Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
Goedenavond;-)
door Snoogamom- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik kom me even voorstellen, Snoogamom, oftwel een moeder van een lief knuffelkind;-) Ik probeer hier wat meer te leren over downloaden en file-types. Op mijn leeftijd moet je een beetje proberen bij te blijven he...lol;-)) Allemaal hartelijke groeten!
Laatste reactie door Zombymario, -
gm. Ik ben nieuw hier en wil van alles weten over nieuwsgroepen enz. :zwaai:
Laatste reactie door Marciej123, -
Nieuw Nieuw
door Gast Jokertje- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco, ik kom uit Arnhem en voor het eerst op DukeN als Jokertje, viel me mee dat die nog vrij was trouwens Veel interessante dingen zijn hier te vinden dus ik ga me hier zeker vermaken. Veel plezier allemaal! :zwaai:
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw lid
door Gast bobbelgom- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Bob en ik ben nieuw op dit forum.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Heey ik ben J2D4 , ik hoop op wat leuke shares! en handige tips uit te wisselen Mzl
Laatste reactie door martijn1, -
New here. :)
door Nilsie- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hello Guys;) Ik ben Nils, nieuw hier op duken.nl, Het lijkt me een gaaf forum en hoop dat ik er veel van leer. gr Nilsie
Laatste reactie door Marciej123, -
voor stellen
door Gast luitje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben luitje en kom hier even kijken of het wat voor mij is
-
nieuwe member
door Gast BullPei- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo dames en heren, ik ben nieuw en hoop veel te kunnen leren :-)
Laatste reactie door IfElse, -
hallo
door Ronnymadmax- 5 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal bedankt voor mijn registratie ik kom uit West-Vlaanderen ybelgie
Laatste reactie door Meh Meh, -
FF voorstellen
door chris63- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben chris63 en altijd op zoek naar leuke films en cd`s en hoop die hier te vinden... )
Laatste reactie door chris63, -
Even voorstellen
door Gast whitesnake- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Ron, 50 jaar, en nog steeds fan van WhiteSnake. Ik ben geen gamer, maar ben wel een muziekfreak. ciao Ron
-
hallo daar
door Gast take7years- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben 43 jaar en getrouwd heb 2 kids 1 van 11 jaar en 1 van 9 jaar. Ik woon in het Noorden des lands en ik houd van lezen en computeren en tijd besteden aan mijn kids. take7years
-
NIEUW
door Gast sambo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw en zal me effe voorstellen. Heet Sambo, kom uit Noord Nederland en dit lijkt me een zeer handige site. Greetz....Sambo :peace:
-
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
Voorstelling
door Gast dicha- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Finita, 44 jaar en mijn zoon Romano, van 11 jaar, heeft vandaag een PSP 3000 gekocht en we hebben totaal geen verstand ervan....we hopen hier meer inzicht op het hele PSP gebeuren te krijgen ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
Triezewies
door Triezewies- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Haai! Ik ben dus Triezewies en ben op zoek naar de film van K3 bengeltjes. Zo kwam ik dus hier terecht. T is allemaal nog nieuw en niet zo heel erg duidelijk maar dat komt wel als ik ff kan doorlezen en nakijken hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik heb pureusenet.nl in probeerversie omdat ik het allemaal nog niet zo goed weet. De film die ik zoek nl die is niet te vinden op pureusenet.nl via spotnet. Als iemand zich geroepen voelt om de ridder op het witte paard te zijn dan lees ik het wel ;-) thx!
-
even voorstellen
door Gast tasmen- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is George ik woon in Groningen , mijn leeftijd is 64 jaar en over computers heb ik nog veel te leren. Ik hoop dat ik op deze site wat kan bijleren. Groetjes George
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Bea en ik ben weer een nieuwe En ik begin al goed, mijn vraag is hoe te downloaden hier. Ik wil namelijk heel graag de torrent downloaden van Suskind, maar kan geen downloadlink vinden Ik kom iedere keer uit op de uitleg over downloaden. Maar dat doe ik al een tijdje via Utorrent. Het gaat om de link waarmee ik kan downloaden. Kan iemand mij vertellen waar ik dat dan kan vinden? Alvast hartelijk bedankt
-
voorstellen
door Gast ans1812- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo mijn naam is ans en vind spelletjes heel leuk
Laatste reactie door headsh0t, -
even voorstellen
door Gast dicmul- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heet dick en mijn leeftijd begint met een '5', dus niet meer zo piep, maar volop in beweging en ook op het gebied van pc's downloaden en branden. ik ben hier terecht gekomen omdat ik af en toe nog een paar vragen heb die ik wil stellen.
Laatste reactie door Duken, -
uitnodiging
door Zonti- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal, Er er iemand met een uitnodiging van THC.org? Ik ben vroeger lid geweest, en kon na de restart niet meer aanmelden zonder uitnodiging. Mijn ratio is altijd boven de 1 geweest en ik had zelfs nog enkele kredietpunten staan!! Maar ja, ik ga het gewoon weer opnieuw proberen. Nu nog een uitnodiging...... Bvd Zonti
Laatste reactie door Zonti, -
hoi, ik ben boomerang en wil graag meer leren over rippen. dit leek me een leuke site Groetjes
Laatste reactie door boomerang, -
Even voorstellen
door gmbh- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi wil me even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Lanaken bij Maastricht ben aan proberen te downloaden en branden zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Groet Hans
Laatste reactie door gmbh, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29540.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Nieuw lid.
door Anton2009- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb me net aangemeld als lid. Ik ben nerd, maar vind toch dat ik er (ondanks mijn leeftijd) aardig wat van af weet. Ik hou van muziek. Nu was ik wat aan het zoeken en kwam het tegen internet. Maar ik moest eerst µTorrent installeren. Dat heb ik gedaan en ben begonnen het album te downloaden. Lukte allemaal prima. Na afloop zag ik de files staan in het programma. Maar daarna wist ik het niet meer. Ik kan de files niet uitpakken als mp3-files. Dus ben maar weer gaan zoeken op internet hoe dat moet. Zodoende kwam ik hier terecht. Ik neem aan dat ik de vraag elders op het forum moet stellen. Ik kijk nog wel even verder. Als iemand mij een hint wil geven, d…
Laatste reactie door headsh0t,