Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb dit nu, maar er werkt nog niks :S Uttorent 39658 39658 TCP 39658 39658 192.168.1.136
Laatste reactie door 5pyroman5, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 609 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 669 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 975 weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Mag je dan wel zeggen ga naar nzbindex.nl en gebruik deze zoekterm: lcs-god?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 358 weergaven
Hij is binnen! Bedankt duken
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Ik heb ook zwarte stippen. ik heb een paar keer mijn spel opnieuw geinstalleerd maar het blijf hetzelfde. :-\ Iemand een oplossing. Laat het me weten. a.u.b. Ik heb windows XP Dank u wel
Laatste reactie door tito07, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
er is een nieuwe patch heb ik gezien : 1.0.3.3. is er hier al een crackpatch voor?
Laatste reactie door laureens, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
bij komt er dit op als ik DTE.exe open : DEAMON tools extension werkt niet meer.
Laatste reactie door michieldr, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Wel on topic blijven he.
Laatste reactie door Joran-PCM, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
maak hem dan zelf
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
[move] Wacht En blijft wachten En wacht nog steeds [/move]
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
ghehe Faststreet.. niet stout worden :police: [move] Ik heb hem lekker bijna binnen :duivel:[/move]
Laatste reactie door JStyle,