Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Zoals je kan lezen in het showen-topic heb ik dus een nieuwe HDTV en deze heeft een HDMI aansluiting. Nou wil een een HDMI kabel hebben voor me Xbox 360, want via een av-aansluiting ziet het beeld van de Xbox er niet ui :s Maar ik weet niet wat voor HDMI kabel in nodig moet hebben. Ik heb ooit gehoord dat HDMI 1.5 het beste is, maar ik heb er echt geen weet van. Je hebt ook HDMI 1.3 en 1.4 en dan ook 1.4a, maar ik weet er echt niks van Ik wil niet teveel betalen (zag ik de winkel dat ze HDMI kabels hebben van €60, dat vind ik te duur). Dus weet er iemand (in een winkel of webshop) waar je gewoon HDMI kabel kan kopen die niet te duur en en ook niet te lang (1 …
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 3,9k weergaven
Goedemorgen, ik kijk al enkele maanden via mijn laptop en dan met hdmi naar de tv films en programmas, sinds vandaag krijg ik hierby geen geluid.. Kan iemand me aub helpen?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb gisteren mijn full HD tv op mijn pc aangesloten van HDMI naar HDMI poort, alleen het beeld is niet echt scherp de letters van de icoontjes zijn ook wat wazig. Ik heb het idee dat ik met de DVI kabel scherper beeld krijg. Ik heb de nieuwste driver voor mijn videokaart geinstalleerd maar het is nog steeds niet scherp weet iemand hoe ik mijn beeld wel scherp kan krijgen. Mijn scherm is de: Samsung synchmaster P2370HD Ik heb als videokaart de: Saphire HD5850 toxic alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 5 reacties
- 3,7k weergaven
Hoi, Ik ben opzoek naar een HDMI naar AV converter, nu ben ik al aan het zoeken geslagen op internet maar kom ik betaalbare (tot 20/30 euro) van mini, alleen tegen op amazon, ebay en de chinese winkels. Hier is de verzend tijd mij net te lang voor. Weet iemand toevallig of winkels in nederland deze verkopen, betaalbare dus geen converters van 80 euro. Of weet iemand een andere manier om HDMI om te zetten naar analoge voor een analoge tv. Gr Shaan
Laatste reactie door shadowwatch, -
Ben van plan om een HDTV te kopen, budget is zo'n 1000 euro. Heb rondgekeken en me oog viel op de Sony Bravia KLD - 40W4500. Heb reviews gelezen dat het een erg goed product is qua snelle beelden. Bijna geen verwerkingstijd (0-10ms). Heeft iemand nog andere suggesties? Vraag me zelf ook af of 40" te groot is voor 2-2.5meter afstand scherm. Kan varieren tot 4 meter (als ik in me bed lig).
Laatste reactie door Wesley, -
Headphones [MP3]
door Cédric.- 7 reacties
- 2,3k weergaven
Hey, Ik ben al een maand op zoek naar een paar headphones voor mijn MP3. Eerst had ik iFrogz dj style in het gedacht. Maar tot vandaag toe, zag ik Skullcandy. Ik weet niet wat ik van skullcandy moet geloven want ik vind zowel goede reviews als slechte. Maar ik stelde me vragen bij spec's. Ik zie staan 18-20k Hz = is dit goed ? Of moet het lager of hoger zijn voor betere kwaliteit ? Ik had deze in gedachten : http://www.skullcandy.com/shop/hesh-white-black.html + http://www.skullcandy.com/shop/agent-black.html + http://ifrogz.com/proddetail.php?prod=EPDJStyle Welke is qua geluid/bass het beste ? Of raden jullie me andere aan.. ? Alvast bedankt ! :…
Laatste reactie door Cédric., -
Ewa, Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe headsetgekocht. maar ik heb mijn surround boxen aangesloten dus ik heb achter geen opening meer vrij. Maar nu heb ik voor wel nog een aansluiting ervoor maar doe ik ze daarin werken ze niet. weet iemand hoe ik deze werkend kan krijgen? dus dat mijn headset er aan de voorkant inkan? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Tom, -
