Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[Overzicht] Android telefoons/tablets / DukeN-leden met Android

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dikke +

Mooi om een groot overzicht te hebben, het huidige concept ziet er al goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Ziet er netjes uit je ben alleen huawei vergeten die maken ook android mobs. Ik weet alleen niet of die ook in NL verkrijgbaar zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik heb ook wildfire  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

De slogan van SE is Make.Believe. Btw ik heb ervaring met Rooten, Recovery Menu's en Custom ROM's.

Post samenvoeging: februari 19, 2011, 19:39:03

Sony Ericsson's vlagschip op dit moment wordt de Xperia Arc,

Moet denk ik dit zijn:

Sony Ericsson's vlaggenschip wordt de Xperia Arc,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Heb de dingen aangepast.

@Kaasbroodje - Er zijn wel meer fabrikanten die Android toestellen maken, alleen dit zijn de meest populaire en kwalitatief de betere. Anders wordt het een beetje veel om allemaal bij te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik heb een HTC HD2 met Android erop, geld dit ook? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb aardig wat spelfoutjes gezien maar die zal ik vanmiddag op de pc wel even duidelijk maken, leuk topic btw :)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Heel erg fijn zo'n lijstje. En ook leuk om bij te houden wie er met Android werken. Rep +1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb een HTC HD2 met Android erop, geld dit ook? :P

Werkt dat wel lekker Releases?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Samsung Galaxy 3 (Apollo aka i5800)

Specificaties:

Schermresolutie:240x320 3,2"

Camera:3,2 megapixel

Processor:667 MHz

Werkgeheugen:170MB

verbindingen: Wi-fi, Edge, GPRS, HSDPA, UMTS, Bluetooth

Accu: Li-lon 1500 mAh

Accessoires in doos: usb laad- en datakabel, oplader, Samsung in-ear hoofdtelefoon, 1GB ssd-kaartje

Abonnement:

Provider: Vodafone

Pakket:300sms, 150bel, onbeperkt 3G internet (tot 1GB datalimiet)

Kosten:2 jarig, €15 per maand. Ook tweede jaar €15. (geen aansluitkosten, of kosten voor de telefoon zelf)

Besturingssysteem:

Android: 2.1, vanaf april upgrade naar 2.2

Samsung software: Touchwiz 3.0

Review:

Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek naar een nieuwe telefoon, want ik had mijn Samsung star qwerty al. Daar was ik best tevreden over. Maar bij toeval kwam ik op deze site www.dealdirect.nl en vond ik een wel heel lekkere aanbieding. Na wat research bleek de telefoon ook nog eens goed te scoren in verschillende reviews. De dag erna meteen de telefoon besteld, en die vrijdag kwam hij al binnen.

Unboxing:

De telefoon wordt geleverd met een datakabel, oplader, oortjes en een 1GB geheugenkaartje. 1GB is natuurlijk veel te weinig voor een smartphone, dus ik had van tevoren al een 8GB kaartje gekocht. Toen ik de telefoon eruit paktje schrok ik in eerste instantie hoe erg plastic het plastic was op de achterkant. Maar nadat ik mijn batterij erin had gedaan merkte ik daar niet veel meer van. Wel blijft het plastic, en vingerafdrukken blijven zitten. De voorkant is daarentegen wel erg mooi afgewerkt. Er zit een verlengend glasplaatje op wat degelijk aanvoelt.

Knoppen & Touchscreen:

Het toestel heeft 6 knoppen. Aan/uit/blokker knop. volume up & down knoppen, info knop, home knop en terugknop. De homebutton heeft helaas geen trackpad. De knopjes voelen gewoon goed aan, maar heel speciaal is het niet. Het Touch Screen heeft me wel verbaasd, voor zo'n goedkope telefoon werkt dat echt perfect. Het scherm is heel erg gevoelig, waardoor het altijd werkt. Ik vind het even lekker werken als mijn Ipod. Het scherm zelf is een lcd-scherm met een lage resolutie. Bij normaal gebruik merk je daar niets van, maar als je de kleine lettertjes op internet wel lezen moet je toch wel inzoomen. En met veel zonlicht is het net een spiegeltje. Beetje jammer dus, maar verder niet erg.

Snelheid:

Bij het draaien van meerdere programmatjes tegelijkertijd kan het soms echt lang duren voordat hij iets opstart. De laadtijden zijn niet leuk dus, hopelijk gaan ze daar bij de update naar 2.2 op letten. Verder werkt wel alles gewoon goed, en hij is nog maar 1 keer vastgelopen. Angry Birds speelt hij zonder problemen af. Ook internet is sneller als ik had verwacht. Toen ik mijn Ipod naast mijn Apollo legde, waren de websites zelfs net wat sneller geladen op mijn Apollo. Ook 3G werkt goed en ik heb geen last van signaalverlies.

