Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
voorstellen
door mickey020- 3 reacties
- 3.1k weergaven
Goeieavond, ik ben Mickey020 en ben zeer benieuwd naar deze site. Het klinkt als een Nederlands initiatief en dat vind ik prima. Nu even kijken hoe alles hier werkt. Fijne avond allemaal. mvg. M.
Laatste reactie door jackjack78, -
Voorstellen
door brencur- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik ben Brenda en woon sinds een paar jaar op Curacao. Ik ben bekend met het downloaden van Torrents, maar aangezien dit steeds moeilijker te vinden is, ben ik op zoek naar andere mogelijkheden. Ik hoop die mogelijkheden hier te vinden en te kunnen leren.
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstellen
door knuffel62- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hartelijk dank om lid te mogen worden van jullie site, ik ben woonachtig in de westhoek van België Door hartproblemen kan ik niet meer werken, luisteren naar muziek doet mij tot rust komen. Vriendelijke groeten knuffel62
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door wafertje- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo iedereen, daar ik heel graag lees kwam ik hier eens neuzen om wat epub boeken te zoeken. ik ben ben 64 jaar en woon in België. groetjes aan iederee.
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Wiske- 5 reacties
- 3k weergaven
Ook Wiske wil zich even voorstellen. Meisje uit de Zaanstreek. Nog 'n Newbee, heb dus nog veel te lezen :cool2:, maar ik kom er wel uit denk ik. Anders kan ik 't allemaal nog vragen toch? groet
Laatste reactie door Wesley, -
voorstellen
door lisama- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hallo, ii ben lisama, moeder en oma. hopenlijk kan ik hier leren om te downloaden want daar heb ik nogal angst voor. Bang om fouten te maken en dan alles kwijt te zijn. groetjes.................lisama
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen
door Gast jankorfker- 2 reacties
- 1.6k weergaven
ik ben jan, 25 jaar uit amsterdam. ik benieuw wat jullie in petto hebben
-
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 877 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Peet50- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Peet50 jaar en ik bezit van Android tv box met 4 GB geheugen en super sneel prossesor met kodi 18 en nieuwste Android. Nog onervaren maar leer graag
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door Gast angelheart34- 5 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben anita 34 mag graag achter de pc zitten en dingen uitzoeken ben getrouwd en heb twee zoons van 6 en 3 jaar oud ik woon in friesland
Laatste reactie door gerbertt1990, -
voorstellen
door GeleideHond- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Herman, vind veel dingen leuk zeker een pc of notebook.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 972 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door plaats88- 8 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi ik ben Else. Ik bezoek jullie site om meer te weten te komen over downloaden. Ik hoop het leerzaam te vinden. Ik wens allen een voorspoedig 2007 en veel download plezier. Else
Laatste reactie door Razor, -
voorstellen
door nevets- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi Ik heb me net aangemeld op dit forum. Na tegenvallende resultaten met torrents ben ik gaan zoeken naar snellere downloadmogelijkheden. Ik stuitte vorige week op duken.nl en deze site heeft me enkele methoden laten zien. Ik ben nu erg tevreden Ik hoop hier nog een en ander meer te vinden en uiteraard op termijn anderen te helpen! groet, Steven
Laatste reactie door Michiel, -
voorstellen
door Gast remco de haan- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik ben remco de haan 21 jaar en woon in het friese bolsward ik woon in een flatje met 3 katten en een lieve vriendin ik werk vanaf me 16 in de bouw als timmerman gr remco
Laatste reactie door Bart', -
voorstellen
door rico63- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi allemaal ik ben marion nick name rico63. ik woon in eindhoven en ben getrouwd met jan, wij hebben een labradoodle eem grijzeroodstaart papegaai en een parkietje. ik vindt het leuk om van alles te downloaden en sinds kort wil ik ook films downloaden dus ik hoop dat er een hoop leuke films staan. zo dat was het wel een beetjes. groetjes [verwijderd door de beheerder]
Voorstellen
door Earring- 14 reacties
- 3k weergaven
Hoi, Ik ben Earring en ik ben sinds 1984 bezig met computers. Ik kocht toen dmv een pc-privé project mijn eerste Commodore 64 en zo via de Commodore Amiga naar de PC. Ben getrouwd, heb 3 kinderen en een kleindochter. Ik volgde het forum al langer en ben nu maar lid geworden.
voorstellen
door Sunny- 2 reacties
- 888 weergaven
Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny
Laatste reactie door Sunny, -
Voorstellen
door zarathustra- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi Duken gebruikers. Kwam hier toevallig omdat KingsPlace offline is. En ik wou weten of het een storing was of echt offline. Helaas echt offline dus. Erg jammer. Maar goed me zelf hier aangemeld. Hoop hier wat op te steken. Maak al flink wat jaartjes gebruik van UseNet. Usenet de onuitputbare bron voor van alles en nog wat.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstellen
door Gast gijsnl- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik ben Jolanda 35 jaar. En gek op films en muziek. mijn grootste hobby is de computer. Daar ben ik ook dagelijks uren mee bezig
-
Voorstellen
door p@je- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, ben Patje en nieuw op Duken. Altijd op zoek naar interessante sites en deze leek me leuk om nog wat te ontdekken. Nooit te laat om wat bij te leren. Grts. Patje
Laatste reactie door xipher, -
Voorstellen
door donderpoes- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes
Laatste reactie door Maartenn, -
Voorstellen
door Pastafarian- 2 reacties
- 778 weergaven
Hoi, ik ben een pastafarian en ben nieuw op deze site. Ben geïnteresseerd in true crime story's En ben dus ook al een hele tijd opzoek naar de torrent van Costa del Crime
Laatste reactie door Pastafarian, -
Voorstellen
door Buitenbeentje- 1 volger
- 2 reacties
- 4.3k weergaven
Hallo allemaal Ik ben nieuw op dit forum en wil mij even voorstellen, Ik vind dit een geweldige forum 😀 Wat veel info staat er op 😅 Ik ga me eerst maar eens rustig orienteren en proberen hier goed wegwijs te worden. Veel wat hier vermeld is heeft mijn interesse. Mijn dank hiervoor. 👍 Groet Buitenbeentje
Laatste reactie door Eater, -
voorstellen
door christ- 1 reactie
- 2.3k weergaven
hi, de naam is christ en ik heb wat probleempjes met dvd's branden :-\ , hier hoop ik hulp te vinden.
Laatste reactie door Eagles,