Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 977 weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 977 weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Laatste reactie door Thijs., -
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 977 weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 976 weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
- 976 weergaven
ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle
Laatste reactie door Jeroen, -
Even voorstellen
door Dinkie- 3 reacties
- 975 weergaven
Hallo ik ben Dinkie, vrouw, 62 jaar en hou van lezen op de ereader. Ik ben niet echt een poster op forums, maar bezoek en lees de topics wel dagelijks en hoop hier veel te leren.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
- 975 weergaven
hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek
Laatste reactie door Zombymario, -
vooorstellen
door Gast hans1958- 2 reacties
- 975 weergaven
hallo ik ben hans en kom uit almelo ben 53 jaar woon zamen mij hobby is ook mij werk grt hans
Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 975 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt
Laatste reactie door Wous, -
effe voorstellen
door driver01- 1 reactie
- 975 weergaven
9hey ik ben willem(gb driver01) en ja ik hoop hier van alles met jullie kunnen te delen en vragen te stellen greetz
hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 974 weergaven
ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
-
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 974 weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
- 974 weergaven
hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs
Laatste reactie door Releases, -
Voorstellen
door Gina- 1 reactie
- 973 weergaven
Hallo Ik ben Gina. Lid geworden omdat mensen mij links stuurden van deze site met goede duidelijke uitleg.
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 973 weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
even voorstellen
door bbge- 1 reactie
- 973 weergaven
Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 973 weergaven
Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!!
Laatste reactie door jelmer11, -
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 973 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
Even voorstellen
door tonno99- 2 reacties
- 972 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Ton(tonno99)
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, -
Even voor stellen
door Patje71- 0 reacties
- 972 weergaven
Ik ben Patje en kom uit Brabant. Filmfanaat en nieuwsgierig naar deze site!
Laatste reactie door Patje71, -
Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
- 971 weergaven
Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
-
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 971 weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
- 1 reactie
- 971 weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen, -
Even voorstellen ; Mijn echte naam is Anne-Marie, ben een vrouw van 51, moeder en grootmoeder. Gezien het feit dat ook mijn server me van mijn favo-baai heeft verbannen ben ik steeds op zoek naar andere uitwijkmogelijkheden. Ik heb niet veel films meer te delen, maar des te meer boeken. Ik hoop hier antwoorden te vinden op (voor mij) prangende vragen Met vr. Gr., Anne-Marie a.k.a. Xynyx
Laatste reactie door Zombymario,