Spring naar bijdragen

Download snelheid


Gast pietje

Aanbevolen reactie

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Als ik download via mijn nieuwsserver(zonnet) dan haal ik snelheden tussen de 10 en 15 kbps. Ik heb al op diverse forums gelezen dat de newsserver van zonnet niet echt als een van de beste uit de bus komt. Een vriend van mij heeft het zelfde abbonement dwz adsl lite van kpn 1184 down en hij haalt snelheden van 180kbps. Ik gebruik ook mIRC en DC++ en hier haal ik wel snelheden van rond de 180kbps. Weet iemand misschien een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt voor het mee denken.

Met vriendelijke groet,

Kulkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

wat voor snelheid haal je als je deze test op www.speedtest.nl ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Dan haal ik het volgende.

Uitvoeren Test Status Resultaat

Download

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 166.0 KByte/sec

(=1328 kbps)

Met vriendelijke groet,

Kulkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

je hebt dus wel een snelle download verbinding a 166 KB. Dan ligt het waarschijnlijk aan de newsserver van zonnet :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Dat is mooi balen dan. Ik heb net wel een beetje in mijn modem zitten rommelen:-) en nu haal ik wel 200kbps en meer! Alleen het udaten van groepen gaat nu nog steeds maar met 20 kbps:-(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik heb een alcatel speedtouch ethernet modem en hier heb ik al sinds het begin ruzie mee:-) Ik heb poort 119 als tcp en udp toegevoegd in mijn modem en tot nu toe werkt het. Hopen dat het zo blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...