Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Google brengt Chromecast met Google TV (eindelijk) naar Nederland

Delen

De Chromecast met Google TV komt vanaf eind juni officieel beschikbaar. In tegenstelling tot een gewone Chromecast geeft deze variant je het volwaardige Google TV met afstandsbediening, zodat je van iedere televisie een smart tv maakt.

De Chromecast met Google TV is al bijna twee jaar verkrijgbaar. Alleen geeft Google weinig prioriteit aan Nederland, waardoor de Chromecast (samen met andere producten zoals Pixel-smartphones) hier niet verkrijgbaar was. Als je er een wilde aanschaffen, dan kon dat via grijze import of aankoop in het buitenland. Bijvoorbeeld Frankrijk, Duitsland of het VK. Wat wel voor hogere kosten zorgt en uitdagingen met de garantie.

Vanaf 21 juni is de Chromecast met Google TV officieel in Nederland verkrijgbaar. Naast de Google Store gaan ook andere (web)winkels als Media Markt, Coolblue en Bol.com de mediaspeler verkopen.

Chromecast met Google TV

De Chromecast met Google TV komt met een (infrarood-)afstandsbediening.

Google TV

Het verschil tussen een gewone Chromecast en een Chromecast met Google TV is dat laatstgenoemde een volwaardige versie van het tv-besturingssysteem Google TV naar je tv biedt. Hiervoor hoef je het apparaat alleen maar aan te sluiten op de HDMI-poort van de televisie en het apparaat van stroom te voorzien via de usb-c-aansluiting.

Omdat Google TV een volwaardige versie van Android is, heb je alle streaming apps bij de hand, maar kun je ook via je smartphone of tablet gewoon media casten naar je televisie. Handig is ook dat je via de Google Home-app een afstandsbediening op je scherm tovert. Ook is er een fysieke afstandsbediening aanwezig.

Voor de aansturing hamert Google er in zijn persberichten enorm op dat de Google Assistent ingebakken zit. Zo kun je via spraakbediening opzetten wat je graag kijkt (of luistert natuurlijk). Maar ook de gewone spraakcommando’s gebruiken om bijvoorbeeld de slimme verlichting of thermostaat te bedienen. Omdat Google TV een volwaardige Androidversie is, kun je in de instellingen ook de microfoontoegang blokkeren, zodat je Chromecast niet doorlopend meeluistert naar wat er gezegd wordt.

Chromecast met Google TV

Een volwaardige smart-tv-interface.

Beeldkwaliteit

De Chromecast met Google TV ondersteunt een 4K-resolutie, HDR, Dolby Vision en HDMI pass-through, met een maximale beeldverversingssnelheid van 60 hertz. Zo is de Chromecast een waardevolle toevoeging voor moderne televisies, maar ook voor oude tv’s, die vaak niet van smart-tv-functies voorzien zijn.

Ook is Google TV een vooruitgang voor veel smart-tv’s met oudere of minder functionele besturingssystemen. Denk hierbij aan Samsung-televisies met Tizen of LG smart-tv’s met WebOS.

Verkrijgbaarheid

Vanaf 21 juni is de Chromecast met Google TV verkrijgbaar voor € 69,99. In andere landen is de Chromecast met Google TV in drie verschillende kleuren verkrijgbaar: wit, blauwgroen en roze. De bijgeleverde afstandsbediening heeft hierbij dezelfde kleur.  In Nederland blijft het (voorlopig) bij de witte uitvoering.

Gast
     Delen

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

1 hour ago, pietor112 said:

is al lang bij bol.com te bestellen heb hem gister in huis gekregen :)

Dat klopt maar dat is niet de Google versie voor de Nederlandse markt. Die wordt toch echt pas gereleased op 21 juni a.s. en kost, zoals @skeletor aangaf, €69,99
    Waarschijnlijk heb je de van Bol de  zogenaamde import versie van iZi-Deals en die kost €74,00 (was  €79,99)

bewerkt door Jaccus
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

1 uur geleden zei pietor112:

is al lang bij bol.com te bestellen heb hem gister in huis gekregen :)

Er zijn al langere tijd buitenlandse versies te bestellen bij diverse elektronica zaken, maar dit nieuwsbericht gaat toch echt over de Nederlandse versie zoals je die ook kan reserveren in de Google Store

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Chromecast met Google TV – Slimme Google-televisie

Het heeft even geduurd, maar de nieuwste Chromecast is eindelijk officieel in Nederland verkrijgbaar. De Google Chromecast met Google TV was al via omweggetjes te koop, maar met de officiële Nederlandse versie worden ook Nederlandse apps en diensten ondersteund. Is de Chromecast met Google TV een waardig opvolger voor de Chromecast Ultra? Je leest het in deze review.

