Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Hello people, Iemand die ik ken wilt een game PC kopen, ik wil graag jullie advies. Wat is uw budget? Maximaal 1550,- exclusief randapparatuur. Randapparatuur maximaal 350,- (muis, toetsenbord en scherm) Welk doel heeft u met uw pc? Bijvoorbeeld gamen, videobewerking of allerlei dagelijkse bezigheden zoals internetten of MSNnen. Gamen. Heeft u verder specifieke eisen? Dient de pc extra stil te zijn of heeft u slechts plaats voor een kleine pc? SSD + HHD moet erin zitten. Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zie ook het kopje "Assemblage" De PC wil ik laten assembleren. Randapparatuur Heeft u naast een standaard pc nog andere onderdelen nodig? Ja, een g…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
waar ken ik driver downloden
door Gast julernoff- 1 reactie
- 3,6k weergaven
waar ken ik deze driver downloaden ik krijg geen geluid meer 5.1-luidsprekersystemen > Cambridge SoundWorks MegaWorks THX 5.1 550
-
- 25 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben van plan om een nieuwe videokaart en misschien nog een andere processor in mijn PC te zetten. Weten jullie goede? De specs van mijn PC zijn op dit moment: Processor: Intel Pentium Dual Core E5200 Systeemgeheugen: 4 G Videokaart: ATI Radeon HD 3450 Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1536 MB Het moederbord kan ik nog zo snel niet vinden.
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 3,6k weergaven
Hey all, Ik heb net een nieuwe wi-fi printer, alleen het probleem is dat ik geen draadloos internet heb. Toch wil ik graag draadloos printen via wi-fi of een andere draadloze manier. Ik hoorde laatst van iemand dat je wel draadloos kan printen, ook als je geen wi-fi hebt, maar dat gaat dan via een stukje hardware die standaard in de meeste computers zit oid. Ik vond het al raar, maargoed... Ik heb een Livebox router van Orange/online en is dus niet draadloos. Heeft iemand advies? Gr. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
PCI,PCIe of AGP
door sunaj- 16 reacties
- 3,6k weergaven
ej jongens ik heb vandaag effe Everest Home Edition gedownload omdat ik wou weten of mijn Moederbord PCI ondersteund of een van die andere die ik heb opgenoemd.
Laatste reactie door sunaj, -
- 3 reacties
- 3,6k weergaven
Dag allemaal, Ik heb een toshiba notebook, ik kon hier altijd mee internetten etc tot voor kort begon ie een beetje traag te worden. Dus dacht ik ff de boel weer helemaal opruimen en installeer een nieuw besturinggssysteem XPpro heb ik een nieuw systeem. Zo gezegd zo gedaan installeren ging vlekkeloos, maar nu krijg ik bij apparaatbeheer allemaal gele vraagtekens. Bij videocontroller, media audio etc. Dit heb ik allemaal kunnen verhelpen door drivers via de site te downloaden en te installeren Alleen voor de netwerk- en ethernetcontroller heb ik geen drivers kunnen vinden en dus blijven de vraagtekens staan. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik doen? Alvast bedankt v…
Laatste reactie door marcov, -
- 14 reacties
- 3,6k weergaven
Ik had pas al een topic over dat mijn videokaart niet goed werkte---> http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30573.0 Nu is mijn probleem dat mijn laptop nu gewoon binnen 5 minuten afsluit als ik een spel speel... Het gaat hier gewoon om spellen die ik al heel lang speel maar sinds kort sluit de laptop zich af... Dan speel ik gewoon een spel en ineens gaat hij gewoon uit... niet dat er komt afsluiten maar gewoon uit... Weet iemand een oplossing mede omdat ik hier al een probleem voor had?
Laatste reactie door Tom, -
Game pc
door Dutchharry- 7 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo dukeners, Zoals jullie aan de titel kunnen zien ben ik op zoek naar een game pc. ik ben van origine een console gamer, dus daarom ben ik op dit forum. ik heb geen geheugen nodig omdat en vriend nog 2x 500gb heeft liggen hier een beetje info Wat is uw budget?600 max Welk doel heeft u met uw pc? gamen( bijv. cod en skyrim, misschien gta) Heeft u verder specifieke eisen? nou, als er een kast bij zit met ingebouwd licht, dan het liefst groen, Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? zelf in elkaar zetten Randapparatuur Heeft u naast een standaard pc nog andere onderdelen nodig? nee niet echt
Laatste reactie door Trizomu, -
- 3 reacties
- 3,6k weergaven
Yo! Wie heeft er een linkje naar een site met kwalitatief goede iPod oordopjes? Mag ook van een ander merk zijn, als de remote/microfoon maar wel compatible zijn met een iPhone Hoor het graag!
