Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
- 889 weergaven
9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 889 weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
- 1 reactie
- 888 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 887 weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Hoi Allemaal
door huismuis- 1 reactie
- 886 weergaven
Na enige tijd als gast hier rond te hebben gesurft, vind ik dit een van de beste forums, veel goede info en up-to-date. Surf with no limits! Huismuis!
-
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 886 weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
Laatste reactie door Duken, -
Hallo allemaal.
door Oita- 3 reacties
- 886 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een moeder van twee kinderen. En die twee zijn meteen ook de "oorzaak" dat ik hier terechtgekomen ben. Huurde regelmatig dvd's voor het gezin. Deze zomer verhuisd naar een dorpje waar geen dvd-theek in de buurt is. Ben toen gaan huren rechtstreeks via internet en met zijn allen voor de monitor zitten . Vriendin vond dat niks en downloade toen wel eens films voor mij (of haalde ons uit de brand als we weer eens een deel van een lopende serie hadden gemist). Ze stelde me voor om het zelf eens te gaan proberen. Ben eerst drie dagen druk aan het leren geweest over alle software die daar bij te pas komt (newsserver, spotsite's, newsreader enz.) Ik wil…
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 885 weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 885 weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
Voorstellen :)
door Maije- 3 reacties
- 885 weergaven
Hallo, ik ben Marije en nieuw hier heb net sinds gister Kodi en heb er nog wat vraagjes over, vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Oh, heb trouwens Kodi via een Tvbox, volgens mij maakt dat ook uit, tenminste zie ik via YouTube filmpjes. Sommige dingen zijn anders.. Groetjesss
- 3 reacties
- 885 weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 884 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 884 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
goede avond
door dreamer33- 1 reactie
- 884 weergaven
hallo goede avond ben dreamer33 een fervent filmliefhebber
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 884 weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 883 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
Even voorstellen
door PatL- 2 reacties
- 883 weergaven
Goedemorgen, Ik heet Pat en ben nieuw hier, ik begin voorzichtig met downloaden en ben er nog niet heel erg in thuis, daarvoor is dir forum iets prachtigs en ik zal er denk ik veel gebruik van gaan maken. groetjes Pat
Laatste reactie door 'Robin, -
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 883 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 881 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 881 weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
- 3 reacties
- 881 weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 881 weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 880 weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Hoi hoi
door via_Lilith- 2 reacties
- 880 weergaven
Ik ben Lilith en hoop hier info te vinden zodat ik zelf kan downloaden, en het niet aan mijn zoon hoef te vragen. Groetjess Lilith
nieuw
door Carrera996- 2 reacties
- 880 weergaven
Hallo ik ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door ShadowMaster,