Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 15 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb nu sinds 1 week een nieuwe pc en merk nu dat hij een raar geluid maakt ,het lijk op het geluid dat normaal de hardeschijf maakt als die bezig is (beetje trillend,rattelend geluid)maar als ik mijn oor goed in de kast houd dan komt het van de voeding,soms is die ff heel stil voor 10 sec en dan begint hij weer te ratelen, is dit normaal ? ik heb ook het idee dat dat eerst niet was mar nu pas is begonnen en het is echt irritant als je erop gaat letten, het is een antec earthwatts 750 voeding.
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo. Ik ben voor iemand opzoek naar een tablet met de volgende eisen: - Het wordt gebruikt voor het werk, dus hij moet makkelijk mee te nemen zijn. - Er moet office, (word, outlook, powerpoint etc.) op kunnen. Door het laatste punt dacht ik aan een Windows tablet, of kan office ook op Android of Apple? Alvast bedankt PS: ik heb deze al gevonden: http://www.androidwindowstabletpc.nl/nl/windows-tabletpc-s/108-97-inch-windows-7-tablet-pc-ips-capacitive-multi-touch-32gb-dual-core-166ghz-2gb-ram-hdmi.html maar ik vind nergens reviews of andere informatie. Weet iemand wat meer of deze en of het een goede tablet is?
Laatste reactie door jelmer11, -
sinds kort heb ik een sony handycam(digitale filmcamera)met bandjes en firewire aansluiting. Op mijn laptop (Packard bell easy note) zijn enkel aansluitingen voor usb voorzien en geen firewire aansluiting. Bestaat er een kabel die van de camera naar usb gaat,of is er een andere mogelijkheid voor mijn filmpjes op mijn pc te krijgen. Alvast bedankt om mee te dunken
Laatste reactie door Tom, -
werk geheugen
door kaasbroodje- 4 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb vandaag 1gb extra werkgeheugen gekocht maar toen ik het er in wouw propen lukte het niet. dus ik net kijken op me pc wat voor soort ik nodig heb maar dan staat er dit ddr sdram. dus nu de groote vraag heb ik ddr of sdram ??? http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=bla.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Mijn muis werkt niet meer, heb nu dus even een ouden van iemand kunnen lenen maar ik heb dus een draadloze logitec muis die het niet meer doet. Ik heb dit al geprobeerd: - Op connection gedrukt. - Muis kastje opnieuw in en uit de pc gehaald. - Nieuwe batterijen - Muiswieltjes schoongemaakt. Wie kan mij helpen? Stijnow
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb een acer Aspire 5750G er zitten 2 videokaarten in. Nvidia geforce GT 540M Intel HD Graphics 3000 ( Integrated) Ik heb de Nvidia all helemaal ge updated zelfs tot de beta versies. Maari k wil mijn intel HD graphics ook updaten weet iemand hoe dat moet. Want via intel zegt ie dat het niet gevalideert is het product? Ik weet ook niet welke de laatste drivers zijn van intel HD graphics 3000 Ik hoop dat iemand me kan helpen!
-
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik zou graag een Hi-prepay toestel willen kopen, maar kan ik dan mijn bijna afgelopen kaart met Hi-20 abonnement daarin stoppen? Of weigert hij dit doordat de telefoon sim-lock is. Want het is toch allebei Hi of maakt dat geen verschil..?
Laatste reactie door Vinceh, -
- 10 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo , mijn ouders willen een nieuwe pc, dus kom ik jullie vragen of jullie een samenstelling willen maken? Wat informatie : Wat is uw budget? 400-500€ Welk doel heeft u met uw pc? Tekstverwerking, xbox 360 games branden, gamen, internetten. Heeft u verder specifieke eisen? De pc mag wel lekker stil zijn, mooi design behuizing Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Assemblage zou wel handig zijn. Er hoeft geen draadlos netwerk kaart in, en ik ga niet overclocken. We hebben ook geen randapparatuur nodig. Verder zouden we graag een mooie desgin behuizing willen hebben, en zoals ik al zei ik zou graag xbox 360 games goed kunnen branden. Alva…
Laatste reactie door martijn1, -
Media Box???
door Gast angel_creek- 13 reacties
- 2,1k weergaven
Ik had iets gehoord over een of andere media box. En dat is nouw iets handigs ^-^ Weet iemand een goedkope waarop ik AVI films kan zetten en eventueel Blu Ray?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hey, we krijgen steeds meer computers e.d. in huis en we vonden het tijd worden om ze te verbinden. Is het mogelijk dat bijvoorbeeld de laptop een gedeelte van mijn harde schijf op kan en ik die van de laptop. Is hier een speciale router of modem ofzo voor nodig of niet. We willen ook een nieuwe printer, waarvan we graag willen dat alle computers ermee verbonden zijn. Weet iemand of dit mogelijk is, hoe dat moet en wat dat gaat kosten?