- 15 reacties
- 5,5k weergaven
Een maat van me heeft dus zijn speakers in de achterkant van zijn pc en zijn headset voorin zijn pc, en hij hoort via zijn boxen alleen muziek en via de headset skype, ik zou dit ook graag willen maar op de een of andere manier ziet mijn windows de luidsprekers als mijn headset, ik heb mijn microfoon al via de voorkant geprobeerd maar die pakt die dus niet, iemand enig idee wat ik moet doen? Met Vriendelijke Groet ~
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand een goeie headset die ze bij de expert verkopen voor rond de 80 euro? neem aan dat ze gewoon een standaard aantal headset hebben bij iedere zaak en niet verschillende?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Headset kopen
door Gast darkne0n- 4 reacties
- 4k weergaven
Ja mensen, ik wil een andere headset. Doordat mijn draad zo lang is, is het tussen het wiel van me burostoel gekomen en een beetje gescheurt op bepaalde plekken maar nergens helemaal... Ook werden mijn vrienden op teamspeak de hele tijd gek van mijn echo. Geen idee hoe het komt, maar als ik dan die channel leavede dan was de echo meteen weg. Dat zal dan waarschijnlijk ook aan mijn headset liggen.. Dus nu ben ik op zoek naar een headset, met microfoon en stereo geluid, waarmee je goed kan gamen en muziek kan luisteren. ( het liefst wil ik een band aan de bovenkant van me hoofd, anders zit ie over me oren heen en dat zit niet lekker ) Dus weten jullie een han…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hee allemaal, Ik heb net een nieuwe headset gekocht met microfoon. Speedlink TUBE STEREO PC HEADSET. Het is een headset met 2 pluggetjes, een groene en een roze. Ik heb deze achter in mijn pc in het groene en roze gaatje gedaan. Naar mijn inziens doe ik het tot zover goed. Ik kan verder nergens zien of hij aangesloten is en als ik iets wil opnemen lukt dit ook niet. Wie weet wat er fout is? Help me alsjeblieft. Groetjes
Laatste reactie door Timtam89, -
Heb printer (HP deskjet 380 ) omgeruild
door Gast h.vanlieshout- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn excuses voor het feit dat ik niet heb gereageerd.Ik heb er niet meer aan gedacht Ik heb na uitvoerige correspondentie met een expert van HP de printer in kunnen ruilen.(begin febr. 2008) En die doet het prima. Op de een of andere wijze was er iets mis met de software.
-
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Probeerde gisteren mijn bios te updaten ging helemaal fout, en nu geeft ie aan als ik opstart biosblock heb vervolgens de moederbord cd erin gedaan maar de pc geeft aan dat die te oud is. hopelijk kunnen jullie me helpen. Moederbord: Asus Rampage II Gene
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wie kan mij helpen via google hier gekomen maar geen oplossing gevonden. Kan iemand me helpen ik heb mijn computer opnieuw geinstaleerd en ik mis : SM Bus Controller. Mijn Moederboord Eigenschappen is : <> Moederbordeigenschappen <> Moederbord ID : 10/12/2006-MPC61SM-AM-6A61KE11C-00 <> Moederbordnaam : Onbekend Het is een packard bell Op de site van packard bel word mijn pc niet gevonden. Bvd tijgetje
Laatste reactie door tijgetje, -
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Heb sinds vandaag m'n samsung galaxy europa maar nu heeft hij internet aan gezet en ik weet niet hoe ik het uit moet zetten. Ik heb geen abbo maar vodafone prepaid. Alvast bedankt!
