Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 14 reacties
- 3k weergaven
Heyy ik heb sinds kort een nieuwe videokaart in mijn oude computer De 8400GS noiseless edition. heb ook de nieuwste driver installeert en met een HDMI kabel op mijn tv aangesloten. beeld doet het wel maar mijn geluid doet het niet. heeft iemand een oplossing? want HDMI heeft toch altijd geluid erbij? of zit ik fout?
Laatste reactie door Releases, -
Modem
door Limburg2007- 3 reacties
- 3k weergaven
Een vraagje aan de forum leden: Ik ben op zoek naar een goed modem met ingebouwde router. Welke merk zouden jullie mij aanraden? Ik heb nu een trust modem/router, maar daar ben ik niet tevreden over. René
Laatste reactie door Tim., -
- 21 reacties
- 3k weergaven
hallo mensen k heb de harman kardon soundsticks II vorig jaar aangeschaft voor pc ondertusse is hij aangesloten op de xbox 360 maar mijn vraag is nu ofdat k deze kan uitbereiden k zou er graag 2 grotere boksen bij zetten en nog een extra subwoofer
Laatste reactie door shadowwatch, -
probleem met 5.1
door keisers- 7 reacties
- 3k weergaven
Hey Ikheb een probleem met mijn 5.1 boxen setje. bij veel programma's hoor ik aleen geluid uit de center speaker en de 2 boxen achter in de hoek. maar dat gaat dan ook zo zacht dat je daar niks aan hebt. bij wml games msn realplayer doet geluid het gewoon goed, maar bij toepassingen als Internet explore, audacity en zo weer niet. staat realtek op als stuurprogramma hopelijk kan iemand mij helpen want het word knap irrietant. Als er meer informatie nodig is dan zie ik het wel. Alvast bedankt
Laatste reactie door Zipzn, -
- 13 reacties
- 3k weergaven
Hallo, een tijdje geleden heb ik een Sapphire 7850HD 2GB DDR5 in mijn pc laten zetten, die werkte niet goed samen met mijn processor dus had ik mijn bios geupdate. Na het updaten van de bios kreeg ik een melding van CPU fan error, hier had ik verder geen last van Dus vandaag ontdekte ik dat ik mijn ASUS Core unlocker nooit had aangezet, dit had ik gedaan en nu heeft mijn computer last van overhitting, dus hij gaat soms gewoon uit en de temperatuur is hoger dan normaal. Hiervoor had ik de Geforce 260GTX, mijn processor is een AMD Phenom II 955e x4 3,2ghz. Mijn moederboord is een ASUS M2N VM. Moet ik nu gewoon de bios herstellen naar de fabrieksinstellingen om dit te repare…
Laatste reactie door selman23, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
ik wil een blackberry prepaid kopen omdat ik nog een lopend abbonement heb maar mijn vraag is kan ik dan wel nog gewoon pingen en alle andere opties die op de blackberry zitten gebruiken als ik mijn huidige abbonement hou?
Laatste reactie door Releases, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Ik lees op andere fora's dat je je hardware componenten even moet afspoelen met water en bij de ander lees ik dat je de fans niet mag laten draaien tijdens het stofzuigen. Dus? Hoe maak je nou goed je pc schoon? Van binnen (hardware) O0
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Geachte leden: Het volgende: Ik ben al een week bezig met een of twee films afgespeeld te krijgen op mijn home-cinema set. Ik gebruikte altijd Printable Platinum DVD+R,4.7 GB. Ik heb die film's al met verschillende branders gebrand,ook met verschillende brand-snelheden,ook met Memorex printable geprobeerd,maar lukt maar niet om hem in mijn Home Cinema set JVC TH-A9R af te spelen. Op de computer doen ze het wel en met ondertiteling,dat is allemaal oke. De bestanden heb ik met ISO gebrand,ook Video Vts-Vob.maar mocht niet baten. Toen heb ik een Arita (geen printable) geprobeerd,dat was perfekt. Daarna een TDK-DVD Printable geprobeerd,was ook perfekt. Het probleem…
Laatste reactie door ma.blok, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb een tijdje geleden een sensor gekocht die zowel temperatuur als vochtigheid kan meten. Dit is het dus: http://www.telec.nl/component/option,com_phpshop/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,52777/Itemid,27/ En op de volgende website is de software te downloaden. Officiele site: http://www.allnet.de/downloads.php?produkt=ALL3300/ALL3318 Nu werkt dit met een serieel en moet je instellen welke com je gebruikt. dit gaat van 1 tot 16. Op mijn oude computer werkt dit via de serieel en als ik deze op com1 zet. Nu heb ik een tijde terug een nieuwe laptop gekocht met vista en zonder serieel. Daarom heb ik het volgen…
Laatste reactie door TimVanBrantegem, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
Hoi, Ik heb laatst mijn Galaxy Gio geroot, maar nu kan ik niet meer bellen. Dat wil zeggen: Ik kan nog wel bellen / gebeld worden, maar ik hoor vervolgens niks. De andere kant kan mij wel verstaan. Als ik mijn telefoon op de luidspreker zet werkt het wel. Ik ga niet uit van een defect in de hardware, het probleem is ontstaan na het rooten. Wat kan ik nu hieraan doen?
