Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door bverhoof- 2 reacties
- 933 weergaven
Hallo ik heet Bernard 60 jr jong beroep applicatie $ functioneel beheerder van bepaalde software gr bernard
Laatste reactie door William1, -
leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
- 932 weergaven
Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona
Laatste reactie door Trizomu, -
voorstellen
door longshots- 1 reactie
- 932 weergaven
ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek
Laatste reactie door Farid., -
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 932 weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
hallo allemaal
door Gast junkie-nl- 1 reactie
- 931 weergaven
Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:)
Laatste reactie door Maartenn, -
effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
- 931 weergaven
9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 930 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases, -
Voorstellen
door wil49- 0 reacties
- 930 weergaven
Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, -
ff voorstellen
door KappiRosso- 1 reactie
- 930 weergaven
hey, ik ben kasper ik ben op dit topic gekomen omdat ik een paar vraagjes heb: als ik utorrent wil downloaden en dan die poorten moet openen weet ik niet hoe dat moet kunnen jullie me daar mee helpen?? Gr. kasper
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 929 weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
- 3 reacties
- 929 weergaven
Ben Mark 36 jaar 👋
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 928 weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 928 weergaven
hallo ben achmed
-
- 3 reacties
- 928 weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 928 weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 927 weergaven
Ben ook hier...
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 927 weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: Ben al een tijdje aan het downloaden van filmpjes en muziek voor onszelf en de kleine. Is erg fijn als ik op dit forum meer info kan achterhalen en eventueel andere kan helpen met de kennis die ik nu bezit. greetz
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstelrondje
door Gandalfz- 2 reacties
- 926 weergaven
Hi.. begin 60jaar en geïnteresseerd in computers, OS'en, muziek, modelbouw en programmeren. Ben nieuwsgierig en leergierig aangelegd en daarom geregistreerd om b.v. de Apowersoft Video Downloader applicatie te downloaden voor mijn modelbouw hobby (video's). Groet!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 924 weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 924 weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
Ik ben Ine 30 jaar en woon in Antwerpen
Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
- 924 weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!
Laatste reactie door Thijs., -
nieuw lid
door vrijsimpel- 1 reactie
- 924 weergaven
Mijn naam is Billal Jaber, al surfend ben ik vaker op deze site terechtgekomen en vond het maar eens tijd om me te registreren. Heb verder nihil verstand van computers en hoop dan ook zo nu en dan wat op te pikken. :peace:
Laatste reactie door Deeeemy,