Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Nieuwe DVD brander
door wabbe- 2 reacties
- 3,3k weergaven
Ik heb al een tijdje problemen met m\'n Lite-On DVD brander: sommige films beginnen te haperen. Het ligt niet aan de schijfjes en niet aan het brand-programma. Ik wil dus een nieuwe DVD rw kopen via het internet. Heeft iemand een goed advies? En wat zijn de ervaringen met Dual-layers?
-
- 1 reactie
- 3,3k weergaven
Ik wou zojuist IOS 8 installeren op mijn iPhone 5 met 16gb.. Echter gaf deze aan dat er niet genoeg ruimte vrij is(5.8 nodig) Ik heb nu Deezer(3.3gb) verwijderd..Maar nu zie ik dat ik 7.6 heb gebruik en 5.8 vrij. Dit is 13.4, wat is er met de overige 2.6? En ik gebruik juist niet veel geheugen..Ik hoorde dat het ook 100én mb's kan schelen als je apps als FB,Instagram en twitter verwijdert en opnieuw download.Klop dit?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 3,3k weergaven
Wie kan mij helpen aan een Copy of waar ik moet downloaden de CD Travelpilot Europa "E" of "EX" Ik heb het type RNS 300. Ik heb DX geprobeerd maar die werkt niet.. Gaarne spoed.. Mvg.thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 2 reacties
- 3,3k weergaven
Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was. UPDATE:…
Laatste reactie door guilpje, -
dvd speler hapert
door TamSz- 1 reactie
- 3,3k weergaven
Heej allemaal, Nou hier ben ik weer met een vraag. Wij hebben een DVD speler die het altijd goed heeft gedaan. Sinds een tijdje hapert hij heel erg. Ik denk dat de speler vuil is, maar nu de vraag hoe moet ik een DVD speler schoonmaken? =xxx= Tamara
Laatste reactie door teun2, -
GPU kapot?
door Markey54- 8 reacties
- 3,3k weergaven
Ja jongens, het is weer zover. Gezeik met de GPU, althans, dat denk ik. Ik heb een aantal fotootjes gemaakt, klik HIER. Eerst werkte ie niet in normale modus, eerst een rare kleuren door m'n bureaublad heen en een beetje schokken en daarna liep ie helemaal vast en kon ik niks meer. In veilige modus werkte het net wel gewoon, toen ik daarna naar normale modus ging werkte het eventjes en toen gebeurde weer wat ik hierboven beschreef. Wie kan me helpen? Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb een Harddisk daar staan een aantal films op in een map VIDEO-TS. Nu willen wij die afspelen op de tv. Maar nu wil het dat we de ondertitels niet zien omdat we het formaat van het beeld niet kunnen wijzigen. Of het beeld omhoog kunnen bewegen. Heeft iemand een idee? Bedankt alvast!!
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Samsung Wave
door PatrickV94- 10 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Ik mag voor mijn verjaardag een telefoon uitkiezen, ik dacht zelf aan een Samsung Wave. Heeft iemand misschien nog andere tips voor soortgelijke telefoons? Patrick Post samenvoeging: juni 22, 2010, 19:39:07 En kan iemand mij misschien vertellen of de wave/bada nu wel of niet goed is, ik kom genoeg negatieve reacties tegen maar dan ook weer positieve reacties, ik weet nu echt niet meer wat ik nou moet geloven.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Ik kom nu net aan bij een vriend en hij vraag me even naar zijn scherm te kijken, maar mijn kennis is dus niet toereikend genoeg. Even een uitleg van het probleem; -Het beeldscherm is zeer vaag/wazig -Het lettertype is ZEER klein -Het scherm is verkleind (dus een zwarte balk lang het screen dat normaal volledig moet zijn) Ik heb al geprobeerd mij configuratiescherm maar vond niet, ik heb ook een aantal knoppen op het scherm zelf uitgeprobeerd, maar dat werkte dus ook niet. Dxdiag, ETC niets helpt. Zou iemand mij uitleg kunnen verschaffen?