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Welke printer?
door VXL- 6 reacties
- 3k weergaven
Duken leden, Graag zou ik binnenkort een nieuwe printer aanschaffen, hiervoor heb ik een aantal eisen gesteld, zie hieronder: Budget: 60-80 euro(bij voorkeur zo goedkoop mogelijk natuurlijk) Laag inktverbruik/inktkosten. Wifi Kleur De reden waarom ik deze vraag hier stel is het inktverbruik, aan de hand van de andere eisen kan ik via tweakers wel een printer kiezen. Maar aangezien mijn huidige kleurenprinter ontzettend veel inkt verbruikt en deze inktpatronen niet bijgevuld konden worden, waren de inktkosten over een jaar gezien ontzettend hoog. Het puntje laag inktverbruik/inktkosten is dus erg belangrijk en hierover kan ik op internet weinig informatie vinden. Daarom zo…
Laatste reactie door VXL, -
- 21 reacties
- 3k weergaven
Hey mensen, Ik wil een andere telefoon, want ben een beetje zat van m'n Samsung Star. Nu zat ik te denken aan een HTC + abbo + internet. Alleen ik weet niet goed waar ik moet zoeken, dus misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde telefoon, dus kom met een idee. Ik wil niet meer dan €20,- per maand uitgeven, alhoewel het er eventueel iets overheen mag zitten. Mijn eisen: Een HTC Internet Provider van Hi Mob + abbo van rond de €20,- p/m Heeft iemand misschien een idee en/of tips? Nog een vraag: waarom zou jij voor een HTC kiezen? En waarom niet? Ik ben benieuwd naar de antwoorden! Het liefst zo goedkoop mogelijk na…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Goedemorgen, Ik had een vraagje over de reservekopie van I-cloud. Bewaard deze al mijn foto's ? Of slechts een deel? Of bv. alleen de fotostream? Mocht die niet alles bewaren is een itune reservekopie dus nog steeds completer en dus raadzaam?
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Yoo Dukers, Ik heb een Asus X75A maar ik gebruik hierbij af en toe een muis, als ik mijn muis loskoppel en gewoon mijn MousePad wil gebruiken op mijn laptop doet de muis op mijn beeldscherm heel erg raar. Als ik omhoog beweeg gaat ie naar links als ik omlaag beweeg naar rechts. Als ik naar rechts beweeg gaat hij omhoog, als ik naar links beweeg gaat hij omlaag. Hoe kan ik dit verhelpen want ik vind het vervelend om altijd met een muis te werken, bijvoorbeeld als ik in bed wil laptoppen. Thanks!