Adviesprijs € 69,99
    Kleur Wit
    OS Google TV
    Aansluitingen Usb-c (Chromecast), HDMI (televisie)
    Beeldkwaliteit 4K Ultra HD, 60 fps
    Formaat 2,4 x 16,2 x 0,5 cm

• PLUSPUNTEN
    • Betaalbaar
    • Simpele installatie
    • Werkt met alle bekende streamingdiensten
    • MINPUNTEN
    • Volumeknoppen op afstandsbediening

Laten we wel zijn: als je al beschikt over een Chromecast Ultra en een televisie met een fatsoenlijk besturingssysteem, is de nieuwe Chromecast geen gadget die je per se moet hebben. Voor mensen met een wat oudere televisie is de Chromecast juist wel uitermate geschikt: zoals de naam al zegt komt het apparaat met een voorgeïnstalleerde versie van Google TV, een speciale versie van Android TV. Zo wordt de Chromecast het werkpaard, en hoeft je tv alleen maar scherm te zijn. 

Installatie

Google staat bekend om zijn snelle, simpele integraties met andere tools, en de Chromecast met Google TV is daar het perfecte voorbeeld van. Nadat je de Chromecast in de HDMI-poort van je televisie hebt geplugd, is de installatie er een uit het boekje: verbinden met het wifi-netwerk is een makkie en inloggen op je Google-account gaat vrijwel automatisch. Eenmaal aangekomen bij het hardware-gedeelte hoef je slechts het merk van je televisie en soundbar in een lijst te selecteren. Daarna heb je je oude afstandsbedieningen eigenlijk niet meer nodig. Binnen een paar minuten loop je door het hele installatieproces heen.

Ook het installeren van apps werkt simpel: vooraf kun je in een lijst aangeven welke apps je wil downloaden. Ook kun je de volgorde van apps op je thuisscherm bepalen, en niet-gebruikte apps verwijderen. 

Apps

De Chromecast met Google TV werkt met alle standaard streaming-apps: Netflix, Amazon Prime, Disney+ en HBO Max, net als Googles eigen diensten als YouTube en Stadia. Ook muziek-apps als Spotify, Deezer, Tidal en Apple Music zijn aanwezig. 

Nu de nieuwe Chromecast ook officieel op de Nederlandse markt verschijnt, worden ook diensten als NPO Start, NLZiet, Ziggo Go, RTL XL en Videoland ondersteund, een grote verbetering ten opzichte van de onofficiële versie. Sportliefhebbers kunnen hun lol op met F1 TV, Viaplay en Eurosport Player. De volledige lijst apps vind je op de website van Google

?width=640&crop=center

Als je ooit een streamingdienst hebt gebruikt, komt de interface je vast bekend voor.

Het gemak van inloggen bij de apps wisselt een beetje. Soms is een QR-code scannen genoeg, soms moet je handmatig je inloggegevens invullen, wat een beetje onhandig is. Eenmaal ingelogd is dat geen probleem meer. 

Assistent en Google Home

Als je een Nest Home-speaker hebt staan, is de Chromecast ook makkelijk in je slimme huis te integreren. Via de Google Home-app op je smartphone is het een fluitje van een cent om de Chromecast toe te voegen. Daarna kun je via de app of met stemcommando’s muziek afspelen, video’s bekijken, series zoeken of je tv aan- en uitzetten.

Ook de Assistent-knop op de afstandsbediening werkt naar behoren, al voelt het een beetje nutteloos om daar een hardwarematige knop voor te hebben, helemaal als je al een slimme speaker hebt. De optie zit echter niet in de weg, en als je liever niet wil dat je speaker de hele dag meeluistert, is een fysieke knop wel een handig alternatief. 

