Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2k weergaven
hallo iedereen ik had een vraagje ik heb nu een 9300 Ge 256 mb videokaart maar als ik cod5 &cod4 ga spelen moet ik ze op de laagste grahpic stand zetten anders laggen ze enorm dat vind ik natuurlijk erg jmmr ik dagt eraan een nieuwe te kopen ik dacht aan een Palit nVI GF9500GT super+ 1024 maar kan deze videokaart wel cod 4 en 5 op de hoogste stand aan??? :-[ owjah en wat is cpu snelheid precies wat dat is volgens mij ook te laag alvast bedankt iedereen O0
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hey, ik wil graag een game pc samenstellen, echter ben ik helemaal niet bekend in de computer wereld qua hardware, weten jullie wat een goede samenstelling? de game pc moet de nieuwste spellen kunnen draaien, en het budget is: 750 euro alvast bedankt MVG V for Vendetta
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Heey~! Ik ben misschien van plan om mijn complete PC te verkopen, hij is net 10 maanden oud, maar hij is in excellente conditie en nog geen één probleem er mee gehad en hij is nog erg schoon O0. Ook zit er op alle onderdelen nog minstends 1jaar extra fabrieks garantie op. Mijn systeem heb ik zelf bij elkaar gezocht maar door een computerzaak in elkaar laten zetten. Dit zit erin: (Dit staat er op de bon) Antect Lifestyle Sonata III True Power 500 Asus M4A785TD-V-EVO AMD Phenom II X3 720 Black Edition 2.8GHz Boxed CPU koeler A-DATA 2GB DDR3-1333 PC-10700 x2, dus 4GB Sapphire HD4850 512MB GDDR3 PCI-E 640GB SATA-2 16MB Samsung SH-S223F 22x Bulk Zwart Sata Inter…
Laatste reactie door Rikkert., -
Videokaart update
door stepduk- 3 reacties
- 2k weergaven
Heyz! Ik heb een videokaart die digitaal moet worden geupgradet. Het is al een iets oudere. het is een VIA/S3G UniChrome Graphics. Hoe kan ik dit gratis doen? groet, Stephan
Laatste reactie door Robin, -
Videokaart kapot
door Thijs- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo, volgens mij had ik hier al vaker over verteld, bij 1 van onze PC's krijg je allemaal rare strepen in het beeld, nu had ik er een andere monitor op aangesloten en bleef je precies hetzelfde houden. Ik heb dus waarschijnlijk een nieuwe AGP videokaart nodig, Weet iemand welke je het beste kan pakken, hij moet niet te duur zijn, want je hebt ook AGP kaarten van 50 euro ofsow.
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
goedenavond duken leden ik heb nu al een tijdje (1,5+ jaar) de acer aspire 7520G maar mijn laptop valt nog wel eens uit omdat het te warm is met temps van 85-90 graden. heb natuurlijk al wat gegoogled en gelezen en dit bleek de normaalste zaak van de wereld zijn in de acer aspire 7520/g. heb me laptop al paar keer schoon 'geblazen' en veel stof er uit gehaald. maar ben nu van plan om hem helemaal schoon te maken zodat die weer lekker loopt. nu kwam ik dit: http://hvrsolutions.com/Technical/acer.html tegen en nu was mij de vraag kan ik dit ook doen op de acer aspire 7520 G omdat de beschrijving voor de 7520 is. zo niet hoe kan ik mijn ventilator wel weer mooi schoon …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, sinds een paar weken heb ik het probleem dat mn ipod shuffle niet meer wordt herkend door de pc. Zodra ik hem aansluit geeft hij aan dat het USB-apparaat niet wordt herkend. Aansluiten op een andere poort heeft ook geen zin, want dan krijg je dezelfde melding. Het vreemde is dus dat de ipod wel wordt opgeladen, maar er kan dus geen muziek worden gewijzigd. Nu heb ik hem ook op een apple uitgeprobeerd, maar ook hier wordt het apparaat niet herkend. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, want zou nu wel graag weer wat andere tracks horen thanx
Laatste reactie door Cédric., -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hi allemaal! Ik ben op zoek naar een camera voor allround doeleinden. Mijn budget ligt op €350 euro, maximaal. Hierbij zijn mijn vereisten, dat ik scherpe foto's kan maken die op een a3 toch scherp geprint moeten kunnen worden. Hierbij hou ik ervan om lekker te prutsen met sluitertijd en diafragma's en zo creatieve foto's te maken van natuur, mensen en vele andere dingen! Ik zit nu met de vraag; welke camera zal ik dan nemen? Een compact camera zoals deze: http://tweakers.net/pricewatch/290603/canon-powershot-sx40-hs-zwart.html of bijvoorbeeld Een spiegelreflex zoals deze: http://tweakers.net/...ikon-d3100.html Ik hoop dat iemand van jullie mij de voordelen en …
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb net een nieuwe koptelefoon gehaald, een AKG K512. Helaas komt er lichte ruis uit en is de geluidskwaliteit bagger (Trust Cosmo voor de helft van de prijs klonk mooier). Op de piano hetzelfde verhaal. Hoe komt dit? Crap merk?
