Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
hoi, ik ben boomerang en wil graag meer leren over rippen. dit leek me een leuke site Groetjes
Laatste reactie door boomerang, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hallo mede-forumleden! Ik ben Henk, 32 jaar en kom uit het mooie Groningen. Ik ben helemaal gek op klussen! Van het in elkaar zetten van meubels tot het opknappen van mijn huisje, ik doe het allemaal. Sinds kort ben ik ook begonnen met een moestuin, wat echt een leuk avontuur is. Ik ben hier op het forum omdat ik op zoek ben naar tips voor goedkope tools die je als klusser echt moet hebben. Ik heb de afgelopen tijd een paar dingen gehuurd, maar ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten als ik zelf spullen ga kopen. Wat zijn volgens jullie de must-…
Laatste reactie door yihaa, -
Voorstellen
door Zebravink2021- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Zebravink, Ook ik ben opzoek naar een nieuwe plek om het nodig tot mij te nemen en betreur het erg dat Private Releases niet meer in de lucht is. Groeten, Zebravink
Laatste reactie door Duken, -
voor stellen
door Gast luitje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben luitje en kom hier even kijken of het wat voor mij is
-
hallo, ik ben nieuw hier. ik ben edmee71 en ik ga eens op mijn gemak rondkijken op deze site. Ik ben eerlijk gezegd lid geworden, daar ik op zoek was wat er met private-release was gebeurd. Helaas heb ik ontdekt dat de site verwijderd is. alvast bedankt dat ik hier mag zijn. groeten van Edmee71
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Allereerst bedankt voor het toelaten. Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis. Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten. Groet, Pensionado51
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Zoals ik al zei, leuk jullie te mogen ontmoeten. Ik hoop vooral veel van jullie te leren aangezien ik hier ietwat nieuw in ben. Ik ben geen groentje wat computerskills betreft, maar wel in data delen via nieuwsgroepen. Op dit moment haal ik serie 5 van Dexter binnen, tenminste, dat hoop ik. By the way... alle tips zijn welkom! Forum ziet er goed uit! Ontbreekt waarschijnlijk niets aan. :zwaai:
Laatste reactie door Wous, -
hallo
door Gast gert332- 0 reacties
- 1,1k weergaven
groeten aan iedereen ben van belgie (oost vlaamderen)ben al een tijdje bezig met downloaden van films heb er al ongeveer 500 en vond het eens tijd om mij te regristreren op de site men is nooit te oud om wat bij te leren een 50plusser
-
Voorstellen
door donderpoes- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes
Laatste reactie door Maartenn, -
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 1,1k weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
Even voorstellen
door gmbh- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi wil me even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Lanaken bij Maastricht ben aan proberen te downloaden en branden zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Groet Hans
Laatste reactie door gmbh, -
Ik ben Conall en hier gekomen omdat private release is gestopt en ik uitzocht waarom. Ga op mijn gemak mezelf hier eens inlezen.😀
Even voorstellen
door Gast sonjab79- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona
Laatste reactie door Trizomu, -
NIEUW
door Gast sambo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw en zal me effe voorstellen. Heet Sambo, kom uit Noord Nederland en dit lijkt me een zeer handige site. Greetz....Sambo :peace:
-
hallo daar
door Gast take7years- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben 43 jaar en getrouwd heb 2 kids 1 van 11 jaar en 1 van 9 jaar. Ik woon in het Noorden des lands en ik houd van lezen en computeren en tijd besteden aan mijn kids. take7years
-
FF voorstellen
door hehe- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H
Laatste reactie door Vico, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan
Laatste reactie door Zombymario, -
Hello, ik ben nieuw lid
door Gast jivayana- 1 reactie
- 1,1k weergaven
en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.
even voorstellen
door Gast guili56- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ben guili56, 56 jaar oud, vrouw en alleenstaande,en heb me aangemeld hier omdat ik altijd graag tips en andere pc-handigheden kan gebruiken. Ook weet ik niet het fijne af van hoe goed iets te downloaden etc en ik hoop hier het een en ander te kunnen leren. groeten guili56
-
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
Introductie
door lenslarque- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi,allemaal Ik ben een man van 48 jaren jong en downloader van het eerste uur (Napster,Kaaza). Ik hoop hier er nog wat bij te leren en andere te helpen. 1 ding heb ik de afgelopen jaren wel geleerd: Geen overwinning zonder strijd......
Laatste reactie door lenslarque,