Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				- 1 reactie
- 1k weergaven
 Hallo, Ik ben 43 jaar en woon in Aalsmeer. Ben altijd op zoek naar goeie nzb's dus ga lekker op zoek naar mooie posts. Groeten!  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 2 reacties
- 1k weergaven
 Hoi ,bij deze wilde ik me even voorstellen.Ben op zoek naar een P2H alternatief naast spotnet en spotweb.. Laatste reactie door mercvrivs,
- 
				  even voorstellendoor Gast dicmul- 1 reactie
- 1k weergaven
 Ik heet dick en mijn leeftijd begint met een '5', dus niet meer zo piep, maar volop in beweging en ook op het gebied van pc's downloaden en branden. ik ben hier terecht gekomen omdat ik af en toe nog een paar vragen heb die ik wil stellen.  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 4 reacties
- 1k weergaven
 hallo ben nieuw op deze site mijn naam is joey wil iemand me helpen heb er via binaries een bestand opgezet hoop dat het goed is gegaan moet nu nog een nzb toevoegen maar kan nergens vinden wat ik daar moet invullen ik ben echt een leek op dit gebied groetjes  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 1 reactie
- 1k weergaven
 Ik dwarrel al een aantal dagen rond op het forum en kom er nu net achter dat ik mezelf nog voor moest stellen! ??? Hier gaan we dan : Mijn naam is Glenn en ik kom uit Zeeland. Ik ben 21 lentes jong en ben geboren op de 30ste van maart. Mijn hobby's zijn; Fotografie, Voetbal en vooral gamen. Zelf heb ik uiteraard een pc en een PS3 daarbij, deze is eigenlijk alleen puur voor Fifa en af en toe een (legale ) Blue-ray film. De pc is voor mij echt nummer 1 en ik speel dan ook vooral veel WoW en af en toe een leuke shooter tussendoor (COD of MOH). Verder zou ik niet weten wat je nog van mij zou moeten weten Vragen? Stuur gerust een PM. Groetjes, Glenn  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 

Hoi ik ben 66 jaar en mijn hobby is lezen Groetjes karel 
- 
				- 0 reacties
- 1k weergaven
 hallo allemaal mijn naam is hans ik ben 62 jaar en speel graag spellen zol als farcry 2 en 3 en wonende te rotterdam vgr hans Laatste reactie door knuffel beer,
- 
				  ben nieuw hierdoor Gast moosemaantje- 0 reacties
- 1k weergaven
 :friends:hallo ik ben nieuw hier.. ik ben moosemaantje . hou heel veel van muziek en zoek er dus graag naar verzamel alles wel ook een leuke film vind ik oke ik zit op 4usonly maar kom niet meer op het forum snap niet wat en waarom maar kom er niet meer op maar goed . ben op zoek naar iets wat het zelfde is als 4usonly dus heeft iemand een tip hoor ik het graag. O0 
- 
				- 1 reactie
- 1k weergaven
 Ik mis een eerlijke chat en hoop dat er hier een fijne en gezellige manier te vinden is om af en toe even te kletsen  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  nieuwe liddoor Gast freggel2311- 0 reacties
- 1k weergaven
 hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond 
- 
				- 2 reacties
- 999 weergaven
 Zoals ik al zei, leuk jullie te mogen ontmoeten. Ik hoop vooral veel van jullie te leren aangezien ik hier ietwat nieuw in ben. Ik ben geen groentje wat computerskills betreft, maar wel in data delen via nieuwsgroepen. Op dit moment haal ik serie 5 van Dexter binnen, tenminste, dat hoop ik. By the way... alle tips zijn welkom! Forum ziet er goed uit! Ontbreekt waarschijnlijk niets aan. :zwaai:  Laatste reactie door Wous, Laatste reactie door Wous,
- 
				  Ik wil me graag nog even voorstellendoor Gast Kim_mie- 1 reactie
- 999 weergaven