Laatste reactie door marco1, -
gaming laptop
door arnem10- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik zou mij graag een nieuwe laptop aanschaffen. Aangezien ik regelmatig ergens anders game, en ik ook een goede laptop kan gebruiken voor school zou ik mij graag een laptop aanschaffen. De vereiste is om de nieuwste spellen gemakkelijk te kunnen spelen (zoals crysis 2). Ik zou graag een paar laptops zien die jullie aanraden en die aan deze eis voldoen. Want indien het voorbeeld 3000 euro ofzo zou zijn voor zo een laptop, overweeg ik het nog om een goede pc te kopen en een minder goede laptop (daarom heb ik geen prijsklasse vermeld). Alvast bedankt!
Laatste reactie door Tom, -
- 9 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb een jvc radio in mijn auto gebouwd, nu is eigenlijk het vervelende dat deze alleen orginele cds wil spelen. er staat op de radio zelf, dat de laser hoger is als klasse 1, wat dat wil zeggen weet ik niet maar misschien zegt jullie dat iets, is er een manier voor dat ik wel zelfgebrande cd's kan spelen? van de week pakte de speler wel een zelfgebrande cd, maar de volgende keer dat ik de radio aanzette met de zelfde cd speelde die m niet, hij weigerd keer op keer. bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo, mijn beeldscherm is kapot, nu heb ik een ander beeldscherm (een kleinere) aangesloten op deze pc. als de pc opstart, krijg je met xp in het begin zwart beeld met letters die er op staan, wordt gewoon prima weergeven zo gauw je in het menu komt om een gebruiker te selecteren flipt het hele beeld eigelijk, de plaatjes zie je wazig en 20 x naast elkaar op een rij, zo is het ook met het pijltje van de muis op het scherm, als je op je bureaublad bent, is dat precies hetzelfde hoe kan ik dat beeldscherm goed laten functioneren? bedankt
Laatste reactie door Rockitttt, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik wou graag weten of een 'Black Edition AMD Phenom II X2 550' op de http://azerty.nl/producten/product_detail/851/230594/gigabyte-ga-ma785gm-us2h-moederbord-micro-atx-amd-785g-socket-am2-udma133-serial-ata-300-raid-gigabit-ethernet.html past.
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb mijn computer nu al 4 jaar en er is nooit is mis mee geweest. Zins de laatste paar maanden valt hij nu steeds uit. Eerst was het alleen als hij zwaar werd belast bijvoorbeeld met gamen of als ik veel dingen tegelijk deed. Maar het valt steeds vaker uit na 5 minuten internetten al. Je kan er dus gewoon niets meer mee doen. Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen??? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door brian-hardstyle, -
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo mensen!, Ik heb een tijdje geleden mijn Samsung G600 simlock vrij gemaakt. Ik wou namelijk van t-mobile af, ik wou overstappen naar Hi. Maar nu staat de software van T- mobile nog op mijn telefoon. Een paar voorbeelden, het opstartschermpje zie ik nog steeds T-mobile, De browser: Web"n"walk. Ik kan nu bijvoorbeeld niet internetten op mijn toestel. En dat opstartschermpje van T-mobile wil ik ook graag kwijt. Weet iemand misschien een oplossing? Alvast SUPERbedankt! O0
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hello, Ik heb VLC als app gedownload op mijn android gsm, nu moet die app geconnecteerd worden met mijn VLC media player van men computer. Ik heb via 'weergave' en dan interface toevoegen 'web-interface' aangevinkt en automatisch connecteren aangeduid. Dit lukt niet... Ik heb wat opgezocht en iets gevonden over het aanpassen van het .host bestand op je VLC media player op je computer. Moet ik daar dan mijn host van men computer zetten?? Iemand een idee wat ik moet doen? Ik heb men Firewall volledig afgezet, dus daar kan het denkelijk ook al niet aan liggen... Grts Ben
Laatste reactie door Rikkert., -
Ben van plan om een HDTV te kopen, budget is zo'n 1000 euro. Heb rondgekeken en me oog viel op de Sony Bravia KLD - 40W4500. Heb reviews gelezen dat het een erg goed product is qua snelle beelden. Bijna geen verwerkingstijd (0-10ms). Heeft iemand nog andere suggesties? Vraag me zelf ook af of 40" te groot is voor 2-2.5meter afstand scherm. Kan varieren tot 4 meter (als ik in me bed lig).