Laatste reactie door Tim., -
26 inch of niet ?
door koenmf- 10 reacties
- 3,2k weergaven
heey ik heb een heelnet beeldscherm gezien van iiyama van 26inch breedbeeld en heel goedkoop http://www.iiyama.com/nl_NL/Product/category/2/product/154#showtab2 ik zou em graag willen kopen maar zou wel ff willen weeten of er hier mensen zijn met een 26inch beeldscherm of dat ni gewoon te groot is (ik zit 1 meter van beeldscherm af) ik speel games kijk er tv en films of zit lekker de browsen en chatten is dit scherm goed voor mij of niet ?? of zou ik tog een andere kopen? (ik weet de style is beetje gejat van samsung : )
Laatste reactie door Tim., -
- 10 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo ik heb dus gisteren even snel mijn moeders telefoon gepakt en toen werkte mijn sim kaart erin dus hij was vannacht leeg en ik kon hem niet opladen dus ik dacht haal ik mijn sim kaart eruit alleen de sim plaatser daar is een heel kut ding dus nu doet die het niet meer , nieuwe sim-kaart gehaald alleen nu als ik mijn nieuwe mobiel opstart , en probeer iemand te bellen staat er Alleen Nood oproepen En als ik iemand wil smsen staat er : Telefoon is in offline modus ik heb een nokia N97 Mini ( als ik het goed heb ) iemand enig idee?
-
- 9 reacties
- 3,2k weergaven
Hey mensen, Ik zat eens na te denken over een Android Tablet, ik zie dat ze wel een hele boel hebben. Zouden jullie eens willen meekijken naar een goeie tablet +- $100? Ik wil er vervolgens graag een simkaart in doen voor ALLEEN internet/UMTS/HSDPA of hoe je dat mobiele netwerk ook wilt noemen. :geheim: Advies? :cool2: Thanks! O0 headsh0t :cool2:
Laatste reactie door Stan., -
Meer Gig Geheugen
door Slagers- 11 reacties
- 3,2k weergaven
He sorry als die verkeerd staat kon niet echt zien waar ik deze vraag moest stellen. Maar mijn vraag is ik heb een laptop en die is de laaste tijd een beetje sloom geworden. En daarom wou ik er meer Ram geheugen erin stoppen. Dat kan je toch gewoon bij een local computer zaak kopen en hun zetten hem erin of is dit niet mogelijk? Er staat dat ik 2 gig moet hebben maar bij eigenschappen staat er maar 1,87 gig dus dat is ook al raar? maar hoeveel kan er maximaal in en waar kan die het best kopen en hoe duur is 1 gig ongeveer? mvg Ruud
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Goedendag, Ik download films via Utorrent. Nu is mijn c schijf vol(40GB) en mijn d schijf 940GB)leeg. Ik had een aantal films verplaatst naar de d schijf maar dan krijg ik bij Utorrent de melding dat de film niet gevonden wordt.Dus ik heb ze weer teruggezet,maar nu kan ik niet meer downloaden omdat er geen ruimte meer is. Wie weet er raad?? Groeten, Sander
Laatste reactie door sander1968, -
- 1 reactie
- 3,2k weergaven
Hallo allemaal, ik zou graag een nieuwe gaming pc willen aanschaffen maar mijn kennis rond dit gebied ligt nou niet echt bepaald hoog. Hierbij vraag ik dan ook jullie hulp. Wat is uw budget? 1100 euro, liever rond de 1000. Welk doel heeft u met uw pc? Gamen voornamelijk, maar ook films kijken. Heeft u verder specifieke eisen? De PC moet de laatste games goed aankunnen, ook zou ik een 'future-proof' systeem willen hebben zodat ik de toekomstige games (misschien de komende 2 jaar?) toch redelijk kan draaien (denk aan medium settings met redelijke FPS). Ik wil dat de PC goed werkt met het beeldscherm wat ik momenteel gebruik. Dit is een Maestro242Ws met een grootte…
Laatste reactie door Tom, -
Video kaart
door Wesley- 2 reacties
- 3,2k weergaven
wat is de beste video kaart voor: the elder scrolls oblivion en onder de 200 euro?
-
systeem ram
door gkeeee- 16 reacties
- 3,2k weergaven
ik wil een spel downloaden, alleen kan me comp het niet aan weet iemand waar ik goedkoop systeem ram kan kopen (kan ik ook me systeem ram verhogen ofsoww??) System RAM Minimum: 512 Megabytes of RAM (1 GB required for Windows Vistaâ„¢) You Have: 447 MB ik heb er niet zoveel verstand van maar kan ik het verhogen ofsow, of moet ik een nieuwe kopen, als ik een nieuwe moet kopen weet iemand dan waar ik het goedkoop kan halen mijn video kaart kan het ook niet aan. moet ik een nieuwe kopen zo ja waar kan ik het goedkoopst halen?? Video Card Minimum: NVIDIA GeForce 6600 or greater, ATI Radeon 9800 Pro or greater, DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 128 MB vi…
Laatste reactie door Farid., -
windows xp
door appiemarco- 5 reacties
- 3,2k weergaven
hoi ik wil graag windows xp opnieuw installeren op mijn pc kan iemand mij daar bij helpen hoe moet ik dat doen\ bedankt
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Logitech G51
door snor1991- 16 reacties
- 3,2k weergaven
Weet iemand een goede winkel waar je het Logitech G51 5.1 systeem kan halen? Geen internet winkel zoals 4launch maar een gewone winkel.
