Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 900 weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Laatste reactie door Zombymario, -
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 899 weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
Hallo
door Gast ukkie78- 1 reactie
- 897 weergaven
Goedendag allemaal
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen :)
door Maije- 3 reacties
- 896 weergaven
Hallo, ik ben Marije en nieuw hier heb net sinds gister Kodi en heb er nog wat vraagjes over, vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Oh, heb trouwens Kodi via een Tvbox, volgens mij maakt dat ook uit, tenminste zie ik via YouTube filmpjes. Sommige dingen zijn anders.. Groetjesss
Laatste reactie door Duken, -
Hoi Allemaal
door huismuis- 1 reactie
- 896 weergaven
Na enige tijd als gast hier rond te hebben gesurft, vind ik dit een van de beste forums, veel goede info en up-to-date. Surf with no limits! Huismuis!
-
nieuw lid
door Gast Krisje5- 2 reacties
- 896 weergaven
hoi iedereen Ik ben Kristel en ik woon in België. Ik ben vooral op zoek naar films en leuke games! Ben heel toevallig hier uitgekomen en het is hier echt super uitgelegd!!! Alvast een dikke merci!! Tot de volgende!!! Groetjes Kristel (Krisje voor de vrienden )
Laatste reactie door Erwin., -
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 894 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 894 weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
nieuw
door Carrera996- 2 reacties
- 893 weergaven
Hallo ik ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 893 weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
goede avond
door dreamer33- 1 reactie
- 892 weergaven
hallo goede avond ben dreamer33 een fervent filmliefhebber
Voorstellen
door Gina- 1 reactie
- 892 weergaven
Hallo Ik ben Gina. Lid geworden omdat mensen mij links stuurden van deze site met goede duidelijke uitleg.
- 1 reactie
- 892 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
- 892 weergaven
9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 892 weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 892 weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Hallo allemaal.
door Oita- 3 reacties
- 891 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een moeder van twee kinderen. En die twee zijn meteen ook de "oorzaak" dat ik hier terechtgekomen ben. Huurde regelmatig dvd's voor het gezin. Deze zomer verhuisd naar een dorpje waar geen dvd-theek in de buurt is. Ben toen gaan huren rechtstreeks via internet en met zijn allen voor de monitor zitten . Vriendin vond dat niks en downloade toen wel eens films voor mij (of haalde ons uit de brand als we weer eens een deel van een lopende serie hadden gemist). Ze stelde me voor om het zelf eens te gaan proberen. Ben eerst drie dagen druk aan het leren geweest over alle software die daar bij te pas komt (newsserver, spotsite's, newsreader enz.) Ik wil…
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 890 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 890 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 889 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 889 weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 888 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Laatste reactie door Duken,