Laatste reactie door bertjebel, -
sony ericsson W302
door rambas- 1 reactie
- 3,6k weergaven
hallo beste mensen, Als digabeet een vraag, hoe kan ik simpel mijn nieuwe sony ericsson W302 simlock vrij maken.heb reeds 2 betaalde programma's van internet gehaald maar deze zijn niet te openen in windows.wie helpt een leek? groet Rob :peace:
Laatste reactie door YMessi, -
- 20 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo! Ik zit met een vraagje, sinds kort probeerde ik weer counterstrike source te spelen en toen ik opstarte gebeurde er niets. Dan heb ik geprobeerd Fallout 3, Far Cry 2 en nog wat andere spellen op te starten maar geen enkele van deze lukte. (behalve Left 4 Dead). Ik neem aan dat het aan mijn drivers of graphische kaart ligt die niet is ge-update? Of toch niet? Zoja, hoe date ik deze dan weer up zodat ik gewoon weer kan gaan gamen? Mijn laptop: Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf [img width=600 height=439]http://i44.tinypic.com/20068zs.jpg Please help mij . Bedankt!
Laatste reactie door Thomah, -
- 9 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb hier een gecrashte harde schijf liggen. Er staan belangrijke documenten op, maar deze krijg ik er niet afgehaald. Het lukt me ook niet met recovery programma. Wat kan ik het beste doen? Ik zie het niet zitten, om een hoop euro's bij een bedrijf te gaan betalen, voor de documenten eraf te laten halen. Ik hoop dat iemand raad weet. Groet, René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo daar, Sinds vandaag heb ik voor het eerst mijn systeem in elkaar gezet , ik heb alleen een probleempje. Mijn Videokaart wordt niet gedetecteerd, hij laat wel beeld zien maar kan de videokaart zelf niet vinden. Eerst gebruikte ik de DVI-VGA adapter dus ik dacht dat het daar aan zou kunnen liggen, toen gebruikte ik de HDMI kabel naar me tv en daar was het hetzelfde liedje. De laatst geupdate drivers van AMD Catalyst zijn ook gedownload. Ik had zo vermoeden dat het aan de voeding zou kunnen liggen, ik heb 430 watt voeding van Corsair maar dit weet ik niet zeker, de afgever bij Azerty zei dat het geen punt zou zijn en hier ook op de forum. Als ik op GPU-z kijk krijg i…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 11 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, In mijn mobiel zit een Micro SD kaart. Deze heb ik tijdens mijn vakantie in een Transflash gedaan en in mijn Camera gestopt. Stuk of 200 foto's gemaakt, die ik gewoon kan bekijken op mijn camera. Waarneer ik dze in mijn computer doe, ziet hij alleen de foto's die ik des tijds met mijn mobiel heb gemaakt, maar niet de "nieuw" bij gekomen foto's van vakantie. Terwijl er toch 500 MB is gebruik (wat teveel ruimte is voor 30 mobiele camera foto's en 15 nummers) Ik wil super graag deze foto's op mijn PC hebben want er zitten hele mooie onvergeetbare herineringen bij. Gr, Robin
Laatste reactie door basbulletje, -
- 15 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo Iedereen, Ik zou graag een pc willen hebben van een budget van rond de 650 euro die gebruikt kan worden voor het produceren van muziek. Ik heb al een geluidskaart in gedachten (M-AUDIO Fast Track Pro ). En ik heb als randapparatuur alleen nog een toetsenbord nodig. Dus ik wil een zo snel mogelijke computer die geschikt is voor produceren. Dus er hoeft niet een goede videokaart in te zitten o.i.d. - Ik maak gebruik van draadloos internet. - Hij moet geassembleerd worden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Post samenvoeging: januari 22, 2010, 16:58:16 Ik heb zelf wat geknutseld. Ik heb de game pc van een topic hieronder erin gezet samen met een veel slechte…
Laatste reactie door Tom, -
Saldo Hi Opvragen
door Niels.- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Halloo mensen! Ik zit de laatste 2 maand al met een probleem van mijn provider. Het probleem is dat ik nu de heletijd niet mijn saldo kan bekijken, als ik sms naar 1244 en dan saldo :-[. Nu heb ik al naar Hi gebelt, alleen kom ik daar steeds in de wachtrij te staan, en daar heb ik écht geen zin in, om een kwartier aan de telefoon naar zon *** muziekje te luisteren. Mijn vriend heeft dit probleem ook al, heeft' 1 van jullie dit ook ? ~N
Laatste reactie door Niels., -
Upgrade of nieuwe? 1 2
door Rikkert.- 28 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, Van mijn ouders mag ik waarschijnlijk geen nieuwe computer laten assembleren, ze zeiden upgrade hem maar is een stuk goedkoper... Nu is mijn vraag is dit wel verstandig? Want sommige onderdelen in mijn computer kunnen best 5 jaar oud zijn :s Mijn pc wordt ook steeds trager heb ik het gevoel... Heb een log gemaakt met speccy en hiernaar geüpload. Raden jullie me aan om wat te upgraden of gewoon een nieuwe te kopen? En als ik zou upgraden wat moet ik dan upgraden? Alvast bedankt voor alle hulp!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 10 reacties
- 3,6k weergaven
Hey, Ik wil mijn PS2 op mijn pc aansluiten. Moet ik dan gewoon die gele,rode en witte stekkertjes in mn pc doen en dan herkent ie mn playstation? Of hoe moet dit?? Heeft iemand er ervaring mee?