Laatste reactie door jelmer11, -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo heren, Mijn vraag is wat is het nut van een router? En is het het waard om het aanteschaffen? Heb een DV 2020 modem. EN is het mogelijk om een router daarop aan te sluiten? Farid
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 2,5k weergaven
Sinds eind 2008 heb ik mijn huidige pc. En het wordt tijd voor een nieuwe pc! Hij begint echt te langzaam te worden! Nu ben ik dus op marktplaats voor tweedehands pc`s aan het kijken. Aangezien ik het geld niet heb en wil uitgeven aan een nieuwere/duurdere pc. Het budget is rond de 500/600 euro (echt niet meer) Nu heb ik een pc`s gezien: http://link.marktplaats.nl/589185936 en http://link.marktplaats.nl/589149729 Bij de eerste is de prijs 749 maar hier zitten beeldscherm en andere benodigdheden ook bij. Deze heb ik al... Dus heb ik alleen de pc zelf nodig. Hoeveel zou ik bieden op beide? Naar mijn mening is de eerste pc nog 400/500 euro waard. Zit ik hier op een goed bed…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 3,8k weergaven
Ik wil een mail sturen naar HI maar op de site van HI kan ik echt nergens het email adres vinden :s Ik weet dat ik gewoon kan bellen maar ik wil een overzicht hebben van me data gebruik sinds ik internet heb. Ik wil dit hebben omdat HI over een tijd een data limiet gaan invoeren en dan wil ik natuurlijk weten of ik bij HI blijf of over ga stappen (de prijzen vind ik namelijk aan de hoge kant)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 12 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb vandaag van HI een sms gehad dat ik me FUP voor deze maand al heb verbruikt Dit lijkt mij nog al sterk omdat me maand net opnieuw is ingegaan en ik dus nog moet tot 13 januari en zo veel heb ik tot nu toe niet gebruik gemaakt van me internet. Heeft iemand enig advies wat nu te doen? IK heb niet zo veel zin om tot 13 januari met traag internet te zitten
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil waarschijnlijk deze: http://www.typhone.nl/aanbiedingen-2/prepaid-26 telefoon kopen, maar nou wou ik graag weten als ik deze bestel wat er in het pakket zit. (Bijvoorbeeld oortjes, oplader, enz.) Alleen ik zag het nergens staan. Kijk ik nou verkeerd of staat dat er inderdaad niet bij? En zo ja waar kan ik het dan wel vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
hi online
door kaasbroodje- 8 reacties
- 2,2k weergaven
over 3 maanden loopt me abbo bij t-mobile af en wou dan overstappen naar hi (waarschijnlijk me een LG cookie). op de site van hi zag ik dat je voor 2,50€ per maand eindeloos kan internetten op je mobiel, heeft iemand hier ervaring mee of dit een beetje werkt om online muziek zenders te luisteren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 30 reacties
- 15k weergaven
Oila, Ik heb nog een kleine 2 maanden voordat mijn huidige abonnement echt stopt. Mijn HTC Desire kan dus door naar mijn schoonmoeder en ik kan een nieuw toestel kiezen. Nu is mijn oog gevallen op de Samsung Galaxy S II i910. Ik weet dat de Galaxy III bijna uitkomt dus ik wacht daar nog even op zodat de II goed in prijs zakt. Via de prijswatch van tweakers zag ik dat de Galaxy via Hi toestel lease gratis is en na een jaar gebruik op €120,- komt. Nu hoop ik of één van jullie ervaring hebt met Hi Toestel lease. Voor mij is het nieuw en is het pas begin maart geïntroduceerd. Ik heb de site van Hi al doorgenomen - http://www.hi.nl/Abonnementen/Voor-je-mobiel/Hi-Toeste…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik heb Hi vandaag online besteld, 1 euro voor 20MB aan web pagina's. Is dat veel voor op een mobiel? En nog een vraag, als ik over de 20 mb heen ben, stopt het dan gewoon (of krijg je een melding), of komen er dan extra kosten over heen zonder dat ik het weet? MVG headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 11 reacties
- 3,4k weergaven
Ik zou dus graag 2 schermen op men pc aansluiten dus bv. eentje waar ik een spel aan het spelen ben en dan op het andere kan ik op msn ofzo dus 2 aparte... En dat je van scherm kan wisselen door gewoon je muis erheen te slepen. Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt. (Ik wist niet waar ik dit moest zetten dus heb ik het hier gezet)
Laatste reactie door Tom,