Multimedia:

De camera werkt lekker, maar de kwaliteit van de foto's is wat minder vergeleken andere smartphones. In het licht zijn de foto's ook een heel stuk mooier als in het donker. Dat komt omdat er geen flitser op zit. Het geluid is geweldig, lekker hard en goed van kwaliteit. Ook bij het opnemen van filmpjes is het geluid bijzonder goed. Er zit een jack ingang in zodat je met je gewone oortjes muziek kan luisteren, het geluid gaat ook hierdoor lekker hard. Voor een fijne mediaspeler moet je wel even in de Market kijken, die van Samsung zelf is echt bagger.

Navigatie:

Navigatie werkt prima. 1 probleem, hij maakt wel gebruik van je 3G. De navigatiesoftware is in feite gewoon google maps die hij laadt vanaf het internet. Gelukkig is het wel mogelijk andere navigatiesoftware te downloaden.

Bellen & sms'en

Bijna vergeten :s Maar je kunt er ook mee sms'en en bellen O0 Het telefoonboek werkt helemaal top, lekker snel scrollen of zoeken naar contacten. Alles staat gewoon aangegeven op alfabet. Oude nummers toevoegen kan heel simpel via je google account. Piece of cake dus. Het sms'en is nog echt wennen voor mij. Ik ben gewend om te typen op een qwerty toetsenbord. Gelukkig werkt het touch screen erg goed, en is er een swype functie.

Conclusie:

De Samsung Galaxy 3 is een geweldige telefoon voor de mensen met minder geld in hun pocket. Alles werkt, maar wel met een vertraging. Leuk Android instapmodelletje.

Samsung-I5800-Galaxy-3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wat een mooie lijst! Maar helemaal geweldig dat je t ook zelf hebt geschreven. Pretje af! Rep +

En eindelijk een lijst met Android users + hun toestel en kennis. Super super handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

heb nu nog wel een android helaas, nou ja helaas, stap ik volgende week weer tijdelijk terug naar de Nokia N8, moet voor me werk mjah daarnaast hou ik de wildfire gewoon. Zal eens kijken of ik android op de N8 krijg dan zou het helemaal een super toestel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoeveel telefoons gebruik jij wel niet in 1 jaar tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

poe veel te veel haha maar krijg dan ook veel toestellen van Nokia om te testen.

Krijg nu een N8 mag ik ook echt houden maar die zal ik een maand gebruiken omdat ik daarna de E7 al weer moet testen, ach jah blijft een leuke hobby toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Nette review Cancan, heb hem erbij gezet.

@ Releases - Van mijn part wel, als er meer mensen zijn (als bijv. Android werkend is op de Nokia N8) maak ik wel een apart kopje.

En Android op de N8, dat zou inderdaad super zijn, zit echt een monster camera op. Alleen jammer dat Nokia niet met Android werkt, de E7 zou echt een toestel voor mij zijn. Veel multimedia mogelijkheden en een 4" + hardware keyboard! Echt heel jammer, hopelijk lukt het iemand om Android op een E7 te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

op de nokia n900 is het mogelijk om android te plaatsen, zal eens uitzoeken of het ook op de N8 gaat werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb een Acer E130 in mijn bezit, die heeft ook android ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Haha, mooi toestelletje. Ik wist niet dat Acer ook telefoons maakte. Misschien een reviewtje? Ik zie op internet veel uiteenlopende reviews.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Acer... en telefoons?! Dat is voor mij ook nieuw. Weer een partij op de markt die voor Android gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De telefoons van acer zie je ook niet in veel winkels zo ver ik weet eigenlijk alleen maar in internet shops. Het is wel jammer dat ze niet zo bekend zijn kwam desing zijn ze best mooi

Acer liquid

acer-neotouch-liquid-groot.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Best gek, want Acer is in Nederland belachelijk groot.

@Kaas

Die ziet er goed uit, er zit ook nog eens een hdmi ingang op waarmee je 720p films kan kijken. Fijn om als Mediaplayertje te gebruiken die telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op de PC is acer bekend ja maar telefoons maken ze ook nog niet zo lang. Als je op de site van acer kijkt onder telefoons zul je dan ook niet veel vinden

Kwam toevalig net een nieuws bericht tegen over acer

http://www.androidplanet.nl/24290/acer-toont-nieuwe-line-up-in-amstelveen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ik heb ook een HTC desire al sinds augustus vorig jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

HTC desire vanaf naar de zomer;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...