Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 944 weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 944 weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 942 weergaven
hey ik ben kevin en heb op duken.nl al veel gelezen daarom besloot ik om me aan dit forum aan te melden. grts kevin!
Laatste reactie door Erwin., -
Hoihoi
door Gast DownUndeR- 2 reacties
- 942 weergaven
Hoihoi, ik ben DownUndeR, sommige zullen me kennen als Master of Music of Quality Matters. Het leek me wel handig om hier te registreren aangezien de laatste tijd zoveel fora gesloten worden en graag op de hoogte gehouden wil worden omtrend nieuwe sites. Greetz
Laatste reactie door koffieleut, -
hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 941 weergaven
ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
-
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 941 weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
effe voorstellen
door Gast lindsy6- 2 reacties
- 941 weergaven
hey allemaal ik ben een 26 jarige vrouw uit belgie men hobbys zijn voornamenlijk films bekijken ,af en toe stapje in de wereld zetten; en portretten schilderen; voor de rest heb ik 1 huisdier men katje ella .heb je nog vragen dan vraag het maar :) groetjes lindsy
-
Yoehoe, even voorstellen ;-)
door Gast Krulletje- 2 reacties
- 940 weergaven
Hi, Ik ben Krulletje, 3x raden waarom... Moeder, Zelfstandig ondernemer. Kom uit Den Haag en heb inmiddels 7 grijze haren door 2 kinderen die graag héél veel spelletjes op de WII willen hebben :-[ . Nu de vakantie begonnen is en de sneeuwpop in de tuin staat zijn "ze" (you know who) weer binnen om... ja, ja spelletjes op de WII te doen. De netjes gekochte spelletjes zijn natuurlijk niet interessant meer dus ben ik met een werkloze HDD aan de slag gegaan met Utorent. Homebrew, USB loader staan er allemaal op... en nu? Ik ben zo atechnisch als maar kan. Ben nu dit forum aan het afstuinen naar antwoord op mijn vragen. Geweldig zoveel informatie. Mocht ik er niet…
Laatste reactie door Mr_PoP, -
- 2 reacties
- 939 weergaven
hallo ik ben pirates een fervent film fanaat nzb bestanden downloaden en torrents downloaden kan ik wel lusten
Laatste reactie door ShadowMaster, -
ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
- 939 weergaven
ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle
Laatste reactie door Jeroen, -
hoi hoi allemaal
door Gast dippie- 4 reacties
- 939 weergaven
hoi iedereen, ik ben dippie, 42 jaar, getrouwd en moeder van 2 kids. Film kijken vinden we allemaal heerlijk. Aangezien ik niet zo snugger ben met programma's, heb ik me aangemeld om het beter te leren. Ben nu aan het proberen om me op de juiste plaats manier voor te stellen als nieuweling. Tot schrijfs iedereen
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 937 weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje, -
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 936 weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
Ik woon in
door Gast Hij woont in een BANAAN- 1 reactie
- 936 weergaven
Hallo, Hij woont in een banaan. :-[
Laatste reactie door Robin, -
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 936 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
voorstellen
door nano- 1 reactie
- 935 weergaven
hallo ik ben nano en al jaren lang op usenet mijn hobby,s zijn muziek maken fotograferen en usenet
Laatste reactie door William1, -
Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 935 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt
Laatste reactie door Wous, -
Dag mensen
door adominus- 1 reactie
- 935 weergaven
Hoi , ik ben Ad, ik wil graag wat meer leern over het downloaden etc. Hoop hier veel te leren. Heb in ieder geval al veel interessante dingen egzien en gelezen groetjes en tot snel
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door Gast paparobin- 1 reactie
- 935 weergaven
ik ben lucien woon in brabant samen met kids hobby muziek en pc en mijn eigen radio en forum,s op internet ik hoop een leuke tijd te mogen hebben hier groetjes paparobin :) O0
Laatste reactie door martijn1, -
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 934 weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
Hallo allemaal, ik ben Frank en ook nieuw. Ziet er allemaal goed uit hier.
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 933 weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 933 weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA,