Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Ik was aan het zoeken naar een film en ben hierop terechtgekomen, ben es benieuwd wat we hier nog kunnen vinden. Mijn naam is Davy, grt
Laatste reactie door DukeNPDA, -
hallo allemaal
door Gast desire1984- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben desire 25 jaar en net lid geworden wat een hoop informatie en leerzaam echt geweldig ik woon in rozenburg( zuid holland) en werk in een snackbar groetjes
Laatste reactie door Duken, -
Ben nu al aangenaam verrast door wat ik zie (forum berichten). Dus ga eens lekker rondneuzen. Hier gekomen via een zeer bekend forum wat nog niet zo lang geleden ondersteunend was voor een zeer leuke applicatie die jammer genoeg verboden werd ;(. Overigens is dat forum nog steeds prettig om regelmatig te bezoeken . Ben nog van zelf-header tijdperk (dus voor dat het echt eenvoudig werd gemaakt). De groeten beste forumleden
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik dwarrel al een aantal dagen rond op het forum en kom er nu net achter dat ik mezelf nog voor moest stellen! ??? Hier gaan we dan : Mijn naam is Glenn en ik kom uit Zeeland. Ik ben 21 lentes jong en ben geboren op de 30ste van maart. Mijn hobby's zijn; Fotografie, Voetbal en vooral gamen. Zelf heb ik uiteraard een pc en een PS3 daarbij, deze is eigenlijk alleen puur voor Fifa en af en toe een (legale ) Blue-ray film. De pc is voor mij echt nummer 1 en ik speel dan ook vooral veel WoW en af en toe een leuke shooter tussendoor (COD of MOH). Verder zou ik niet weten wat je nog van mij zou moeten weten Vragen? Stuur gerust een PM. Groetjes, Glenn
ff voorstellen
door kishie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben kishen ben 22 jaar oud woon in agga rustig
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstelling en hulp nodig met Viaplay Gebruikersnaam: FilmFan92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen. Ik ben een 30-jarige filmfanaat uit Amsterdam en ben dol op alles wat met tv-series en films te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik helemaal hooked op Viaplay, maar helaas loop ik tegen wat problemen aan. Ik kan namelijk niet meer inloggen op mijn account! Daarnaast ben ik een enorme voetbalfan, dus ik kijk ook graag naar live wedstrijden. Ik hoop hier wat tips en verbinding te maken met andere film- en sportliefhebbers! Heeft iemand van jullie ook wel eens problemen gehad met inloggen op Viaplay? En wat …
Laatste reactie door yihaa, -
hallo allenmaal
door Gast ConnieVP- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi mede forummers Ik kom me ook even netjes voorstellen aan jullie Ik heet Connie kom uit Limburg, ben gertrouwd, nog geen kids wel 2 lieve gekke katten en 1 knettermaffe hond...maffe familie dus whahaha ;D Ik mag me een gevorderde computergebruikster noemen, want veel verzorg en regel ik zelf op onze computer en van kennissen en vrienden, mijn man heeft helenmaal niks ermee als hij eens een melding van wat dan ook krijgtis het altijd "Connie wat moet ik nu doen???"...tja Maar ook ik leer graag wat bij hoor, ik wil me geen prof noemen. Helaas is mijn computerke nu bijna aan vernieuwing toe, hij is al bijna 9 jaar en dat laat hij merken :redface: verdere …
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hallo iedereen
door Gast Denja- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo mijn forum naam is Denja ik hoop hier heel wat tips en trixs op te doen. :peace: Ik hou van film en muziek,computer,motorrijden en mooie vrouwen Voor de rest ben ik een beetje :-[ zal je nog wel merken
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast Wilma73- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik heet wilma, en ben hier om af en toe te kijken hoe en wat Soms wil het downloaden niet lukken, dus ja hulp is dan welkom Moet zeggen vind het een top site...had al eens eerder gekeken maar niet aangmeld, foeii he haha
-
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
even voorstellen
door r3b3l3- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey, ik ben Jeroen, 19 jaar oud. film fan heb er al een hoop gezien en gedownload nieuwe suggesties zijn altijd welcome. ik download redelijk wat en ben een beetje bezig met mijn laptop waar ik soms wat hulp bij nodig heb. natuurlijk hoop ik hier tips te vinden en misschien ook wel te kunnen geven
Laatste reactie door r3b3l3, -
Even voorstellen
door Pioneer- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.