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hall ik ga volgende week vrijdag met een ballonvaart mee en wil een film maken met foto's tussen door nu heb ik via mijn zwager een camera geleend sony digital handycam (cdr-trv245Epal). nu zit er alleen geen cd (is hij kwijt) bij voor stuurprogramma's etc ik heb hem dus aangesloten op de pc via usb maar er gebeurt niks ook niet als ik de camera aan zet. dus ben ik een stuurprogramma nodig maar kan hem nergens zo vinden. is er iemand die weet waar ik die vandaan kan halen of een andere oplossing. ps wie weet er nog een goed programma en gemakelijk alvast bedankt.
Laatste reactie door koekie, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo Ik ben opzoek naar een tablet, ik vindt zelf de ipad 2 een hele mooie tablet, maar hij is nogal prijzig. En ik heb me zelf ook nog niet verdiept in de tablet wereld Ik zoek naar een tablet waar ik apps kan downloaden, wifi heb,32 gb, en ook nog eventueel 3g netwerk. Ik zou dit allemaal graag willen op de tablet. Ik hoor het graag Martijn1
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
ik zoek een Media player die je aan de tv kan maken. met moet de losen ondertite aan kunen zeg maar alls je op play druk dat de ondertite het ook doet. he moet 500gb heben prijs 100 tot 250 euro.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Wij gaan naar Tsjechie op vakantie. Nu kan ik wel aan een navigatiesysteem op android komen, maar gaat dit dan niet van je internet af?. Ik wil namelijk via GPS. Het gaat om een Galaxy S2 Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Laatste reactie door jelmer11, -
Externe hdd
door stefjuh- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik mag voor sinterklaas nog iets kiezen, nou wil ik graag een snelle externe hdd. -Capaciteit 500gb liefst 1 tb -budget rond de 100 euro gr stefjuh ps Hij word gekocht bij een elektronica zaak omdat het voor zaterdag moet en we dus geen tijd hebben om hem nog te bestellen.
