deze week staat de film ‘The Intern’ bovenaan, gevolgd door ‘The Peanuts Movie’. ‘The Martian’ maakt de top drie compleet. Week 51 zijn er zes nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Intern is voor de eerste keer de meest […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 903 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41204.0[/iurl]
Filmbaas VS: SOPA is dood en keert niet terug
door Gast franswon- 0 reacties
- 902 weergaven
De Amerikaanse filmindustrie legt zich neer bij het falen van de omstreden antipiraterijwetten SOPA en PIPA en stelt dat deze in ook de toekomst geen kans van slagen hebben. lees het artikel: http://webwereld.nl/nieuws/112013/filmbaas-vs--sopa-is-dood-en-keert-niet-terug.html?utm_source=+&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=_14850#source=newsletter
-
- 0 reacties
- 901 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48. Deze week staat ‘The Dark Knight Rises’ bovenaan, gevolgd door ‘Resident Evil Retribution’. ‘The Bourne Legacy’ maakt de top drie compleet. Week 47 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Dark Knight Rises is voor de derde keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 901 weergaven
De Alfawise X 3200 Lumens HD 1080P is een beamer welke voorzien is van een LED lamp met 3200 lumens, de mogelijkheid tot 200 inch beeld, geïntegreerd Android OS en nog meer features. De beamer bevat voldoende hardware mogelijkheden die je nodig hebt om thuis lekker film te kijken op een groot scherm. Toch is de beamer te koop vanaf 145 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee typen; één met Android en één zonder welke zo een 30 euro goedkoper is. In deze review bespreken we de Android versie. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de revie…
- 0 reacties
- 900 weergaven
De Nederlandse internetproviders Ziggo en Xs4all moeten ip-adressen en domeinnamen van torrentsite The Pirate Bay blokkeren. Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald. De uitspraak beperkt zich niet tot de huidige ip-adressen en domeinnamen: ook toekomstige hosts en ip-adressen van de torrentsite moeten worden geblokkeerd. Op 25 januari moet de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 900 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48 – 2013. Deze week staat ‘Riddick’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain Phillips’. ‘Kick Ass 2’ maakt de top drie compleet. Week 48 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Riddick is voor de eerste keer de meest [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 899 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 12. Deze week staat ‘Mission: Impossible – Ghost Protocol’ bovenaan, gevolgd door ‘The Grey’. ‘We Bought a Zoo’ maakt de top drie compleet. Week 12 zijn er 2 nieuwkomers in ons overzicht. Mission: Impossible – Ghost Protocol is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 897 weergaven
Zoals bekend willen de bekende media partijen in 2016 op zoek naar grote uploaders op onder andere het Bittorrent netwerk. Dit willen ze proberen door IP adressen van de uploaders te achterhalen en vervolgens bij de provider de gegevens van betreffend persoon op te vragen. Wanneer je als downloader je eigen ip adres […] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 896 weergaven
Woest is Kim Dotcom, Megaupload’s voormalige hostprovider Leaseweb heeft alle Megaupload gebruikersdata van 690 servers verwijderd zonder waarschuwing. Petabytes (1 PB = 1000 terabyte) met data en back-ups, veelal van Europese gebruikers zijn voorgoed verdwenen. Kim Dotcom is woest en zegt dat de Amerikaanse overheid dit altijd al heeft gewild. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 894 weergaven
Na Newsconnection moet ook usenetprovider Eweka de klantgegevens van een Badfan69 aan Stichting Brein moet verstrekken. De organisatie eiste in kort geding de afgifte van de gegevens omdat de gebruiker op grote schaal materiaal zou hebben geüpload. Badfan69 heeft 9.538 werken naar Usenet geüpload. Uit de headers van de binaries bleek dat de bestanden via Eweka zijn geplaatst. Brein heeft Eweka in december 2016 verzocht de klantgegevens van de uploader te bewaren en te verstrekken. Daar ging de provider niet op in, maar heeft toen wel het account van de gebruiker gesloten en hem verzocht rechtstreeks contact op te nemen met Brein. Een maand later heeft Brein Eweka nog…
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 894 weergaven
Een week voor de release van de nieuwe Call of Duty is de Xbox 360-versie van de game al van het internet te downloaden via de bekende websites. Op verschillende internetsites en torrentsites is de game te dowloaden, acht dagen voordat Black Ops II uitkomt op 13 november. Gamers die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 8 reacties
- 892 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 2 juli tot 8 juli. Deze week staat de film ‘Rampage’ bovenaan, gevolgd door ‘Ready Player One’ en ‘Blockers’ maakt de top drie compleet. Week 27 is er een nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Rampage is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder hand…
- 0 reacties
- 891 weergaven
Binnen nu en twee jaar is het niet meer mogelijk om illegaal games te downloaden, zo vermoedt Bird Sister, de oprichter van het Chinese cracking-forum 3DM. Volgens hem wordt de software waarmee ontwikkelaars games tegen piraterij beschermen steeds moeilijker te kraken. Bird Sister wijst op de game Just Cause 3, […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 889 weergaven
De torrent website, Sumotorrent had door een Nederlandse hostingprovider offline gezet moeten worden na een dagvaarding van Brein. Dit oordeelde een rechtbank woensdag nadat de Stichting Brein de hostingprovider XS Networks had aangeklaagd. XS Networks had de Sumotorrent meteen offline moeten halen na een dagvaarding van Stichting Brein. Voor XS [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 887 weergaven
De Piratenpartij vs. Stichting Brein, deel 532… De Piratenpartij mag van de rechter niet naar proxy’s verwijzen om de Pirate Bay-blokkade te omzeilen, maar gaat tegen dit vonnis in beroep. Dat heeft de Piratenpartij aan Brein laten weten. “De manier waarop de rechtbank over alle argumenten met betrekking tot het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,