Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 3.7k weergaven
hallo, ik heb een aaantal spellen voor de nintendo ds gedownload die ik niet kan afspelen (xpa bestand ) hoe kan ik deze bestanden wel afspelen.??Ik ben al een hele tijd aan het zoeken maar ik kom er niet aan uit. groet, arno
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 20.7k weergaven
hallo. ik heb een vraagje over de nintendo ds browser. ik heb een R4 kaartje maar kan ik daar een werkende ds browser op doen? ik heb al meerdere keren verschillende browsers gedownload maar geen een doet het er. weet iemand een werkende? Mvg, Niels
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 5 reacties
- 10.1k weergaven
Hallo, Heb een DSTT kaartje besteld voor men nintendo DS en die komt deze week binnen... Heb ook alvast wat spelletjes gedownload maar het schijnt dat je daarvoor ook ROMS?? of zoiets nodig hebt? en ik weet dat je er een micro SD voor nodig hebt, maar kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen hoe ik zon spel vanaf de pc tot op men DS krijg? Groeten RICK
-
- 1 reactie
- 122k weergaven
Hoe kan ik nintendo DS games downloaden op mijn computer en deze dan spellen op de NDS??
Laatste reactie door peltie, -
- 4 reacties
- 6.3k weergaven
Beste forum, Voor mijn dochter een Nintendo DS lite gekocht. Om spelletjes van het internet op de DS te draaien een microSD kaart gekocht, samen met een acekard2 AK2 voos DS en NDS lite, http://www.superpcs.nl/catalog/product_info.php?cPath=392&products_id=31195 Heb mario bestand geladen en het .nds bestand op de kaart gezet. Ik krijg nu de melding dat de System file is missing Ik heb ook 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' geprobeerd, maar dit werkt evenmin. Wie kan ons raad geven?
Laatste reactie door bitte007, -
Nintendo DS of PSP? 1 2 3
door Vico- 53 reacties
- 9.2k weergaven
heyz, Ik wil 1 van de 2 kopen.. Maar ik weet niet welke. De nintendo of de PSP ? Ik weet dat de nintendo iets met zo'n stokje is (touchscreen). De PSP, is dacht ik voor meer 3D dingen.. Welke zou ik moeten kopen volgens jou? MVG shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 14 reacties
- 29k weergaven
ik heb een r4 kaart gekocht voor de nintendo ds van mn dochters. Heb de software van t internet gedownload staan nu op de card. vervolgens heb ik ,volgens mij,games gedownload maar de ds geeft aan :couldn't find _DS_menu.dat wat doe ik verkeerd??help me please.. :(
Laatste reactie door Vico, -
Nintendo DSI gekraakt
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De Nintendo DSI is nog maar net uit of hij is al gekraakt. Vanaf nu kun je ook gedownloade spellen op je DSI zetten. Tevens zijn deze flashkaarten ook te gebruiken voor de DS en de DS Lite. SPAM
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
ik heb een Nintendo DS I, met een r4 revolution kaart. Op deze kaart waren vooraf al spellen geinstalleerd. Ik wil graag hier nog een spel bij zetten. In de vele handleidingen die op internet te vinden zijn staan allemaal in haal het sd kaartje uit de r4. In de DS I ( de mijne tenminste) zit er geen sd in de R4 maar in een apart sd slot aan de zijkant van het apparaat. Mijn vraag is dus nu, op welk kaartje moet ik het spel zetten? De R4 of de SD?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Nintendo plaatst ‘oude’ demo’s terug in Winkelkanaal Nintendo heeft afgelopen week alle demo’s die ooit in het Wii Winkelkanaal zijn verschenen terug geplaatst in het Wii Winkelkanaal. Normaal verwijderde Nintendo de demo altijd na een bepaalde tijd en plaatste het bedrijf nieuwe demo’s in het kanaal. In het Wii Winkelkanaal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 3 reacties
- 4.5k weergaven
hallo allemaal ik heb de wii een heb hem op internet aangesloten via draad nu zou ik nog willen weten of ik ergens via de computer het internet kanaal gratis kan krijgen?? ik zou er zeer blij mee zijn alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robbert, -
Nintendogs.
