AEW 41 Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Wow, hoelang bestaat die functie al? Nog nooit eerder gezien, werkt geweldig!Edit:New York wallpaper gevonden! http://fr.wallpapers...t-new-york-usa/Ik weet niet hoe lang ie er al is maar ik weet er nu ik denk misschien een jaartje van...Werkt inderdaad heel handig maar hij vindt niet altijd alles... Quote Link to post Share on other sites
Pctje 29 Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 (edited) Ook ik kende deze functie niet! Zeer handig Anyway hier is die! Edited January 6, 2013 by Pctje Quote Link to post Share on other sites
T H W I T 193 Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Ik vind deze functie altijd erg handig als ik een plaatje heb en ik wil dat plaatje in een hogere resolutie ergens vinden... Quote Link to post Share on other sites
KianYu 39 Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 (edited) Ook heel handig om bijvoorbeeld de naam van de desbetreffende dame op te zoeken Edited January 7, 2013 by KianYu Quote Link to post Share on other sites
Glenneke1996 20 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ik heb de link naar de site niet meer, maar ik heb hem gewoon even geüpload. 2560x1440 zal wel groot genoeg zijn Quote Link to post Share on other sites
Markey54 26 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Voor mensen die van bovenstaande wallpaper een andere versie willen hebben, zoek hier een leuke uit: http://tinyurl.com/ake6ktg Quote Link to post Share on other sites
Farid. 249 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 (edited) Nadat m'n laptop een schonere versie van Windows heeft mag er ook wel een nieuwe afbeelding bij Edited August 28, 2013 by Farid. Quote Link to post Share on other sites
DukeNPDA 118 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Haha, mijn zoontje Is ook helemaal waus van verschrikkelijke ikke.... Deel 1 heeft hij nu wel 15x gezien. ;-) Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4 Quote Link to post Share on other sites
marcov 9 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Despicable Me is ook een briljante film. Heb ze beide in de bios gezien in de premiere in 3D. Heerlijk! Quote Link to post Share on other sites
Rikkert. 501 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Zelf beetje in elkaar geflanst met PhotoShop En je moet er maar van houden van zo'n achtergrond Quote Link to post Share on other sites
Glenneke1996 20 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic Deze keer van mijn Surface RT: Quote Link to post Share on other sites
Freddytje 113 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic Deze keer van mijn Surface RT: Internet Explorer? Helemaal gek jij:p Wel lekker clean! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
Glenneke1996 20 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Windows RT 'verplicht' Internet Explorer, want Microsoft zorgt ervoor dat developers geen browsers kunnen maken die even goed zijn als Internet Explorer. Maar Internet Explorer werkt heel goed op mijn Surface! Quote Link to post Share on other sites
Duken 2194 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Mooie desktop, achtergrond vind ik ook fijn. Kan zo mijn keuze zijn Quote Link to post Share on other sites
Wous 205 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic Deze keer van mijn Surface RT: Heb je dit al eens geprobeerd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2095934 Normale x86 apps op een RT laten lopen. Quote Link to post Share on other sites
'Robin 11 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic Deze keer van mijn Surface RT: Misschien off topic maar hoe bevalt die surface? Zit te twijfelen om er één voor mijn hbo studie te kopen Quote Link to post Share on other sites
Glenneke1996 20 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt! Quote Link to post Share on other sites
Glenneke1996 20 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Zou ik een link mogen naar die achtergrond? Quote Link to post Share on other sites
T H W I T 193 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt! Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd 1 Quote Link to post Share on other sites
Wous 205 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Zou ik een link mogen naar die achtergrond? Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden.. Quote Link to post Share on other sites
'Robin 11 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd surfspot?? Quote Link to post Share on other sites
Glenneke1996 20 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..Ik heb de achtergrond gevonden, bedankt! Quote Link to post Share on other sites
Tom 228 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Prachtig plaatje gevonden voor de achtergrond. De kleuren zijn op 'n IPS-paneel echt fantastisch mooi. En qua foto... zo mooi maak ik ze niet. Quote Link to post Share on other sites
Wous 205 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Denk je dat dit een echte foto is? Quote Link to post Share on other sites
Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-via-cyberghostvpn-r52//
Recommended Posts