Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast remus- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo mensen ik ben remus kom uit arnhem ik wil me een beetje wegwijs gaan maken in deze wereld vandaar dat ik me maar heb aangemeld:D:D
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben dus Sunday (naam paard natuurlijk) Hou me dus ook voornamelijk bezig met hem, en de rest van men tijd met dingen te downloaden zoals spullen voor daz3d, muziek, programma's, ...
Laatste reactie door sunday, -
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
Voorstelling
door Gast dicha- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Finita, 44 jaar en mijn zoon Romano, van 11 jaar, heeft vandaag een PSP 3000 gekocht en we hebben totaal geen verstand ervan....we hopen hier meer inzicht op het hele PSP gebeuren te krijgen ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik dwarrel al een aantal dagen rond op het forum en kom er nu net achter dat ik mezelf nog voor moest stellen! ??? Hier gaan we dan : Mijn naam is Glenn en ik kom uit Zeeland. Ik ben 21 lentes jong en ben geboren op de 30ste van maart. Mijn hobby's zijn; Fotografie, Voetbal en vooral gamen. Zelf heb ik uiteraard een pc en een PS3 daarbij, deze is eigenlijk alleen puur voor Fifa en af en toe een (legale ) Blue-ray film. De pc is voor mij echt nummer 1 en ik speel dan ook vooral veel WoW en af en toe een leuke shooter tussendoor (COD of MOH). Verder zou ik niet weten wat je nog van mij zou moeten weten Vragen? Stuur gerust een PM. Groetjes, Glenn
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Zoals ik al zei, leuk jullie te mogen ontmoeten. Ik hoop vooral veel van jullie te leren aangezien ik hier ietwat nieuw in ben. Ik ben geen groentje wat computerskills betreft, maar wel in data delen via nieuwsgroepen. Op dit moment haal ik serie 5 van Dexter binnen, tenminste, dat hoop ik. By the way... alle tips zijn welkom! Forum ziet er goed uit! Ontbreekt waarschijnlijk niets aan. :zwaai:
Laatste reactie door Wous, -
Nieuw Nieuw
door Gast Jokertje- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco, ik kom uit Arnhem en voor het eerst op DukeN als Jokertje, viel me mee dat die nog vrij was trouwens Veel interessante dingen zijn hier te vinden dus ik ga me hier zeker vermaken. Veel plezier allemaal! :zwaai:
Laatste reactie door Thijs., -
goede avond
door dreamer33- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo goede avond ben dreamer33 een fervent filmliefhebber
even voorstellen
door Gast dicmul- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik heet dick en mijn leeftijd begint met een '5', dus niet meer zo piep, maar volop in beweging en ook op het gebied van pc's downloaden en branden. ik ben hier terecht gekomen omdat ik af en toe nog een paar vragen heb die ik wil stellen.
Hallo allemaal, Eindelijk ook maar eens begonnen met zelf downloaden. Onder het motto: beter laat dan nooit. Ik zal mijn best doen om alles zelf uit eerst te vogelen, voordat ik vragen stel :-) Groetjes, Daniëlle
Laatste reactie door Danielle, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo Allemaal, Bedankt dat ik welkom ben op duken.nl, Mijn naam is Mike ik ben 36 jaar bijna 37 12 januari. Ik ben website bouwer voor wordpress en daar verdien ik me boterham mee. Ik maak alleen website's voor particulieren en voor mensen die een eigen hobby willen beginnen. Ik heb nog geen eigen site waar u informatie op kunt vinden. Verder speel ik zelf een erg leuk spel farming simulator en dit doe ik alleen met leuke mods er bij. Wil je hier meer over weten over dit leuke spel mag je me altijd een privé berichtsturen. Ik ben een alleenstaande man die in het leven staat. Jammer genoeg heb ik niet zo veel geluk in de liefde maar dit is geen datin…
-
even voorstellen
door Ambull- 0 reacties
- 1k weergaven
Allereerst de beste wensen aan iedereen! Ik ben 36 jaar en op zich redelijk wegwijs met downloaden alleen het branden....... :s. Ik hoop er hier meer over te leren.
Laatste reactie door Ambull, -
hoi, ik ben boomerang en wil graag meer leren over rippen. dit leek me een leuke site Groetjes
Laatste reactie door boomerang, -
Hallo Allemaal
door Hedra- 3 reacties
- 1k weergaven
ik ben hedra daar ik een probleempje heb met 3d afpelen ben ik via google hier terecht gekomen het lijkt mij een leerzaam forum en hoop hier veel op te steken
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal
door Fradie- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben Fradie en als nieuw lid groet ik iedereen en hoop ban jullie veel te kunnen leren
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
FF voorstellen
door hehe- 1 reactie
- 1k weergaven
Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H
Laatste reactie door Vico, -
even voorstellen
door Gast nika59- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal; ik ben cora en hoop op dit forum wat te leren over downloaden en computer in het algemeen,want ik ben echt een leek op dat gebied :-[ :redface: groetjes en alvast bdankt
-
Hello, ik ben nieuw lid
door Gast jivayana- 1 reactie
- 1k weergaven
en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.
Ik ben Freek en hou van muziek. Ik heb geen Spotify maar dit nog op Winamp. Nu nog een mooie manier vinden om bestanden te delen tussen mijn telefoon en computer.
Laatste reactie door William1, -
ben nieuw hier
door Gast moosemaantje- 0 reacties
- 1k weergaven
:friends:hallo ik ben nieuw hier.. ik ben moosemaantje . hou heel veel van muziek en zoek er dus graag naar verzamel alles wel ook een leuke film vind ik oke ik zit op 4usonly maar kom niet meer op het forum snap niet wat en waarom maar kom er niet meer op maar goed . ben op zoek naar iets wat het zelfde is als 4usonly dus heeft iemand een tip hoor ik het graag. O0
-
nieuw sinds 13-11-10
door Gast fronius76- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo, ik ben thomas vader van 2 prachtige zoontjes en ben nu ff met het slechte weer terug op het downloaden gestort. Maar nu met nieuwsgroepen en hoop op deze site te leren op een zo goed mogelijke manier te doen grts T
Laatste reactie door Wous, -
nieuw
door mistydoppie- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo wil graag films en muziek downloaden met films ben ik niet zo goed meschien kan ik hier tips vinden
Laatste reactie door mistydoppie, -
Voorstellen
door donderpoes- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes
Laatste reactie door Maartenn, -
Hoi allemaal
door Giade94- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal, Mijn naam is Giade94 ik ben nieuw hier en hoop hier een leuke tijd te beleven 🙂.
Laatste reactie door Duken,