Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 3,8k weergaven
Hey allemaal Ik heb jullie advies nodig, ben opzoek naar een nieuwe laptop. Voornamelijk ga ik hem gebruiken om met uTorrent te downloaden. Mijn budget is tussen de 200 en 300 euro. Wat raden jullie mij aan? Alvast bedankt voor de reacties!
Laatste reactie door Download-maniak, -
Hoe kan ik controleren of ik USB 2.0 poorten heb?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 3,8k weergaven
Hoe kan ik controleren of ik USB 2.0 poorten heb? ALvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 15 reacties
- 3,8k weergaven
Ik ga komend jaar naar de universiteit en zal dus veel in de trein zitten. Nu hebben ik zitten nadenken over de aankoop van een tablet, maar voor een goede tablet ben je eigenlijk al snel vrij veel kwijt (meer dan €100). Ik heb in juni ook een nieuwe telefoon gehaald (sony xperia p). Deze telefoon heeft de mogelijkheid om je televisie als scherm voor je telefoon te gebruiken via hdmi kabel, dus dacht ik zou er een kleine portable tv (tablet-achtig) bestaan die je aan je telefoon zou kunnen verbinden doormiddel van een (mini-)hdmi kabel. De telefoon heeft betere specs dan de meeste low-cost tablets, dus het moet wel voldoende zijn. Mijn vraag is dus, bestaan zo een portab…
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een probleem met mijn VPN op te zetten op mijn Galaxy s4 (4.4.2). Hij vraagt om een 'wachtwoord opslag aanmeldgegevens'. Heb er nooit van gehoord en nooit wat ingevuld. Op Google al verschillende oplossingen gezien die voor mij helaas niet werken. Heb al de app van des betreffende VPN gebruikt, maar deze zorgt er alleen voor dat het hele wifi er uit vliegt. Als iemand mij kan helpen graag!
Laatste reactie door Duken, -
- 14 reacties
- 3,8k weergaven
Ik heb nu een budget van ong. 850 a 900 euro (Na de feestdagen, zal dit wel boven de 1000 liggen). Welke is nu het beste, en kunnen jullie mij aanraden? En een andere eis is nu, dat ik ook digitale tv erop kan kijken.
Laatste reactie door Robbert, -
- 15 reacties
- 3,8k weergaven
Installeren Froyo (Android 2.2.1) ROM (CyanogenMod 6.6.1) [Tweaked & Extra's] In deze ROM vind je: MIUI Camera (Foto's/video werken) [Voor video kies je Low, kwaliteit blijft goed] MIUI Keyboard MIUI Status Bar Icons MIUI Animations Galaxy S Thema met SE 2.1 Styles HW Led werkt LED Flashlight werkt laatste Gapps zitten erin verwerkt [Eerst in de oude markt inloggen dan pas de nieuwe flashen] Sysctl Tweaks [batterij duur en telefoon snelheid zal veel toenemen] Build.prop Tweaks [Tweaks + werkende 2.2 Fingerprint] Werkt op de nieuwe kernel en baseband [Als je nog niet de 435 update hebt, installeer die dan! Je telefoon word sneller en smoother] F…
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Hi, Ik heb een vraag over VPN. Ik zou graag TV willen kijken in het buitenland dwz NPO en BBC. Ik heb veel info kunnen vinden op www.debesteVPN.nl een blog die veel info geeft over VPN gebruik. Ik heb toen ook een VPN aangeschaft. Alles werk prima maar ben ik ook strafbaar wanneer ik dit doe. Misschien een beetje laat omdat ik nu met veel plezier F1 kijk en genoten heb van de Tour de France met Nederlands commentaar. Ik heb hier niets over kunnen vinden bhv natuurlijk wanneer ik films download via servers die in VS staan misschien. Kan iemand mij hier een antwoord op geven? Vast bedankt,
Laatste reactie door AlexFalex, -
laptop?
door ..speedfreak..- 14 reacties
- 3,8k weergaven
hallo, heeft er iemand sites die over laptops gaan? ik ben op zoek naar informatie, want in de winkel staan de spcecificaties er wel bij maar hoe weet ik wat goed is en wat minder goed is, over de procesors en alles wat er in zit. daar zoek ik info over. kan iemand me helpen? bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Mijn vriend heeft net 'n nieuwe computer, met 'n hartstikke mooi beeldscherm. Hij wilt zijn Xbox (met de 3 stekkers: Rood, wit, geel) aansluiten op zijn PC, waardoor het op zijn beeldscherm te zien is. Hij heeft die drie kleuren stekkers als "input" op zijn computer, maar als we daar de xbox in inpluggen krijgen we niks te zien... Kan iemand ons helpen? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik heb een Samsung Omnia I900. Daarvoor heb ik op een markt in een kraampje een hoesje gekocht. dit is een soort mapje waar je de telefoon in kunt klikken, het mapje kun je dan dicht klappen om je telefoon, Deze klikt dan met 2 magneetjes aan elkaar vast. Ik vond deze magneten best sterk die er in zitten. Kunnen magneten schadelijk zijn voor zulke telefoon? Want ik wil niet het risico lopen dat de telefoon dalijk kapot gaat door de magneten. Je zou denken, het hoesje is er voor gemaakt dus het zal wel, maar ik vind de magneten zo sterk dat ik daar vraagtekens bij heb. Bedankt!
