Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.022 discussies in dit forum
- 

even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
 - 961 weergaven

Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
 - 

- 5 reacties
 - 960 weergaven

Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens

Laatste reactie door Misterkilobyte, - 

Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
 - 960 weergaven

Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, - 

- 2 reacties
 - 959 weergaven

Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …

Laatste reactie door Kicr, - 

even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
 - 959 weergaven

Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
 - 

Ff voorstellen
door Gast butterfliezz- 2 reacties
 - 958 weergaven

Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:

Laatste reactie door Duken, - 

vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
 - 958 weergaven

hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans

Laatste reactie door Zombymario, - 

ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
 - 957 weergaven

hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek

- 1 reactie
 - 957 weergaven

De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf

Laatste reactie door Jeroen, - 

ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
 - 957 weergaven

Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
 - 

Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
 - 956 weergaven

Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal

Laatste reactie door Duken, - 

Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, - 

Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.

ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
 - 956 weergaven

hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs

Laatste reactie door Releases, - 

Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?

Laatste reactie door Erwin., - 

Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
 - 955 weergaven

Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen

Laatste reactie door Heisenberg, - 

- 1 reactie
 - 955 weergaven

Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!!
Laatste reactie door jelmer11, - 

Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
 - 955 weergaven

Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
 - 

Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
 - 954 weergaven

Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
 - 

Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
 - 954 weergaven

Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic

Laatste reactie door Trizomu, - 

- 6 reacties
 - 954 weergaven

Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.

Laatste reactie door ShadowMaster, - 

Hallo all.
door the@dge- 1 reactie
 - 954 weergaven

Hallo , Ik ben nieuw hier mijn naam is ger ben 40 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam maar woon sinds 5 jaar in enschede ik download via newsgroups heb 2 pay accounts en 120mbt van ziggo. ik ben een echte down junk. Voorkeur gaat uit naar films en appz. LOL

Laatste reactie door Eagles, - 

- 0 reacties
 - 953 weergaven

Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, - 

even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
 - 953 weergaven

Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
 - 

Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17

Laatste reactie door Zombymario,