Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Gast agigagoe- 1 reactie
- 977 weergaven
Hallo luitjes, Mijn naam is Peter, ben 25 jaren jong en ben via een collega hier terecht gekomen. Ben er klaar voor om het downloadwereldje eens te verkennen... greetz, Peter
Laatste reactie door anonymousee, -
FF voorstellen
door hehe- 1 reactie
- 977 weergaven
Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H
Laatste reactie door Vico, -
Rookie =D
door Svekke1406- 2 reacties
- 977 weergaven
Hallo allemaal Ik ben sven 21jaar. Ik kom uit antwerpen ben geboren in brasschaat. Mijn hobby's zijn Airsoften. uitgaan. Verder Zit ik graag achter de computer of spelletjes te spelen Op de ps3 (bo2 mw3). Bedankt dat ik deel mag uit maken van dit forum. Mvg sven
Laatste reactie door Freddytje, -
Even voorstellen
door Janosh- 1 reactie
- 976 weergaven
Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een DVD wilde kopieren, waarbij een probleem optrad. Zie nu echter dat hier veel meer kennis te halen is. Zal er dankbaar gebruik van maken! Groet, Janosh
Laatste reactie door Mr_PoP, -
- 4 reacties
- 976 weergaven
hallo ben nieuw op deze site mijn naam is joey wil iemand me helpen heb er via binaries een bestand opgezet hoop dat het goed is gegaan moet nu nog een nzb toevoegen maar kan nergens vinden wat ik daar moet invullen ik ben echt een leek op dit gebied groetjes
Laatste reactie door Duken, -
Hallo Nederland
door Jansen m- 0 reacties
- 976 weergaven
Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed.
Laatste reactie door Jansen m, -
nieuw hier
door rvt- 0 reacties
- 976 weergaven
Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films..
Laatste reactie door rvt, -
gm. Ik ben nieuw hier en wil van alles weten over nieuwsgroepen enz. :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
Hoi Hoi
door Gast Man1966- 1 reactie
- 975 weergaven
Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 974 weergaven
Hallo Duken's, Sinds vandaag maar eventjes geregistreerd. Spot-net vindt ik te leegjes. En Duken is denk ik leuk om mijn overige tijd op te vullen. Meer over mij weten? Lees dan eventjes mijn onderschrift. Voor de rest, happy downloading!
Laatste reactie door Blitzz, -
even voorstellen
door Gast Gennarino- 0 reacties
- 974 weergaven
Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino
-
effe voorstellen
door Gast kat68- 0 reacties
- 974 weergaven
hallo allemaal, ik ben kaatje, moeder van een zoontje van 3 (love of my live) en heb leren downloaden door dukeN.nl......dus een ontzettend groot bedankje voor het dukeN-team!!!!!. Ik hoop hier nog veel op te steken, want dit is een nieuwe hobby aan het worden.. groetjes kaatje
-
nieuw
door Carrera996- 2 reacties
- 973 weergaven
Hallo ik ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hallo allemaal
door Gast julius21- 0 reacties
- 973 weergaven
hoi ik ben julius en gek van nederlandse muziek, mooie software en af en toe een spel spelen evt vragen, stel ze gerust
-
Hallo, ik ben...
door Nella47- 1 reactie
- 972 weergaven
Hallo, ik ben Nella en ik ben al een eindje richting de 70. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets weet over downloaden, streamen en nieuwsgroepen. Echter na het stopzetten door Brrrrein van mijn favourite site, ben ik op zoek. Op zoek naar vervangers. Misschien vind ik via dit forum weer iets wat mijn ex-site kan vervangen. Groetjes N.
Laatste reactie door William1, -
effe voorstellen
door Gast Akire- 0 reacties
- 972 weergaven
Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei
-
Ik was aan het zoeken naar een film en ben hierop terechtgekomen, ben es benieuwd wat we hier nog kunnen vinden. Mijn naam is Davy, grt
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Hoi Allemaal
door huismuis- 1 reactie
- 972 weergaven
Na enige tijd als gast hier rond te hebben gesurft, vind ik dit een van de beste forums, veel goede info en up-to-date. Surf with no limits! Huismuis!
-
Hallo allemaal, ik ben Frank en ook nieuw. Ziet er allemaal goed uit hier.
Laatste reactie door Wous, -
Voorstellen
door Sillybillie- 6 reacties
- 971 weergaven
Goedemiddag, even voorstellen ik ben Sil gehuwde moeder van 3 pubers en de trotse houdster van 2 honden. ik ben nieuw hier en sta in de kinderschoenen van het downloaden. Alle hulp is van harte welkom dus, want hoe plaats ik een verzoekje?, of plaats ik zelf iets op een nieuwserver? allemaal nog erg abracadabra voor mij.... Maar daar hoop ik dankzij dit forum snel achter te komen
Laatste reactie door Meh Meh, -
even voorstellen
door dreamer1- 1 reactie
- 970 weergaven
hallo ik ben dreamer1 ben een enorme filmfanaat ik kom uit het mooi limburg van belgie waar de natuur enorm mooi is tijdens de bloesems ben ook sinds kort in bezit van een pas opgestarte forum later hier meer over dus bij deze hoop ik hier de link mag neer zetten binnkort als ie gevuld is voor de rest doe ik nog 1 andere leuke hobby aan natuur fotografie gr
Laatste reactie door William1, -
Hallo
door chantybaby- 0 reacties
- 970 weergaven
Hoi, Ik ben 33, alleenstaande moeder met een dochter van 13. Ik werk in de zorg. Hobby's zijn lezen, koken en films kijken. Groetjes
Laatste reactie door chantybaby, -
- 3 reacties
- 969 weergaven
Hallo Allemaal, Bedankt dat ik welkom ben op duken.nl, Mijn naam is Mike ik ben 36 jaar bijna 37 12 januari. Ik ben website bouwer voor wordpress en daar verdien ik me boterham mee. Ik maak alleen website's voor particulieren en voor mensen die een eigen hobby willen beginnen. Ik heb nog geen eigen site waar u informatie op kunt vinden. Verder speel ik zelf een erg leuk spel farming simulator en dit doe ik alleen met leuke mods er bij. Wil je hier meer over weten over dit leuke spel mag je me altijd een privé berichtsturen. Ik ben een alleenstaande man die in het leven staat. Jammer genoeg heb ik niet zo veel geluk in de liefde maar dit is geen datin…
-
hallo!
door Gast meeuweflats- 1 reactie
- 968 weergaven
Dag mensen, mijn naam is jos en nieuw op dit forum. Ik ben altijd op zoek naar torrents voor mijn verzameling, dus ik ben benieuwd wat ik hier kan vinden. Mail mij gerust als je vragen hebt!
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo ik ben
door CoD_Saboteur- 1 reactie
- 966 weergaven
Hallo. Ik ben CoD_Saboteur en woon in t zuiden van het land... ben 30 jaar en heb hobies als gamen film en muziek en daarbij doe ik nog vissen. Grtz Cod_Saboteur
Laatste reactie door Trizomu,