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb hier een aantal jaar geleden een PC in elkaar laten zetten en wil deze misschien nog wat upgraden, Dit is het, Cooler Master CM690 Cooler Master M520 Gigabyte EP45-DS3R Intel E8400 XFX Radeaon HD6870 4GB PC-6400 mem OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel Samsung SpinPoint F1 640GB OCZ Vanquisher Battlefield 3 gaat best lekker hierop maar de Cpu draait dan wel dik op 80% Als er iemand Tips heeft zijn ze welkom Mvg Tim
Laatste reactie door ferrariking, -
Netgear DG834G
door Pietje8501- 2 reacties
- 3k weergaven
Jah, dit is eigenlijk beetje een raar probleem, het ligt meer aan mijn familie. Ik heb dus een Netgear router, en ik zou graag via Windows Media Encoder uitzenden. Hiervoor moet ik wel mijn router portforwarden. Ik heb helaas het wachtwoord niet, en resetten behoort helaas ook niet tot de mogelijkheden... Hoe kan ik nu het wachtwoord te weten komen? Ty
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik ben in het bezit van een Acer Predator G3610 en wil graag mijn games met betere graphics spelen. Bij de winkel waar ik hem gekocht heb (Paradigit) zeiden ze dat ik een losse videokaart kon kopen. Kan iemand mij een krachtigere videokaart dan deze standaard (AMD Radeon HD 7670) aanraden, ik heb er zelf niet veel verstand van. Alvast bedankt voor de hulp,
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik probeer via samsng pc share manager myn pc en tv elkaar te verbinden zodat ik foto's enz kan delen met myn tv, het probleem is dat ze elkaar niet vinden. Mijn pc is aangesloten op myn modem & router en myn tv op myn modem (powerlines). Is er een mogelijkheid om ze elkaar te laten vinden? Thx. Sent from my E130 using Tapatalk
Laatste reactie door Valcorb, -
Welke provider?
door Rikkert.- 10 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik wil een abonnement nemen omdat voor mij nogal een stuk goedkoper is. Ik betaal nu gemiddeld 10-20 euro PrePaid per maand. Heb dus gekeken naar abonnementen, en dit valt vaak goedkoper uit. Mijn vraag wat is een goede en redelijk goedkope provider? - Minstens 250 sms'jes per maand. - Internet is niet noodzakelijk. Als het erbij kan, graag - Niet boven de 20 euro. - Geen telefoon erbij, dus gewoon losse abonnement. Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Rikkert., -
Ik wil graag een nieuwe pc. nu heb ik er 1 gevonden. maar ik heb gelezen dat die videokaart niet zo goed is. het gaat om de Acer Aspire M7711. mijn budget is ongeveer 650 euro. kan ik hiermee een pc laten bouwen die makkelijk game'sm zoals gta4 en net zo zware game's aankan?
Laatste reactie door kanye, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Heey, Ik ben opzoek naar een goede app om te zien hoeveel MB je hebt gebruikt met 3G... Er zijn heel wat apps, maar ik ben opzoek naar een goede die niet de heletijd notificaties etc geeft.. Dus... Wat gebruik jij ?
Laatste reactie door IfElse, -
srtest.com
door Robin- 9 reacties
- 3k weergaven
FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. Deze melding krijg ik bij mijn vid. kaart, wat is er fout mee? Gr, Robin Edit: dezelfde melding voor m'n geluidskaart
Laatste reactie door Thijs, -
- 11 reacties
- 3k weergaven
Hallo, ik heb hier een AMD Phenom II X4 955.En ik wil er graag een cooler voor,het probleem is dat ik alleen niet weet welke cooler..... :redface:.Dus ik vraag me af of jullie misschien een idee weten. Budget 20euro Waarvoor wat stiller dan nu want ik heb nu een boxed cooler. misschien later wat overclocken dit hoeft niet. Vragen. Moet ik er ook nieuwe coolpasta bij bestellen of zit dat op de cooler,processor....etc
Laatste reactie door Maddock, -
Resetten / Herstellen PC zonder verwijderen drivers
door Gast angel_creek- 8 reacties
- 3k weergaven
Is het mogelijk om je computer te resetten? Dus dat alle programmas eraf worden gegooit en drivers over blijven? Dus maar dan ook alleen drivers en natuurlijk je besturings systeem?
Laatste reactie door Robbert, -
Speakers PC 5.1
door 'Robin- 17 reacties
- 3k weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt €39,99 Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m …
Laatste reactie door Releases,