Afstandsbediening

De Chromecast met Google TV is de eerste Chromecast met een eigen afstandsbediening – of afstandsbedieninkje, want groot is-ie niet. Daarop vind je een aan/uitknop, navigatieknoppen, volumeregeling, een knop voor de Google Assistent en sneltoetsen voor YouTube en Netflix. Het was fijn geweest als je die laatste twee naar wens kon aanpassen, maar die mogelijkheid is er helaas niet. 

De volumeknoppen zitten aan de zijkant van het apparaatje, wat een beetje een vreemde keuze is: je moet de afstandsbediening anders vastpakken om het volume te regelen. Overigens kun je dat natuurlijk ook gewoon nog met de afstandsbediening van je televisie of soundbar doen. De afstandsbediening werkt op twee meegeleverde AAA-batterijen. 

?width=640&crop=center

Beeldkwaliteit en snelheid

Net als de Ultra ondersteunt de Chromecast met Google TV beeld op 4K Ultra HD-kwaliteit, al moet je televisie dat zelf natuurlijk wel aankunnen. Ook HDR wordt ondersteund. Op het gebied van audio werkt de Chromecast met Dolby Atmos en Dolby Digital.

Tijdens de testperiode hebben we op geen enkel moment een haperende stream of mindere beeldkwaliteit gezien. Zelfs na de installatie van een nieuw modem was de Chromecast nog gewoon met het netwerk verbonden. De interface zelf is beduidend rapper dan veel televisiebesturingssystemen. 

Conclusie

De Chromecast met Google TV is de perfecte oplossing voor mensen met een iets minder slimme televisie. De installatie is simpel, de interface is snel en logisch, en de beeldkwaliteit is goed. Het helpt als je al wat Google-hardware en -software gebuikt, maar dat is geen absolute must. De afstandsbediening is een fijne toevoeging ten opzichte van de Chromecast Ultra, al hadden de volumeknoppen op een logischere plek mogen zitten. 

Wil je voor niet al te veel geld van je televisie een écht slimme tv maken die alle bekende streaming-apps ondersteunt, dan is de Google Chromecast met Google TV het ideale apparaat. 

Bron: Computer totaal

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Nieuwe Chromecast komt uit in Nederland voor 40 euro

Google heeft de Chromecast met Google TV HD in Nederland uitgebracht voor 40 euro. Dat heeft de zoekgigant bekendgemaakt. De dongel was al te koop in diverse webwinkels en bij fysieke winkels.

De goedkopere Chromecast is donderdag uitgekomen, zegt Google. De Chromecast krijgt een adviesprijs van 39,99 euro en heet 'Chromecast met Google TV 2K'. De prijs ligt 30 euro lager dan die van de al beschikbare Google Chromecast met Google TV, die ook in 4k kan streamen.

Er gingen al geruchten rond dat Google met een goedkopere versie van de Chromecast zou komen. De verwachting was dat Google deze Chromecast op 6 oktober zou aankondigen tijdens zijn hardware-evenement. De URL van de aankondiging bevat ook de toevoeging 'nu al verkrijgbaar en niet pas op 6 oktober'. Donderdag bleek al dat de Chromecast bij webwinkels en fysieke winkels te koop was.

Bron: Tweakers.net

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Hoe de nieuwe Google Chromecast verschilt van de oude

Technisch gezien is de Chromecast met Google TV niet nieuw. Hij is echter pas nu in Nederland beschikbaar. Maar verschilt hij met het vorige model.

Google heeft sinds de lancering van de eerste Chromecast drie modellen van de eerste generatie gelanceerd. Daarna volgde de Chromecast Ultra met 4K- en HDR-ondersteuning.

Nieuwe Chromecast heeft Google TV

Afgelopen jaar werd daarnaast een Chromecast gelanceerd met Google TV (4K). Nu is het de beurt aan een nieuwe Chromecast die ook Google TV heeft, maar ‘slechts’ HD heeft. Toch ondersteunt het wel functies als Voice Remote. Met Google TV kan je content van verschillende apps en abonnementen makkelijker rangschikken en organiseren.

Chromecast Google

Het grootste verschil zit hem dus in het feit dat de nieuwe Chromecast alleen HD ondersteunt, in tegenstelling tot zijn duurdere broer die 4K-output heeft. Overigens zal dat voor veel mensen niet een enorm struikelpunt zijn. De prijs van de Chromecast met Google TV (HD) is namelijk slechts 39,99 euro, flink goedkoper dan de 4K-versie. Deze kost namelijk 69,99 euro.