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo beste mensen!, Ik heb zojuist een nieuwe PC gekocht. Waarbij ik érg op budget heb gelet, dus zo slim geweest om geen cd speler te kopen. Nu wil ik windows van USB installeren. Opzich weet ik hoe dit moet, (al eerder gedaan), maar mijn USB word niet herkent. Tenminste, wel in ''mijn computer'' en als ik de gewenste drive nummer in command prompt draai. Maar niet als ik de ''LIST DISK" command gebruik in command prompt. Mijn externe harde schijf word wél herkent in deze lijst. Maar deze kan ik niet echt gebruiken, omdat alle bestanden er niet zomaar af kunnen (mijn huidige harde schijf is te klein). Wat ik geprobeerd heb is; Formatteren USB, Converten us…
Laatste reactie door Jon, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Kan iemand mij vertellen wat het handigste is om te doen? Ik gebruik mijn laptop de laatste tijd vaak langdurig op mijn bureau aan de netstroom, is het dan handig om de accu erin te laten zitten of eruit te halen zodat hij langer mee gaat? Alvast bedankt, Patrick
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Heren, Mijn pa zoekt voor zijn bedrijfje een beamer. - Hij hoeft niet persé portable te zijn, maar wel enigszins robuust. - Aantal branduren hoeven ook niet extreem veel te zijn, omdat hij hem alleen gebruikt voor presentaties. - Mooie heldere resolutie (weet niet hoeveel XGA van WXGA scheelt, indien mogelijk het liefst wel WXGA) - Zowel VGA als HDMI poort Budget; 300-400 euro. Ik zelf kwam op onderstaande uit, hebben jullie nog (betere) suggesties? http://www.takeitnow.nl/projectoren/benq/9H.J6X77.33E/7013873/?c_id=982&channel_code=17&product_code=56100719&utm_source=kieskeurig&s2m_campaign=Projectoren
-
- 7 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo. Ik ben nu niet voor mij zelf hier, maar voor mijn zus. Zij wil een laptop gaan kopen Ze gaat hem gebruiken voor : School, college. Licht gamen, dus niet de zwaarste spellen. De kleur. Wit of zwart Harde schijf. 1tb tot 500gb Processor. Tussen de 2.00 ghz en 3.00ghz Videokaart. Mijn zus wil sowieso goed de sims 3 kunnen spelen. Inch. Een kleinere maar als 15 inch, hij is nodig om mee te reizen, en ook weer niet te klein. Koeler. Hij moet een niet te hard geluid maken, hij moet in de college worden gebruikt Ram. Rond de 4 gb Moederbord. Dit maakt niet veel uit, geen overclock neigingen. Optische drive Ze wilt gewoon d…
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben toe aan een nieuwe pc en toevallig kwam ik deze pc tegen: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/P5399-D,10259,241015,242903.html Nu hoorde ik dat medion niet een geweldig merk is. Met name het moederbord moet niet geweldig zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Voor deze prijs lijkt het mij toch wel waard. Wat vinden jullie? Zou ik deze kopen voor deze prijs of kan ik iets beters krijgen voor 100 euro meer? Mijn budget is namelijk niet heel groot. bedankt voor jullie hulp! Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, ik vroeg me af of ik mijn laptop misschien op bepaalde fronten kan upgraden. Met name het CPU gedeelte. Hier beneden mijn specificaties van mijn laptop. Computer Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Edition OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computernaam WILCODEBOER Naam gebruiker Wilco Moederbord CPU Type Intel Pentium III Xeon, 2000 MHz Moederbordnaam Onbekend Moederbord Chipset Onbekend Systeemgeheugen 3036 MB BIOS Type Phoenix (05/27/09) Scherm Video kaart NVIDIA GeForce G 105M Video kaart NVIDIA GeForce G 105M Monitor Algemeen PnP-beeldscherm [NoDB] Multimedia Geluidskaart Luidsprekers (Realtek High Defi …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
weer een probleempje met mijn ACER 8930G Eerst ging het geluid gewoon niet, was het allemaal gekraak en getuut bij iet afspelen van geluid eender wat, ik heb dan de Realtek driver gedownload maar kamp nu nog met een probleem. Er zit namelijk ng gekraak in mijn boxen als ik muziek afspeel, zowel als ik gewoon met laptop afspeel of aansluit op homecinema. Net alsof mijn pc het erg zwaar heeft om wat te kunnen afspelen en daardoor deze kleine haperingen maar hij heeft enkel muziekspeler winamp of VLC player open staan. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Laatste reactie door los-cuentos,