Laatste reactie door Thijs, -
Soort Iphone
door jelmer11- 19 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, Ik wil graag een Iphone kopen, maar omdat die vreselijk duur zijn vroeg ik me af of er, en zo ja welke, mobiele telefoons zijn die ongeveer hetzelfde kunnen als de Iphone. Het mooiste zou natuurlijk zijn als er een goedkopere telefoon is die bijna het zelfde kan als de Iphone en er het zelfde uitziet... Maar het gaat vooral om wat hij kan en dus niet hoe hij er uit ziet. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
Vanaf vandaag wil mijn laptop niet meer opstarten. Zodra ik hem aanzet geeft hij de mogelijkheden "Launch repair mode" en "Start Windows normally". Als ik voor Launch repair mode kies, krijg ik een recovery wizzard en zullen al mijn bestanden verwijderd worden. Omdat ik erg gehecht ben aan mijn bestanden, wil ik dit liever niet doen. Als ik voor start Windows normally kies, blijft hij hangen bij "starting windows". Heb trouwens Windows 7, en een Asus Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Trizomu, -
- 21 reacties
- 3,6k weergaven
Wat is er aan de hand met mijn pc. De spellen draaiden niet meer goed dus dacht ik ooh gewoon ff windows opnieuw installeren(ik wist dat het niet malware gerelateerd was) en dan is het verholpen. Hele windows draait snel en stabiel maar de spellen.... Spelen die ik volgens de officiele website van die spellen en canirunit.com makkelijk aan zou kunnen draaien niet goed. Dus denk ik, misschien heb ik vista nodig om het maximale uit mijn pc te halen die draaide ook gewoon stabiel maar de spellen niet. Mijn drivers heb ik ook al geupdate. Iemand misschien ideën? Dit zijn de specs van mijn pc: 2048 mb ram geheugen 400 gb harde schijf Intel core 2 duo cp E6550 2.33gh…
Laatste reactie door stefjuh, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
nexus 6 accuduur korten dan mijn nexus 5;( 9 uur slaapstand en hij is leeg. en missien 30 min wat anders gedaan. heb vanaf zaterdag en wordt nu al gek van!
Laatste reactie door ferrariking, -
pc voor mijn zus
door stefjuh- 19 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, Mijn zus wil ook graag een nieuwe pc. Wat is uw budget? wat het meest geschikt is niet over de 550 euro Welk doel heeft u met uw pc? (Bijvoorbeeld gamen, videobewerking of allerlei dagelijkse bezigheden zoals internetten of MSNnen.) Multimedia systeem Heeft u verder specifieke eisen? (Dient de pc extra stil te zijn of heeft u slechts plaats voor een kleine pc?) redelijke videokaart ik zat te denken aan een hd 4850 Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten verder moet er een beeldscherm bij maakt geen gebruik van draadloos netwerk gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 14 reacties
- 3,6k weergaven
Ik zoek een mobiel dat niet al te duur is en dat geen abonnement heeft. Ik maak graag foto's en wil wel een beetje goede kwaliteit, ik luister ook graag muziek. ik hoef geen GPS en al die troep, wat ik wel graag wil is een FM-Radio O0 Ook wil ik dat ik me geheugen kan uitbereiden. - max. 200 euro - goede camera, met flits is wel zo handig - mooie muziek - fm-radio - Mogelijkheid voor Memory stick. - Bluetooth (duuh!) Ik zat zelf te denken aan een sony ericsson c510.
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Ik ben hier ook al lang naar het zoeken heeft momenteel nog niemand een idee of het nu al dan niet mogelijk is om een thema te plaatsten op een Lg cookie? Grtz
Laatste reactie door kaasbroodje,