Alle functies

Ondanks de lagere prijs vind je op deze versie ook standaard YouTube, Netflix, Disney+, Prime Video, Videoland, NPO Start, Ziggo GO, Viaplay, HBO Max en Apple TV terug op het hoofdscherm. En er zijn duizenden andere apps die je zelf kunt installeren.

Google TV houdt in de gaten welke shows, series en films je graag kijkt. En aan de hand daarvan komt het slimme apparaatje met persoonlijke adviezen.

Ook de Voice Remote met speciale knop voor YouTube, Netflix en de Google Assistent ontbreekt niet. Natuurlijk heb je nog steeds toegang tot je favoriete Chromecast-functies van weleer, zoals casten vanaf je telefoon en Google Foto’s bekijken op je tv.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
    Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Laatste nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik zit me echt af te vragen, waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? Ik bedoel, we kijken naar mensen die soms gewoon hun dagelijkse leven leven of shit uitspoken. Wat is het dat ons zo aantrekt? Is het omdat we ons met hen kunnen identificeren, of is het gewoon omdat we onszelf beter voelen? Zou leuk zijn om hier eens over te kletsen! FilmFanaat91 (Expert) Hoi SmurfFan88! Goede vraag! Reality TV is sowieso een fenomeen dat zich echt heeft vastgezet in onze cultuur. Er zijn een paar redenen waarom het zo verslavend is. Identificatie: Mensen vinden het vaak leuk om zich te kunnen identificeren met de deelnemers. Pas jij in die situatie? Zou jij ook zo reageren? Dat maakt het spannend en persoonlijk. Escapisme: Het biedt een ontsnapping aan de dagelijkse sleur. Terwijl jij naar deze shows kijkt, kun je even in een andere wereld duiken waar drama, grapjes en soms schandalige dingen gebeuren. Sociale verbinding: Vaak kijken mensen samen naar reality shows, wat kan leiden tot gesprekken en discussies. Je ziet vrienden of familieleden reageren en dat maakt het nog leuker! Dramatiek: Reality TV bevat vaak veel drama, waardoor het gewoon… verslavend is! Kijk bijvoorbeeld naar shows als "Big Brother" of "De Bachelor". Altijd zijn er situaties die om een reactie vragen. Leren over mensen: Het geeft ons een kijkje in andere levens, wat we normaal niet meekrijgen. Sommige mensen vinden het fascinerend om te zien hoe anderen leven, en zelfs hun fouten zijn leerzaam. Kortom, het trekt ons aan omdat het ons laat zien wat er om ons heen gebeurt en ons ook de kans geeft om na te denken over onze eigen keuzes en levens. Hopelijk geeft dit je wat meer inzicht! BoekWurm32 Wow, interessant! Ik had niet echt nagedacht over het identiteitsaspect. Toch vind ik het soms best gek om naar te kijken… wat is het leven van die mensen eigenlijk echt? RealityJunkie88 Haha, dat is echt waar, BoekWurm32! Ik vraag me ook vaak af of mensen echt zijn of dat ze gewoon acteren voor de camera. Het zijn toch ook vaak de meest dramatische momenten die je laat kijken! EbookLezer Ik denk dat het voor veel mensen een manier is om zich beter te voelen over hun eigen leven. Als je ziet hoe iemand zich helemaal in de nesten werkt, voel je je alsnog een beetje… je weet wel, OK! FlickFan99 Precies, EbookLezer! Ik kijk vaak met vrienden en we maken er een spelletje van. Wie kan de ‘meest dramatische situatie’ voorspellen? Het maakt dat je er echt samen van geniet! MisterFilmNerd Heel herkenbaar, FlickFan99! Maar ik vraag me af: is het niet ook een beetje gevaarlijk? Want sommige mensen geloven dat al die drama’s normaal zijn. Hoe vaak zie je niet dat ze zich zo gedragen in het echt? SmurfFan88 Hmm, dat is een goede! Het kan zeker een invloed hebben op hoe mensen denken dat ze zich moeten gedragen. Maar als je het met een korreltje zout neemt en het gewoon als vermaak ziet, dan