 Hoi, Mijn naam is Kim. Vista vond ik verschrikkelijk maar na er ruim een jaar mee gewerkt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door Vista eigenlijk steeds meer over computers/software te weten kom. Had er zo de balen van als er weer eens iets niet werkte zoals zou moeten dat ik zelf aan het zoeken ging. En ik vind het nog leuk ook! Maar toch zijn er regelmatig probleempjes die ik niet zelf op kan lossen en dan ist wel handig als je een vraag kunt posten, vandaar mijn aanmelding. :peace: Laatste reactie door martijn1,
- 
				nieuwdoor mistydoppie- 0 reacties
- 999 weergaven
 hallo wil graag films en muziek downloaden met films ben ik niet zo goed meschien kan ik hier tips vinden Laatste reactie door mistydoppie,
- 
				Voorstellendoor donderpoes- 1 reactie
- 998 weergaven
 Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes Laatste reactie door Maartenn,
- 
				  nieuw sinds 13-11-10door Gast fronius76- 2 reacties
- 998 weergaven
 hallo, ik ben thomas vader van 2 prachtige zoontjes en ben nu ff met het slechte weer terug op het downloaden gestort. Maar nu met nieuwsgroepen en hoop op deze site te leren op een zo goed mogelijke manier te doen grts T  Laatste reactie door Wous, Laatste reactie door Wous,
- 
				- 3 reacties
- 998 weergaven
 Hallo Allemaal, Bedankt dat ik welkom ben op duken.nl, Mijn naam is Mike ik ben 36 jaar bijna 37 12 januari. Ik ben website bouwer voor wordpress en daar verdien ik me boterham mee. Ik maak alleen website's voor particulieren en voor mensen die een eigen hobby willen beginnen. Ik heb nog geen eigen site waar u informatie op kunt vinden. Verder speel ik zelf een erg leuk spel farming simulator en dit doe ik alleen met leuke mods er bij. Wil je hier meer over weten over dit leuke spel mag je me altijd een privé berichtsturen. Ik ben een alleenstaande man die in het leven staat. Jammer genoeg heb ik niet zo veel geluk in de liefde maar dit is geen datin… 
- 
				  Nieuwdoor Gast jake62- 0 reacties
- 997 weergaven
 Hallo,Ik ben hier nieuw en moet nog heel veel leren, ben heel benieuwd!!!! hoe dat hier gaat... ik ben 61 jaar en hoop dat hetmij hier bevalt. Groeten jake 
- 
				  eff voorstellendoor Gast ducman- 0 reacties
- 996 weergaven
 hoi mijn naam is peer en ik ben 42 jaar en bijna verslaafd aan spelen op de wii. ik heb twee kids en die spelen dus ook met de wii. het is in deze tijd wel een erg dure hobby als je alle spelen koopt, dus nu ga ik het op deze manier proberen en kijken of het werkt. grt peer 
- 

hallo ben een nieuw lid . ben via google hier gekomen.  Laatste reactie door reneetje1969, Laatste reactie door reneetje1969,
- 
				Voorstellendoor natas- 0 reacties
- 996 weergaven
 ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen.. Laatste reactie door natas,
- 
				Hallo Allemaaldoor Hedra- 3 reacties
- 996 weergaven
 ik ben hedra daar ik een probleempje heb met 3d afpelen ben ik via google hier terecht gekomen het lijkt mij een leerzaam forum en hoop hier veel op te steken  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 
				- 2 reacties
- 995 weergaven
 Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt Laatste reactie door smits,
- 
				  even voorstellendoor Gast nomique- 1 reactie
- 995 weergaven
 hoi ik ben nomique en ben voor het eerst hier  Laatste reactie door Markey54, Laatste reactie door Markey54,
- 
				  eens voorstellendoor Gast hymer001- 0 reacties
- 995 weergaven
 ik stel me voor als hymer001.ben nieuw en kom even kijken als ik als 58 jarige iets kan vinden om te leren douwladen dvd s gr :-[ O0 
- 
				Hallo Nederlanddoor Jansen m- 0 reacties
- 994 weergaven
 Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed. Laatste reactie door Jansen m,