Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
hallo allemaal
door Gast julius21- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi ik ben julius en gek van nederlandse muziek, mooie software en af en toe een spel spelen evt vragen, stel ze gerust
-
Ff voorstellen
door Gast butterfliezz- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:
Laatste reactie door Duken, -
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA, -
effe voorstellen
door Gast Akire- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
even voorstellen
door Gast Sidi- 1 reactie
- 1k weergaven
:zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.
Laatste reactie door Tom, -
Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
-
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
effe voorstellen
door Gast kat68- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal, ik ben kaatje, moeder van een zoontje van 3 (love of my live) en heb leren downloaden door dukeN.nl......dus een ontzettend groot bedankje voor het dukeN-team!!!!!. Ik hoop hier nog veel op te steken, want dit is een nieuwe hobby aan het worden.. groetjes kaatje
-
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 1k weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
- 1k weergaven
Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...
Laatste reactie door IfElse, -
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek
Laatste reactie door Thijs., -
hoi ben nieuw hier... kijken hoe het hier werkt gr
Laatste reactie door Valcorb, -
Goede middag
door rj451643- 0 reacties
- 1k weergaven
Met het slechte weer van vandaag (22-08) is het natuurlijk goed vertoeven op een site als deze. Top! Ik ben 67 jaar en lees veel en graag en ben benieuwd naar wat geboden wordt. RJ
Laatste reactie door rj451643, -
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 1k weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Laatste reactie door Wous, -
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
- 1k weergaven
nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, -
ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
- 1k weergaven
hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 1k weergaven
ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen,