Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.005 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 931 weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Laatste reactie door Wous, -
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 931 weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
Laatste reactie door Zombymario, -
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 930 weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA, -
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 930 weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 930 weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door Duken, -
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 930 weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje, -
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 929 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja, -
Voorstellen
door Sillybillie- 6 reacties
- 929 weergaven
Goedemiddag, even voorstellen ik ben Sil gehuwde moeder van 3 pubers en de trotse houdster van 2 honden. ik ben nieuw hier en sta in de kinderschoenen van het downloaden. Alle hulp is van harte welkom dus, want hoe plaats ik een verzoekje?, of plaats ik zelf iets op een nieuwserver? allemaal nog erg abracadabra voor mij.... Maar daar hoop ik dankzij dit forum snel achter te komen
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 2 reacties
- 929 weergaven
hallo ik ben pirates een fervent film fanaat nzb bestanden downloaden en torrents downloaden kan ik wel lusten
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hoi hoi allemaal
door Gast dippie- 4 reacties
- 929 weergaven
hoi iedereen, ik ben dippie, 42 jaar, getrouwd en moeder van 2 kids. Film kijken vinden we allemaal heerlijk. Aangezien ik niet zo snugger ben met programma's, heb ik me aangemeld om het beter te leren. Ben nu aan het proberen om me op de juiste plaats manier voor te stellen als nieuweling. Tot schrijfs iedereen
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 928 weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
Even voorstellen
door *Ina*- 0 reacties
- 928 weergaven
Ik ben Ina en download spellen voor de wii en soms een film
Laatste reactie door *Ina*, -
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 927 weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Laatste reactie door Thijs., -
voorstellen
door nano- 1 reactie
- 927 weergaven
hallo ik ben nano en al jaren lang op usenet mijn hobby,s zijn muziek maken fotograferen en usenet
Laatste reactie door William1, -
Even voorstellen
door Gast sonjab79- 2 reacties
- 927 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 927 weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 927 weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
- 2 reacties
- 926 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
Ik woon in
door Gast Hij woont in een BANAAN- 1 reactie
- 926 weergaven
Hallo, Hij woont in een banaan. :-[
Laatste reactie door Robin, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 926 weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
Hallo allemaal, ik ben Frank en ook nieuw. Ziet er allemaal goed uit hier.
Laatste reactie door Wous, -
voorstellen
door Gast paparobin- 1 reactie
- 925 weergaven
ik ben lucien woon in brabant samen met kids hobby muziek en pc en mijn eigen radio en forum,s op internet ik hoop een leuke tijd te mogen hebben hier groetjes paparobin :) O0
Laatste reactie door martijn1, -
Hallowaa :D
door Gast rubentjah69- 1 reactie
- 924 weergaven
Hallo, Ik ben Ruben Ben 15 jaar jong Woon in skw Prov Antwerpen in Belgie. ik zit regelmatig op de pc enja dit ben ik Greetz
Laatste reactie door Jeroen,