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
Nieuwe telefoon
door Farid.- 16 reacties
- 3,8k weergaven
Ik zoek een nieuwe telefoon + abbo, 2 jaar, maximaal 20 euro per maand. Ik bel soms, en ik sms vaak. Mijn 'Eisen" - Bluetooth - Goede Camera - het lieft iets richting een Carls Zeiss lens - Goede/zuivere muziek - het liefst een 3,5mm jack aansluiting - Fm radio - Extern geheugen Ik zat al te kijken naar een Nokia 5800 XpressMusic of een Samsung Jét/ En welke telefoon provider is het beste??? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Grtz Farid
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 3,8k weergaven
Beste vrienden. Ik ben op zoek naar het elektrisch schema van de thermo-elektrische koelkast type CR-40a. Deze koelkast word in Nederland verdeeld door L. Drake en Zoon te 1099 BS Duivendrecht. Hij importeert deze uit China. De koelkast werkt met een peltier element dus heeft geen koelgas aan boord. Is er iemand onder jullie die dit schema ter beschikking heeft of mij wegwijs kan maken naar the way to....... Alvast mijn dank. Vriendelijke groeten. Bektronics
Laatste reactie door Bektronics, -
- 26 reacties
- 3,8k weergaven
Hoi, Is een een van deze pc's geschikt voor zwaardere games en welke is dan het beste? # Intel Pentium 4 # 2.8 GHz Processor # 1024MB Werkgeheugen # 160 GB Harde schijf # DVD-RW speler # Geluidskaart # On-board videokaart # 10/100 Mbps Netwerkkaart # 8x USB # Toetsenbord en Muis # Inclusief: 18.5" TFT # Windows XP Professional # OpenOffice # 12 maanden garantie OF: # Intel Pentium 4 # 3.0 GHz Processor # 2048MB Werkgeheugen # 250 GB Harde schijf # DVD-RW speler # Geluidskaart # On-board videokaart # 10/100 Mbps Netwerkkaart # 8x USB # Toetsenbord en Muis # Inclusief: 17" TFT # Windows XP Professional # OpenOffice # 12 maanden garantie
Laatste reactie door marco1, -
- 5 reacties
- 3,8k weergaven
Ik wil een mail sturen naar HI maar op de site van HI kan ik echt nergens het email adres vinden :s Ik weet dat ik gewoon kan bellen maar ik wil een overzicht hebben van me data gebruik sinds ik internet heb. Ik wil dit hebben omdat HI over een tijd een data limiet gaan invoeren en dan wil ik natuurlijk weten of ik bij HI blijf of over ga stappen (de prijzen vind ik namelijk aan de hoge kant)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
DX Awang A9000
door mohammedb- 16 reacties
- 3,8k weergaven
Ik wil graag de Awang A900 kopen op DealExtreme! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12789 Ik zie in de specificaties allemaal dingen staan over dat TV afspelen op deze mobiel mogelijk is dit zie ik ook uit reviews; Excellent tv playing quality. Antenna reception (given the signal is strong enough) is very good. A 3" display is not the best for tv or video, but it can save you while travelling. - TV works great. Speakers are loud. Maar hoe zit dat nou? Kan ik dan gewoon gratis TV ontvangen met deze mobiel? of moet ik dan allemaal extra TV abonnementen afsluiten? Mvg, Jelmer O0
Laatste reactie door Cédric., -
wachtwoord
door kaasbroodje- 9 reacties
- 3,8k weergaven
hoe kan je een wachtwoord zetten op je harde schijp. heb windows xp professional (studenten release)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 20 reacties
- 3,8k weergaven
Beste ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen namelijk een Acer 8930G- 644G50BN. http://www.laptopshop.be/product/66047/acer-aspire-8930g-644g50bn-azerty.html#specificaties Graag had ik even geweten of ik hier wel mee kan gamen, daarmee bedoel ik bijvoorbeel GTA IV zonder veel haperingen Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 18 reacties
- 3,7k weergaven
Goeiedag medeleden, Wij hebben nu minimaal 4 jaar al de router Linksys wrt54g, en we hebben bijna elke dag het probleem dat er wel 1 laptop of meerdere geen /:edit verbinding kunnen krijgen (draadloos). Wanneer we dat dus hebben halen we de voeding van de router er even 10 seconden uit en stoppen we het er weer in en dan werkt het weer voor een dag ongeveer en dan moeten we het weer opnieuw doen. Hoe is dit mogelijk dat het zo vaak gebeurt? Misschien omdat de router al oud is? Ik weet het niet misschien kunnen jullie mij/ons helpen, want het is zeer vervelend.. greetz, Wous
Laatste reactie door Wous, -
welke telefoon
door Julien- 3 reacties
- 3,7k weergaven
