Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				- 1 reactie
- 955 weergaven
 en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc 
- 
				  Goeiendag!door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 955 weergaven
 Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 5 reacties
- 954 weergaven
 Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens  Laatste reactie door Misterkilobyte, Laatste reactie door Misterkilobyte,
- 
				  Ff voorstellendoor Gast butterfliezz- 2 reacties
- 953 weergaven
 Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 1 reactie
- 953 weergaven
 De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf  Laatste reactie door Jeroen, Laatste reactie door Jeroen,
- 
				  vooorstellendoor Gast hans1958- 2 reacties
- 953 weergaven
 hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				  Nieuw op deze sitedoor Gast jankersten- 3 reacties
- 953 weergaven
 Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				Ff voorstellendoor Leecher- 1 reactie
- 952 weergaven
 Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke 
- 
				Even voorstellendoor krillz- 1 reactie
- 952 weergaven
 Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 

Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Laatste reactie door Kevco,
- 
				  ff voorstellendoor Gast tinne42- 1 reactie
- 952 weergaven
 hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs  Laatste reactie door Releases, Laatste reactie door Releases,
- 
				- 3 reacties
- 951 weergaven
 Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				  Even voorstellen...door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 951 weergaven
 Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen  Laatste reactie door Heisenberg, Laatste reactie door Heisenberg,
- 
				- 1 reactie
- 951 weergaven
 Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!! Laatste reactie door jelmer11,
- 
				even voorstellen.door Woelrat- 4 reacties
- 951 weergaven
 Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.  Laatste reactie door oʞᴉlʞ, Laatste reactie door oʞᴉlʞ,
- 

Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?  Laatste reactie door Erwin., Laatste reactie door Erwin.,
- 
				ik ben bendoor GwenKillerby- 2 reacties
- 950 weergaven
 nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo. Laatste reactie door GwenKillerby,
- 
				  even voorstellendoor Gast sisab- 1 reactie
- 949 weergaven
 Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab 
- 
				Hallo all.door the@dge- 1 reactie
- 949 weergaven
 Hallo , Ik ben nieuw hier mijn naam is ger ben 40 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam maar woon sinds 5 jaar in enschede ik download via newsgroups heb 2 pay accounts en 120mbt van ziggo. ik ben een echte down junk. Voorkeur gaat uit naar films en appz. LOL  Laatste reactie door Eagles, Laatste reactie door Eagles,
- 
				even voorstellendoor bverhoof- 2 reacties
- 949 weergaven
 Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard  Laatste reactie door William1, Laatste reactie door William1,
- 
				  ff voorstellendoor Gast popeye0149- 1 reactie
- 948 weergaven
 hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				Voorstellendoor miclatten- 1 reactie
- 948 weergaven
 Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic  Laatste reactie door Trizomu, Laatste reactie door Trizomu,
- 
				  Hallo,door Gast Daroyski- 4 reacties
- 948 weergaven
 Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro 
- 
				- 0 reacties
- 947 weergaven
 Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam. Laatste reactie door Marie1970,
- 

Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,