Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Suzanne- 5 reacties
- 1.6k weergaven
hallo allemaal, Bij deze wil. ik me zelf voorstelen mijn naam is Suzanne. ben hier nu voornamelijk om wat info te vinden betreft mijn wii. Hoop hier wat te leren gr suzanne
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Zandmannetje- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal ik ben net als jullie ook gek op film en series te kijken mijn naam is Sip Nickname Zandmannetje.
Laatste reactie door Zandmannetje, -
Voorstellen
door Gast shappy- 1 reactie
- 1.2k weergaven
:DHallo allemaal Ik ben rob en heb me net aangemeld op deze site. Ik heb nu ik in de vut zit meer tijd voor de computer. en ben me in het zoeken naar films gaan bezig houden. Ik hoop hier wat te vinden en te leren. Shappy :cool2:
-
voorstellen
door frohla- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Dag, Frohla hier. Net nieuw. Nog even uitzoeken hoe alles werkt. Weet zelfs niet eens of ik me op de juiste plek heb voorgesteld. 😊
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door jan12345- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Jan, Ik ben een vader van vier kinderen en woon in Zuid Holland. Verder ben ik op deze site gekomen omdat ik opzoek was naar een alternatief voor place2home. ik heb het forum al een beetje doorgelezen en merk dat ik hier toch moet zijn voor het laatste nieuws voor wat er allemaal speelt. als jullie nog meer over mij zouden willen weten vraag maar raak ik heb geen geheimen, ;)...
Laatste reactie door jan12345, -
Voorstellen
door Imm0rtal- 0 reacties
- 1k weergaven
Goede middag allemaal, Mijn naam is Aad ben al tijdje bezig met newsgroepen en was benieuwd of er meer aan de horizon is als spotnet Ik hoop dat ik me hier kan thuis voelen Grtzzz aad
Laatste reactie door Imm0rtal, -
Voorstellen
door DarkNight- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Aangenaam kennis te maken allemaal! Mijn naam is "DarkNight" ook wel Mike genoemd. Na vele jaren van bezig geweest is het tijd voor het kiezen van een vaste groep met dezelfde interesse! Hopende op een paar interessante dingen.... Groet Mike!
Laatste reactie door DarkNight, -
voorstellen
door pierre100- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hello ik ben Pierre hou van filmen en spelletjes
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door Dancer- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Mijn naam is Jennifer, dol op lezen en spelletjes doen op mijn what ever ->Telefoon, PC of tablet, kies er maar 1.
-
Voorstellen
door tils0001- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Eric. Mijn grootste hobby's zijn muziek en computers, vandaar mijn grote interesse in deze site. Verder ben ik getrouwd, vader van 2 prachtige zonen en sinds bijna een jaar Opa. Natuurlijk iets om zeer trots op te zijn. Groetjes aan iedereen en ik hoop nog lang lid te mogen blijven.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door Ronny888- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ben Trucker heb een zoontjes en een vrouwtjes hobby pc
Laatste reactie door Eagles, -
Voorstellen
door Irma79- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Helemaal vergeten me voor te stellen. Mijn naam is Irma, moeder van 3 kinderen. Huis waar volop gegamed wordt op pc/wii/psp en xbox..
Laatste reactie door downloadfreak, -
Voorstellen
door linda_1184- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik ben Linda , moeder van 2 lieve kinderen en hou ontzettend van films kijken alleen of met de kinderen. IK kom uit Lelystad waar er vandaag een prachtig zonnetje schijnt net als in in heel Nederland ! Fijne dag iedereen
-
Voorstellen
door Gast liset1987- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Lisette, 22 jaar en woon in Amersfoort... Heb net een nieuwe super snelle pc gekocht, en wil dan natuurlijk ook lekker films enz. downloaden... maaaaar geen idee hoe dat allemaal werkt, dus hoop dat ik dat hier allemaal kan uitvinden! O0 Groetjes Lisette
Laatste reactie door Wesley, -
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 999 weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
Voorstellen
door jongenwi- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag Lezer Ik sta bekend als jongenwi En ben al vanaf 1990 actief op het web. Eerst via de zogeheten BBS, en later toen het zijn intrede deed via internet. In het begin via een 1200 baud modem. Nu via een 120MBS modem. De tijd gaat hard. In ieder geval bedankt voor het toevoegen Jongenwi
Laatste reactie door jongenwi, -
voorstellen
door omaan- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me even voorstellen. Ik ben oma an en hoop dat we het goed kunnen vinden met elkaar.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
Voorstellen
door Gast agigagoe- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo luitjes, Mijn naam is Peter, ben 25 jaren jong en ben via een collega hier terecht gekomen. Ben er klaar voor om het downloadwereldje eens te verkennen... greetz, Peter
-
Voorstellen
door Gast- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Ik ben Albert de Vries, 57 jaar en net gestopt met werken. Ik kan me redelijk redden met m\'n Pc. Als Opa wordt je vaak gevraagd om films te downloaden. Daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee. Maar met vragen in het forum zal ik er wel uitkomen.
Voorstellen
door Gina- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo Ik ben Gina. Lid geworden omdat mensen mij links stuurden van deze site met goede duidelijke uitleg.
Voorstellen
door Zebravink2021- 1 reactie
- 673 weergaven
Hallo ik ben Zebravink, Ook ik ben opzoek naar een nieuwe plek om het nodig tot mij te nemen en betreur het erg dat Private Releases niet meer in de lucht is. Groeten, Zebravink
Voorstellen
door Gast Akitapower- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben jetse woon in Friesland heb al jaren een psp maar heb hen net omgebouwd. Nu ben ik mij aan het verdiepen hoe ik alles moet doen. Groeten,
Laatste reactie door ferrariking, -
voorstellen
door tita- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo iedereen ik wil me even voorstellen ik ben renata gek op puzzelen en lezen o ja ben 49 jaar
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door Jovann- 1 reactie
- 805 weergaven
Hallo iedereen, mijn naam is John. Ik ben vandaag als nieuw lid aanvaard. Mijn hartelijke dank daarvoor.😀
Voorstellen
door Djarah- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben een echte boekenwurm en heb mij dus op dit forum aangemeld om leeservaringen/boeken te delen.
Laatste reactie door Djarah,