kan het ook leuk zijn! RealityJunkie88 Ja, precies! Gewoon niet te serieus nemen. Maar als ik die mensen zie, dan denk ik echt: wat doe je, haha! Het kan zo over de top zijn! BoekWurm32 Klopt! Het is vaak zo absurd dat je er gewoon niet omheen kunt lachen. Er zijn stukken in reality TV die zo krankzinnig zijn dat je twijfelt of het echt is! FilmFanaat91 (Expert) Ja, dat is precies de kern! Het is een mix van werkelijkheid en entertainment. Het is goed om het zo te bekijken! En wie weet, misschien worden we allemaal een beetje vrienden met deze mensen via onze tv-schermen! SmurfFan88 Laten we het vooral leuk houden! Thanks voor alle reacties, mensen! Ik ga nu weer een aflevering kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat te doen als je afstandsbediening kwijt is? Tips en oplossingen! Geplaatst door: Gebruiker123 Hey allemaal, Help! Ik ben mijn afstandsbediening kwijt en kan mn tv niet meer aanzetten. Ik heb al overal gekeken, maar niks gevonden. Hebben jullie tips of oplossingen? Wat kan ik doen? Alvast bedankt! Geplaatst door: TechGuru Hey Gebruiker123, Oh man, dat is vervelend! Maar geen paniek, er zijn genoeg dingen die je kan proberen: Zoek slim: Check de meest voor de hand liggende plekken zoals kussens, onder je bank, of zelfs in je bed. Soms verdwijnt ‘ie op de gekste plekken. Gebruik je smartphone: Veel tv’s hebben apps waarmee je je smartphone als afstandsbediening kan gebruiken. Zoek even in de App Store of Google Play en kijk of jouw tv dat ondersteunt. Universele afstandsbediening: Als je regelmatig afstandsbedieningen verliest, is een universele afstandsbediening misschien wel een goede investering. Deze kan de meeste apparaten aansturen en is vaak niet zo duur. Vervangende afstandsbediening: Je kan ook online kijken of je een vervangende hebt voor je specifieke model. Vaak hebben ze dat gewoon op sites als bol.com of Amazon. Statief of houder: Zorg ervoor dat je een vaste plek hebt voor je afstandsbediening. Een houder op de muur of een statiefje kan heel handig zijn, zodat je ‘m nooit meer kwijt raakt. Hopelijk help dit je een beetje! Laat maar weten of het lukt. Groetjes! Geplaatst door: LieveLou Haha, ik zoek ook altijd naar die afstandsbedieningen! Wat voor tv heb je eigenlijk? Misschien kan ik je beter helpen. Geplaatst door: Gebruiker123 Dankjewel, TechGuru! Ik ga meteen kijken of ik een app kan vinden. Heb een Samsung tv, dus wie weet! Geplaatst door: Rientje Oh, dat van die smartphone is echt handig! Mijn broer doet dat altijd. Maar ik gebruik m’n afstandsbediening nooit echt. Hooguit om de tv aan te zetten en verder alles met de app! Geplaatst door: Jorrit1990 Ja, ik heb ook zo’n universele afstandsbediening. Super handig! Werkt voor mijn tv, dvd-speler en zelfs de stereo. Denk dat ik ‘m voor je verjaardag ga vragen, haha! Geplaatst door: TechGuru @Rientje, dat klopt! De meeste moderne tv’s hebben apps waarmee je de afstandsbediening kan vervangen. Altijd leuk om een beetje te experimenteren! Geplaatst door: Gebruiker123 Haha, Jorrit1990, misschien is dat wel een goed idee voor mijn verjaardag! Maar voorlopig hoop ik gewoon dat ik de originele nog terugvind. Geplaatst door: Marga Ik heb een keer mijn afstandsbediening in de koelkast teruggevonden. Je weet nooit waar ze kunnen zijn, haha! Geplaatst door: Vinnie Goeie tip van die houder! Ik ga ook zoiets kopen, m’n kinderen verliezen altijd alles. Geplaatst door: TechGuru Haha, dat van die koelkast is klassiek! Even zo’n houder hebben kan veel drama voorkomen in de toekomst. Succes met zoeken! Geplaatst door: Gebruiker123 Dank allemaal! Als ik ‘m weer vind, zal ik het hier laten weten. Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via alle overige methoden Topic: Hoe stel ik jDownloader eenvoudig in voor de eerste keer? RetroDL: Hey allemaal! Ik heb net jDownloader gedownload, maar ik heb echt geen idee hoe ik het moet instellen. Kan iemand me helpen met een simpele uitleg voor de eerste keer? Wat moet ik allemaal doen? Alvast bedankt! ExpertUser: Hoi RetroDL! Geen zorgen, jDownloader instellen is eigenlijk best simpel, en ik help je er graag mee. Hier zijn de stappen die je moet volgen: Installatie: Als je jDownloader nog niet hebt geïnstalleerd, download en installeer het dan vanaf de officiële website. Zorg ervoor dat je de juiste versie voor jouw besturingssysteem kiest. Start jDownloader: Na de installatie, open je jDownloader. Je ziet een interface met verschillende secties. Download Links: Om te beginnen met downloaden, heb je links nodig. Dit kunnen links naar bestanden zijn van websites of bijvoorbeeld video’s van YouTube. Je kunt de links simpelweg kopiëren. Link Grabber: Zodra je een link kopieert, verschijnt deze automatisch in het ‘Link Grabber’ tabblad van jDownloader. Hier zie je de bestanden die klaar zijn om gedownload te worden. Klik op de groene button om ze aan je downloadlijst toe te voegen. Instellingen: Ga naar ‘Instellingen’ (je vindt deze meestal bovenaan in het menu). Hier kun je je voorkeuren instellen, zoals waar je je bestanden wilt opslaan, hoe snel je wilt downloaden (maximale downloads), en of jDownloader moeten proberen om geavanceerde downloads zoals video’s uit te pakken. Start Download: Als je alles hebt ingesteld, ga je naar het ‘Downloads’ tabblad en klik op de groene pijl om de downloads te starten. jDownloader doet de rest! Controleer Status: Je kunt de voortgang van je downloads volgen in het ‘Downloads’ overzicht. Hier zie je ook of er eventueel fouten zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het weten als je nog vragen hebt! DannyMIRC: Thanks ExpertUser! Dit maakt het echt veel duidelijker. Heeft iemand al ervaring met het downloaden van grotere bestanden? Zijn er dan ook nog tips? LisaK: Ja, ik heb al vaak grote bestanden gedownload! Wat belangrijk is, is dat je ervoor zorgt dat je internetverbinding stabiel is. Soms kan het helpen om andere apparaten van het netwerk te halen om meer snelheid te krijgen. Sneeuwvlokje: @LisaK, dat is zeker een goeie tip! Ik sluit vaak alles af terwijl ik download. Heb ook wel eens gehad dat de downloads halverwege stopten door een zwakke Wi-Fi verbinding. Gewoon met kabeltje is meer betrouwbaar! Niels90: Hey allemaal! Even terugkomend op de instellingen, moet je elke keer als je jDownloader opent alles opnieuw instellen? Of blijven die instellingen gewoon bewaard? ExpertUser: @Niels90, goede vraag! Je instellingen blijven gewoon bewaard, dus je hoeft ze niet elke keer opnieuw in te stellen. Als je jDownloader sluit en weer opent, zijn al je voorkeuren gewoon hetzelfde. Handig, toch? RetroDL: Dank jullie allemaal! Ik ga het vanavond proberen. Echt fijn om hier zulke snelle antwoorden te krijgen. TechGeek: Ik vind jDownloader echt een van de beste tools! En als je ooit tegen een probleem aanloopt, zijn er ook instellingen voor het oplossen van errors. Gewoon in het help menu kijken! JosieC: Ik heb laatst jDownloader geïnstalleerd en vond het echt verrassend makkelijk. Ga maar eens aan de slag, RetroDL! Je zult er geen spijt van krijgen! DannyMIRC: Let wel op dat je niet te veel tegelijk download, kan je computer behoorlijk vertragen! Maar goed, dat weet je nu zelf wel. Veel succes! Sneeuwvlokje: Ik sluit me aan bij DannyMIRC, een goede tip! En vergeet niet je downloadmap af en toe op te ruimen, het kan snel vol raken. RetroDL: Haha, zal ik doen! Bedankt allemaal voor de hulp! Lees het volledige bericht hier
  • Recente actieve topics

• Nieuwe aanmaken...