Laatste reactie door Meh Meh, -
En... weer een nieuw lid!
door Gast dextro1982- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Net als vele anderen zal via dit bericht iedereen groeten. Net als een van mijn voorgangers heb ik ook net een nieuwe laptop voor mijn studie (althans daarvoor is ie eigenlijk bedoeld, maar betrapte me er al vrij snel op dat ik m nog steeds niet voor mijn studie had gebruikt, maar voor talloze andere dingen, waaronder me onder andere aan te melden op deze site. Groetjes dextro1982
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Mijn naam is Claudia en ben al een aantal jaartjes actief met films en tv series van het net halen. Sinds kort is daar ook het verkrijgen van ebooks bij gekomen, al probeer ik deze toch zoveel mogelijk als papier in mijn boekenkast te verzamelen. Aangezien ik verder niet heel handig ben met computers, laten we maar zeggen dat ik een haat/liefdes verhouding met mijn laptop heb, hoop ik dat jullie mij af en toe met tips en problemen kunnen helpen.
Laatste reactie door claudtje25, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen, Hier terechtgekomen via t.net. Ik bezocht bepaalde sites, die er nu niet meer zijn. Wat mij ook verbaasd, is dat men het zo lang nog volgehouden heeft. Er zijn betere manieren om de eigenaar van je site te verbergen voor bepaalde mensen dan dat het hier gebeurt is, maar dat even terzijde. Zelf een al heel lang op usenet, toen je nog moest inbellen met een modem op de backbone van de universiteit. Ik heb dus in de loop van de jaren heel wat zien komen en gaan. Hoop hier gewoon leuke mensen tegen te komen en wat informatie te kunnen uitwisselen.
Laatste reactie door Trizomu, -
nieuw hier
door Gast anina- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal ik ben anina en heb sinds kort een nieuwe pc...kan nu eindelijk ook films gaan downloaden....snap er nog maar heel weinig van maar met behulp van deze site gaat het me vast wel lukken. fijne dag voor iedereen die dit leest groetjes anina
-
Hallo.
door VacTruijen- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Victor Truijen. Ik ben zeventien jaar oud en woon in Voerendaal, Limburg. Ik zit op het Sintermeerten College in Heerlen, 4VWO. Ik weet redelijk veel over downloaden en ben hier vooral om te helpen en meer te leren. Ik doe aan tennis en Muay-Thai (Thai boksen). Als je vragen hebt stel ze gerust. Greetz, Victor.
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo allemaal!
door Gast mraxis- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben Richie en ben ooit begonnen met bittorrent via suprnova.org. Maak nu gebruik van diverse torrent sites en ben erg blij jullie te hebben gevonden. Ik geloof overigens dat ik jullie via the piratebay heb gevonden. Groet, Richie
-
alweer een nieuw lid bij! patrick uit vlaanderen. ik hoop veel te kunnen genieten van dit forum, mijn voorkeur gaat uit naar muziek.Groetjes van patrick 65
Laatste reactie door los-cuentos, -
Hallo, ik ben niek en ik ben nieuw hier .. ik ben 13, en als je verder iets wilt weten vraag je 't maar
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Onderwerp: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier! Gebruikersnaam: SunnyDaisy Hallo allemaal! Ik ben net lid van dit forum geworden en ik wou me even voorstellen. Ik ben Daisy, een 29-jarige uit Rotterdam. Ik houd enorm van lezen, films kijken, en ik speel graag een potje videogames af en toe. Ik ben altijd op zoek naar leuke, veilige downloads voor muziek en apps, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel verstand van heb. Daarom dacht ik, laat ik me aanmelden bij deze community! Ik ben benieuwd hoe jullie de beste en veiligste downloads vinden zonder dat je een techneut hoeft te zijn. Misschien zijn er handige tips of websites die jullie gebruiken? I…
Laatste reactie door yihaa, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ben nieuw op deze site mijn naam is joey wil iemand me helpen heb er via binaries een bestand opgezet hoop dat het goed is gegaan moet nu nog een nzb toevoegen maar kan nergens vinden wat ik daar moet invullen ik ben echt een leek op dit gebied groetjes
gm. Ik ben nieuw hier en wil van alles weten over nieuwsgroepen enz. :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey ik ben kevin en heb op duken.nl al veel gelezen daarom besloot ik om me aan dit forum aan te melden. grts kevin!
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr,