Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door motorwim- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben nieuw hier en ben een hobby gebruiker van de computer
Laatste reactie door Duken, -
Nieuw Nieuw
door Gast Jokertje- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco, ik kom uit Arnhem en voor het eerst op DukeN als Jokertje, viel me mee dat die nog vrij was trouwens Veel interessante dingen zijn hier te vinden dus ik ga me hier zeker vermaken. Veel plezier allemaal! :zwaai:
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Is het mogelijk de vaste onderdelen in spotnet aan te passen. B.V. bij films aan te geven welke films enz. net zoals dat gaat met het zelf aan maken van filters?
Laatste reactie door svenholtman, -
En... weer een nieuw lid!
door Gast dextro1982- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Net als vele anderen zal via dit bericht iedereen groeten. Net als een van mijn voorgangers heb ik ook net een nieuwe laptop voor mijn studie (althans daarvoor is ie eigenlijk bedoeld, maar betrapte me er al vrij snel op dat ik m nog steeds niet voor mijn studie had gebruikt, maar voor talloze andere dingen, waaronder me onder andere aan te melden op deze site. Groetjes dextro1982
Laatste reactie door Heisenberg, -
Even voorstellen
door Gast pielhaas60- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo beste forumgangers Ik ben 42 jaar en heb samen met mijn 3 zonen 2 nds Omdat ik meestal (tot nu toe ) degene ben die alles download en de dstt-kaartjes vult met spellen, stel ik mij hier voor. Ik had een uitdaging om een spel aan de gang te krijgen en kwam al zoekend op dit forum terecht en heb me maar meteen geregistreerd. Groetjes en tot de volgende keer
-
Newbee
door mpsuperdaddy- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allen! Ik heb mij aangemeld als mpsuperdaddy. 38 jaar en van het mannelijke geslacht. Ik hoop hier een hoop wijzer te worden. Hartelijke groet!
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo allemaal, ik ben Frank en ook nieuw. Ziet er allemaal goed uit hier.
Laatste reactie door Wous, -
gm. Ik ben nieuw hier en wil van alles weten over nieuwsgroepen enz. :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
Hoi allemaal Ik ben Nirfiriti, surf al heel wat jaartjes op torrentsites en deze site rond, en dacht laat ik me hier ook maar eens registreren. Daar er hier een heleboel info te vinden is, en je zonodig geholpen wordt. Super site greets Nirf
nieuw lid
door Gast bobbelgom- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Bob en ik ben nieuw op dit forum.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik ben Hugo, ben 70 jaar jong en woon in Herentalss België.hobby films kijken en wandelen
Yoehoe, even voorstellen ;-)
door Gast Krulletje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hi, Ik ben Krulletje, 3x raden waarom... Moeder, Zelfstandig ondernemer. Kom uit Den Haag en heb inmiddels 7 grijze haren door 2 kinderen die graag héél veel spelletjes op de WII willen hebben :-[ . Nu de vakantie begonnen is en de sneeuwpop in de tuin staat zijn "ze" (you know who) weer binnen om... ja, ja spelletjes op de WII te doen. De netjes gekochte spelletjes zijn natuurlijk niet interessant meer dus ben ik met een werkloze HDD aan de slag gegaan met Utorent. Homebrew, USB loader staan er allemaal op... en nu? Ik ben zo atechnisch als maar kan. Ben nu dit forum aan het afstuinen naar antwoord op mijn vragen. Geweldig zoveel informatie. Mocht ik er niet…
Laatste reactie door Mr_PoP, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ben nieuw op deze site mijn naam is joey wil iemand me helpen heb er via binaries een bestand opgezet hoop dat het goed is gegaan moet nu nog een nzb toevoegen maar kan nergens vinden wat ik daar moet invullen ik ben echt een leek op dit gebied groetjes
New here. :)
door Nilsie- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie
Haaij
door Gast Oceana- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Haaij iedereen, Oceana is de naam ! Ten eerste wilde ik de mensen van deze site bedanken voor hun goede walkthrough's, dus thanks! :peace: Maar ik ben nog al een newbie en heb dus een vraagje of twee. Ik heb bij mij thuis een router staan, een ZyXel P-2602H-3DA. Ik heb volgens jullie walkthrough Utorrent gedownload en iid stond mijn port niet open, braaf het stappenplan gevolg, naar portforward.com gegaan en toen hadden ze geen guide voor mijn router. Dus ben ik op het web gaan zoeken...... niks Kan iemand mij alsjeblieft helpen? XXX
-
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
Goedenavond;-)
door Snoogamom- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik kom me even voorstellen, Snoogamom, oftwel een moeder van een lief knuffelkind;-) Ik probeer hier wat meer te leren over downloaden en file-types. Op mijn leeftijd moet je een beetje proberen bij te blijven he...lol;-)) Allemaal hartelijke groeten!
Laatste reactie door Zombymario, -
Vers !!!
door Darius_Grey- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ben helemaal vers begonnen vandaag heb al diversen hoe zal ik het noemen uh van dit soort sites verloren door de heren van de overheid heb gewoon gezocht en weer gevonden wil jullie hier dus ook weer voor bedanken heb dit ook bij de anderen gedaan tis gewoon tof wat jullie doen alleen nu nog het begrip van anderen Dank jullie wel. Grtz Will
Laatste reactie door Meh Meh, -
Ik ben nieuw
door Gast heikampie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen, Stephan Heikamp is mijn naam en downloaden is mijn passie O0. Greets
Laatste reactie door Huismus, -
ook nieuw =)
door Gast romy90- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen , Ik ben Romy en 19 jaar groetjes!
Laatste reactie door Jeroen, -
Rookie =D
door Svekke1406- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben sven 21jaar. Ik kom uit antwerpen ben geboren in brasschaat. Mijn hobby's zijn Airsoften. uitgaan. Verder Zit ik graag achter de computer of spelletjes te spelen Op de ps3 (bo2 mw3). Bedankt dat ik deel mag uit maken van dit forum. Mvg sven
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Rien, 16 jaar en wonende in apeldoorn. De reden waarom ik me hier heb aangemeld is eigenlijk om meer te leren over de mogelijkheden die internet bied. En natuurlijk om films en games te downloaden;) Greetz!
Laatste reactie door knabbelmoord, -
Voorstelling
door Gast dicha- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Finita, 44 jaar en mijn zoon Romano, van 11 jaar, heeft vandaag een PSP 3000 gekocht en we hebben totaal geen verstand ervan....we hopen hier meer inzicht op het hele PSP gebeuren te krijgen ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Voorstelling nieuw lid: Pirat3r77 Bericht van: Pirat3r77 Hey iedereen! Ik ben nieuw hier, en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Mijn naam is Mike, maar ik gebruik graag de naam Pirat3r77 online. Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben 28 jaar. Ik ben altijd al dol geweest op tech en alles wat met computers te maken heeft, maar ik ben ook een grote film- en muziekliefhebber. Daarom ben ik me wat meer gaan verdiepen in torrenten. Ik heb gehoord dat het een handige manier is om films en muziek te delen, maar ik vraag me af: hoe werkt torrenten eigenlijk, en is het veilig? Dat is een van de redenen waarom ik me heb aangemeld op dit forum.…
Laatste reactie door yihaa,