Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

  • Content-Beheer
1 uur geleden zei Magsel:

Maar ja...... Hoe krijg je nu de invitatie?

Registratie is niet op Invitatie. Voordat je al je gegevens gaat invullen bij Registreren klik je in het blauwe vlak op Ja en dan opent een MediaFire downloadsite waar je een bestand moet downloaden en daarna uitpakken. In dat bestand staat een Code die je onderaan de resgistratie moet invullen. Als dat klaar is moet je account alleen nog accoord verklaart worden,

Link naar opmerking

Als ik op nee klik, wordt foshubb website geopend in een nieuw venster.  Verder gebeurd er niets.

Als ik op ja klik, wordt dat bestand gedownload (waarvan jij zegt dat ik op nee moet klikken) en als ik dan bij registratie invite of campaign kies met die code, dan krijg ik de volgende melding:

Sorry, the invitation code you are trying to use seems not be valid.

Sorry, maximum number of members reached. You are not allowed to create the account using this campaign code

Link naar opmerking

Blijkt dat sommige sukkels de code gingen delen met anderen, wat duidelijk op de site staat dat dat niet kan. Er is een nieuwe code gekomen dus zou nu weer moeten werken!!!

  • Bedankt 1
Link naar opmerking

Goedeavond

als ik op JA druk krijgt website van MediaFire ik heb de bestand ge download maar vraag wachtwoord tijdens uitpakken 

hoe kom ik aan de wachtwoord

 

Link naar opmerking
  • Content-Beheer
22 minuten geleden zei ironman22:

Goedeavond

als ik op JA druk krijgt website van MediaFire ik heb de bestand ge download maar vraag wachtwoord tijdens uitpakken 

hoe kom ik aan de wachtwoord

 

Onderaan in het blauwe vlak onder de Ja/Nee knoppen staat het wachtwoord: callitduty.com

Link naar opmerking

als ik nu naar de website van MediaFire krijgt nu dit 

Something appears to be missing…

The key you provided for file access was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on MediaFire. This occurs when the file is removed by the originating user or MediaFire.

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Gast
This link is now closed to further comments.
  • Leuk 2
  • Verdrietig 1
  • Verward 1
  • Bedankt 1

Andere links van 'Nederlandse NZB communities'

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...