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Heuu iedereen, Ik had gisteren Ubuntu op mn laptop gezet en startte m vanmorgen op. Vondt al dat ie zo heet werd. Keek aan de onderkant, mmm Ventilator doet het niet.. Bij opstarten wel. ff een filmpje ter verduidelijking: Probleem met mn Acer aspire 7720z (ventilator) Ligt dit aan ubuntu? Of hardware matig(wat volgens mij haast niet kan zijn want aan het begin doet ie natuurlijk wel.. :-[) Hoe is dit oplossen? Windows erop gooien? En ubuntu eraf(is trouwens versie 10.4 als ik het goed heb, vanaf een live USB geinstaleerd) hoop t op te kunnen lossen! groeten Marciej123 Post samenvoeging: 12 september 2010, 19:21:02 Ik kan de FAN + HeatSinc kopen voor 17.50 Zal i…
Laatste reactie door Duken, -
Nieuwe pc kopen
door Gast Vlutje- 12 reacties
- 3,2k weergaven
Een vriend van mij wil een nieuwe pc kopen voor games als gta 4 en crysis(op med, high hoeft niet) en waar hij tv op kan kijken, zijn budget ligt bij 700 euro(meer echt niet)(zonder randapperatuur, ik heb voor hem iets samengesteld, kunnen jullie kijken of het wat is, en of het wel kan(ivm de grootte): http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194632%5D=2&product%5B7517%5D=1&product%5B53588%5D=1&product%5B17413%5D=1&product%5B91501%5D=1&product%5B204657%5D=1&product%5B10082%5D=1&product%5B207293%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B65220%5D=1&product%5B220086%5D=1
Laatste reactie door Mattie112, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb de laatste tijd veel problemen met de opslagruimte van de iphone..nu zie ik dat mijn mail 2,6gb in beslag neemt.. Staan er dan instellingen fout? Mails met bv veel afbeeldingen of pdf bestanden helpt vooralsnog niet.. Daarnaast zie ik dat er 11,8 gb in gebruik is en nog 544mb vrij.. Waar blijft die overige 3,5gb dan? Heb een mobiel van 16gb..
Laatste reactie door Erwin., -
Tablet kopen
door T H W I T- 9 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi, Ik wil binnenkort maar eens over gaan op de aanschaf van een tablet en ben nu dus op zoek naar wat adviezen. Ik nijg erg sterk naar een androidtablet. Apple ben ik niet zo van en er zijn volgens mij nog niet zoveel geweldige Windows tablets. Er zijn op dit moment 4 modellen waar ik wel over twijfel: Google Nexus 7 Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Samsung Galaxy Note 10.1 Asus Transformer 300T Waarbij het vooral tussen de Tab 2 en de Transformer gaat. Die Note wordt wel erg duur en de 7 inch Nexus is misschien net een beetje klein. Welke zou ik hiervan het beste kunnen kopen? En waar? Is er misschien nog een model dat wellicht ook een goede keuze zou zijn? Alvast bedankt! T…
Laatste reactie door T H W I T, -
- 3 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi, Weten jullie of G.Skill 32GB DDR3-1600 CL9 RipjawsZ geschikt is voor iMac late 2013?
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 3,2k weergaven
heey allemaal omdat mijn oude pc niet geweldig meer is ben ik op zoek naar iets nieuws. Wat is uw budget? 650 tot 700 euro Wat is het einddoel van uw pc? internetten, huiswerk makenen, downloaden en gamen. dat hoeven geen geweldige games te zijn als ik maar de meeste huidige games kan spelen. Heeft u verder specifieke eisen? van mijn ouders moet ik per sé een legale windows 7 erbij hebben :-[ dus dat moet weer van het budget af Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? laten assembleren Randapparatuur ik heb geen randapparatuur nodig Overige vragen Maakt u gebruik van draadloos netwerk? nee Gaat u overclocken? nee ook niet Wilt u een…
Laatste reactie door Tom,