heey , ik mag morge weer voor een nieuwe telefoon kijken.. en ik zat te denken aan de nokia N95 .. die ik al eens heb gehad maar erg goed was.. of de nieuwe LG Vieuwty.. met touchscreen.. het is jammer dat de vieuwty geen tomtom ondersteunt anders had ik al geweten.. maar heeft iemand ervaringen met de vieuwty (of touchscreen telefoons ..?) want ik ben bang dat het smsen niet zo snel gaat met een touchscreen scherm.. alvast bedankt , Julien
Laatste reactie door Julien, -
[Review] Spotify
door Rikkert.- 13 reacties
- 3,7k weergaven
Spotify is een Zweeds bedrijf dat in 2006 is opgericht en dat muziek als stream aanbiedt. Gebruikers kunnen uit een database van miljoenen nummers bepalen welke muziek ze willen beluisteren. Om opbrengsten te genereren wordt de uitzending door reclame onderbroken, maar tegen betaling is dit afkoopbaar. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Voor €5 per maar kun je op je computer van Spotify gebruik maken, betaal je nog een €5 extra (dus €10) dan kun je ook nog op je telefoon Spotify gebruiken. Wat je krijgt bij aankoop van Premium of Unlimited, kun je hier zien. Je kunt nu 30 dagen gratis proberen. Natuurlijk heb ik dat even gedaan En ik ga nu mijn revie…
Laatste reactie door rexwinkeltje, -
- 13 reacties
- 3,7k weergaven
Hey All, Ik zoek boxjes voor een Ipod, waar een accu inzit. Gewoon lekker voor in pauze's ofzo, je Ipodje inpluggen en muziek luisteren. Ik vond deze: http://www.usbmemoryshop.nl/info/boynq-art4sound-70.html Ziet er erg strak uit enzo, maar hij heeft USB voor stroom nodig. Nu dacht ik, wat nou als ik het USB kabletje van m'n ipod daar op aan sluit, zou die dan als accu kunnen dienen? En als jullie nog andere boxjes weten die goed zijn, tegen een leuk prijsje (niet te duur, hoeft ook niet van Bose oid te zijn) laat het dan weten Dus voor de duielijkheid, ze moeten wel portable zijn Gr, Robin
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 12 reacties
- 3,7k weergaven
Beste Toppers, Ikzelf heb alleen een laptop. De destkop heb ik lang geleden de deur al uit gedaan want hij was oud, oud oud! Met een laptop heb ik mij altijd prima kunnen redden maar ik zou nu toch ook graag een goede destkop willen hebben omdat mijn laptop net geen hd films aankan. Stotteren, flitsen in het beeld, je kent het wel Ik zal hieronder zo goed mogelijk uit proberen te leggen waar de pc aan zou moeten voldoen. Budget: zo goedkoop mogelijk, maar aangezien goedkoop niet altijd een oplossing is zou ik op 800 tot 1000 euro uitkomen. Doel pc: hd films vlekkenloos kunnen kijken, meerdere adobe programma’s tegelijk kunnen draaien, office, msn, internet en …
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Hoi, Ik ben op zoek naar een android telefoon zo rond de 200 euro, gewoon prepaid. Hiervoor had ik de samsung galaxy apollo, die was een beetje lelijk en werkte niet echt goed met android. Ik zat te denken aan een samsung galaxy s of zoiets. Wat denken jullie? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Markey54, -
- 13 reacties
- 3,7k weergaven
Ik verdien met mijn vakantiewerk ongeveer €450. Met het totale zakgeld dat ik daarbij krijg zit ik tegen september aan ongeveer €650. Met dat geld zou ik graag eens de audiophile in mij wakker maken en high-end headphones aanschaffen. Eisen: geluidskwaliteit. Ik moet echt kunnen horen alsof die gitaren, piano's, drumstellen etc in mijn hoofd worden afgespeeld. TE zware bass zodat kalme muziek modderig wordt ervaren zoals het geval is bij Beats by Dr Dre moet ik niet van weten. Balans is dus meer wat ik zoek. Ding moet comfortabel en licht zijn. Ook niet te strak rond de oren. Om een idee te geven wat ik comfortabel vind, de AKG K512 headphones die ik nu heb zitten mij in …
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 16 reacties
- 3,7k weergaven
Beste, Zoals jullie in de titel zien wil ik graag een mediaserver aanschaffen. Het idee ervan is dat ik dan films/series/muziek kan kopieren naar mn mediaserver en vervolgens op de tv kan kijken. Wat ik een stuk prettiger vind dan altijd maar op de pc.Echter heb ik hier wel een aantal vragen over omdat ik geen idee heb hoe het werkt en wat goede zijn. Dus ik had gehoopt dat jullie mij wat verder konden helpen.. Mijn vragen zijn: Hoe gaat het in zijn werk? Koppel ik deze aan de tv en kan ik via wifi bestanden kopiëren naar de mediaserver? Zit er uberhaubt een hardeschijf in? Of streamt deze via de computer naar de tv en moet ik alsnog de pc aanlaten? (de bedoeling is dat i…
Laatste reactie door T H W I T,