door Cédric.- 8 reacties
- 2.3k weergaven
Je weet wel nog dat topic van mij : welke ds game is het best ? Ik heb dus voor nintendogs gekozen. ;D (de dalmatier en friends) Maar weet soms iemand hoe je trainerpoints en geld kan verdienen? (wedstrijden meedoen weet ik al) Ik heb maar 70 tainerpoints, en om aan wedstrijden mee tedoen is mijn hond nog niet goed. Hij is zo traag, die frisbee valt altijd ! Ik heb een Dalmatier (mannelijk) Weet iemand tips ? groetjes, :peace:
Laatste reactie door Tom, -
Nitendo DS GBA M3
door misterb- 3 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb een ds met een gba m3 player dinges ik heb hem gekocht via mijn broer en hij weet hoe je spelletje er op zet maat hij heeft weinig tijd en woont verweg dus ik vraag aan jou waar ik games kan downloaden en mischien hoe ik ze er op moet zetten wat ik word er echt gek van :-[ :-[ :-[ als jij me zou kunnen helpen zou dat fijn zijn want ik weet niet hoe ik ze erop moet zetten ik heb er wel wat gedownload maar ik zet ze er op start ds dan krijg ik dat gba scherm en ik wil dat spelletje opstarten en hij laat hem en aan het einden stop ie das wel erg piep dus kan jij mij helpen met een site te zoeken of te zeggen hoe ik dat moet doen die spelletjes erop zetten!!!!!!!!!!!…
-
- 0 reacties
- 986 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 703 weergaven
NL Game Charts Week 14 Deze week komt Naruto (PS3/X360) hoog binnen in de top 10, ook zien we Skylanders terugkeren in de lijst. 1. FIFA Street (Playstation 3)2. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)3. Mario Party 9 (Nintendo Wii)4. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (Xbox 360)5. FIFA [...] Het volledige artikel bekijken
NNTP server
door Gast lor10103- 3 reacties
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb grabit geinsteleerd. ik heb alles gedaan wat ze hadden uitgelegt. bij het begin moest je je news (NNTP) server invoeren. alleen de vraag is of het dit is b.v. news.casema.nl of 213.73.255.21 maar dan van je provider. welk van de 2? en dan als je Next klikt komt het volgende, je Username en je Password. moet je zelf verzinnen of is het van je provider? ik ben beginner weet niks van newsgroupen af. maar ik wil er mee beginnen. alsjeblieft kan iemand mij op weg helpen? bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Gevonden No In 1988 krijgt Chili een keuze, ze kunnen bepalen met een simpele ‘SI’ of ‘NO’ of het regime van dictator Pinochet stopt of niet. Reclamehunk René Saavedra (“Gael García Bernal”) wordt gevraagd om hét gezicht te worden van de ‘NO’ campagne. Regie: Pablo Larraín Met: Gael García Bernal, [...] Het volledige artikel bekijken
no cd crack
door niro- 2 reacties
- 954 weergaven
heey jongens hebben jullie misschien een no cd crack voor me van EJAY DANCE 7 alvast bedankt greetz Niro
Laatste reactie door niro, -
No such nick /channel
door Gast bartje- 1 reactie
- 3k weergaven
wat betekent dit ik krijg dit nogal vaak te zien op het scherm en wa kan ik daar aan doen ???
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Noah Noah, gespeeld door “Russell Crowe”, wordt door God opgedragen een Ark te bouwen voor hem, zijn gezin en de dieren. Er komt namelijk een verwoestende vloedgolf aan die de mensheid zal uitroeien. Regie: Darren Aronofsky Met: Anthony Hopkins, Russell Crowe, Emma Watson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Nog een vraag over dat GBA spelen op PC
door Gast NewbieComp- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik las op de site dit: Als je een GBA Rom wilt downloaden klik download. Onthoudt wel dat wij je alleen de mogelijkheid geven om een back-up te maken van het spel. Dus heb je het spel niet in je bezit verwijder deze dan binnen 24 uur van je computer. anders ben je illegaal bezig!!! Ook het spel is ingepakt met WinZIP dus dat programma heb je nodig om ze uit te pakken. Vinden jullie dat ik hier aan gehoor moet geven, dat ik het spel binnen 24 uur moet verwijderen, of is het niet erg?
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen, Mijn probleem met Azureus was, dat mijn download snelheid steeds verschilde van 30 kb/s tot 130kb/s , meestal zat ie tussen de 50 en 60 kb/s. Dus ik ben wezen prullen met poorten openzetten enzo. Ging allemaal hardstikke goed en op het eind stond er ook iets van succesful ofzo. nou ik dus kijken of Hot Fuzz al iets sneller binnnenkomt, maar nog steeds maar 60 tot 80 kb/s. en het gezichtje is groen. :-\ Kan iemand mij helpen want ik ben nog net slim genoeg om die poorten goed open te zetten, (denk ik) maar ik heb geen idee hoe ik de downloadsnelheid nou verder omhoog kan krijgen. mvg Stijn
Laatste reactie door Stienie, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb laats norton internet security 2007 er op gezet maar is dit voldoende, of moet ik nog meer op mijn computer zetten, want norton anti virus is er ook moet ik die er ook niet bij op zetten,
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Notre paradis De dertigjarige prostituee Vassili komt steeds moeilijker aan klanten. Als hij een gewonde jongen vindt neem hij hem mee naar huis en noemt hem Angelo. De twee worden verliefd op elkaar en Vassili neemt hem mee op zijn afspraken wat de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,