Laatste reactie door Releases, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Dus jij wil zeggen dat mijn E6600 mijn 4850 bottleneckt? Lijkt me stug, heb hem ook nog geoverklokt tot 3,15 Ghz. En inderdaad, 4 of 6 gb maakt geen verschil, maar had het gekregen dus
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Zoals de titel al zegt, wat is overclocken? ??? Marciej123
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Wij hebben een modem / router van kpn, de bekende kpn experiabox (thomson speedtouch 780) Zoals jullie misschien al weten bied deze modem / router niet veel ondersteuning voor online gaming. Nu is mijn vraag aan jullie: Welke nieuw modem adviseren jullie me? Het moet een router / modem zijn. Er moet ondersteuning zijn UpnP en port forwarding, ook moet hij wireless en bekabelde verbindingen ondersteunen. Alvast bedankt voor de hulp
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo,ik heb al een tijdje een laptop,het probleem is dat de batterij nu mega snel leeg gaat.Ik heb het gevoel dat dit komt door de Norton Antivirus(illegale) die ik erop had geinstalleerd.Het Rare is dat hij nu ook telkens zegt dat ik gewoon 2uur batterij-duur heb,dit is normaal want dit was ook echt mijn normale batterij duur voor dat ik Norton had geinstalleerd.Maar na een kwartier á half uurtje.Is hij al leeg,ik had wat gelezen dat je je laptop gewoon leeg moet laten lopen.En hem dan weer helemaal vol moet laten lopen.Dit heeft ook niet gewerkt.Moet ik nu Norton gaan verwijderen?Of denken jullie dat dit geen oplossing is? Alvast bedankt,Maddock :peace:
Laatste reactie door Maddock, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Ik heb dus al meer dan 3 jaar mijn aspire 5520G Gister wilde ik hem opstarten,maar na paar seconden viel hij weer uit (ik hoorde wel piepjes) als hij uitviel dan startte hij weer op en viel weer na 3sec uit, dat proces wordt dan continue herhaald totdat ik de accu eruit haal. Nu heb ik hem aangesloten op de adapter maar dan komt er een rood lampje te staan bij de batterij. Hij wilt ook niet groen worden. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Theo von Löwen, -
RAM uitbreiden
door robby0908- 7 reacties
- 2k weergaven
Ik wil mijn ram uitbreiden van 2GB naar 4GB,ik heb nog 1 sleuf over.Degene die er nu inzit is Patriot psd 22G6672H.Welke moet ik bijsteken,want ik veronderstel dat dat niet gelijk is? En hoe moet je dat erin steken? gewoon erin en opstarten of...?
Laatste reactie door robby0908, -
voeding
door Dark Legend- 7 reacties
- 2k weergaven
Hey, ik ben bijna klaar met het samenstellen van een nieuwe pc, maar ik moet de voeding nog. Wat moet ik allemaal bijeen tellen om te kijken hoeveel watt ik moet hebben? Het liefst niert zo'n calculator.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey All, Nou ben even aan een PC gaan sleutelen, windows XP sp2 er op nieuw opgezet en het werkt gewoon goed. Maar nu stuit ik op twee problemen: 1. Als ik muziek wil luisteren, krijg ik de melding dat "Er een probleem met uw geluidsaparaat is geconstateerd, hij is mogelijk niet goed geinstaleerd of door een ander programma in gebruik". Omdat ik ook geen internet heb (kom ik later op terug) heb ik via een usb stick everest overgezet, en ben er achter gekomen dat ik de Nvidea MCP04 heb. Ik heb een driver paket van Nvida gezocht, geinstaleerd en nog werkt het niet. Hebben jullie misschien wel de goede driver? 2. Als ik er een normale Internet kabel in stop aan de achte…
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo, sinds een paar dagen doet mn monitor heel raar. Eerst was het zo dat ik de pc eerst een paar keer opnieuw moest opstarten omdat hij het anders niet doet. Vandaag doet hij het zelfs helemaal niet het lampje knippert en hij tikt een soort van... Help! Aub YES hij doet het eindelijK! zou het misschien kunnen liggen aan temperatuur ofzo? dat ie t alleen doet als ie al warm is..
Laatste reactie door annemar1e, -
digicam
door ..speedfreak..- 1 reactie
- 2k weergaven
hallo, ik heb op de ene computer mn software van mn digitale camera gewoon geinstalleerd, maar die software wil ik ook op deze computer, maar ik kan de cd nergens mee vinden spijtig genoeg ??? het is een Canon powershot a40, hoe kan ik er voor zorgen dat ik die camera ook op deze computer kan aansluiten? en er alles mee kan, zoals fotos plaatsen op computer/webcam enz.?? ( de computers staan wel in netwerk, dus evt bestanden oversturen gaat gewoon) helluup!! :buck: bedankt!
Laatste reactie door appelsap, -
Bluetooth
door Limburg2007- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb windows vista op mijn laptop staan. Maar de bluetooth die ik erop het, doet het niet, hij kan de software niet vinden om het te installeren. Wat kan ik hieraan doen? René
Laatste reactie door appelsap,
