Spring naar bijdragen

spectaculairste hobby


Gast karim_blinkertboy

Aanbevolen reactie

Gast kishan4uall

Mijn hobbies zijn basketballen, judo, en alles wat met computeren te maken heeft natuurlijk 8)

Ohja, meisjes ook nog :P

Ik ben nu al een tijd verliefd op World Of Warcraft, en ik speel ook sinds gisteren WarRock =D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 31
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

BoboRickyNL schreef:

Tijn schreef:

Gamen is idd wel leuk, maar de spellen van tegenwoordig gaan erg snel vervelen, daarom hou ik het maar op Transport Tycoon Deluxe en ik doe sinds kort ook aan OGame (www.ogame.nl)

Jij ook Ogame ja?? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Flex man, wat zijn je Coordinaten?? En heb je al een clan waar je in zit?? Doe je het niet op Ogame.org dan??

Ben zo verslaafd aan dat spel dat ik gewoon en op NL en op ORG een planeet heb... Hahah, daarom ben ik ook zo vaak niet van deze wereld :P

quistler schreef:

BoboRickyNL schreef:

Tijn schreef:

Gamen is idd wel leuk, maar de spellen van tegenwoordig gaan erg snel vervelen, daarom hou ik het maar op Transport Tycoon Deluxe en ik doe sinds kort ook aan OGame (www.ogame.nl)

Jij ook Ogame ja?? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Flex man, wat zijn je Coordinaten?? En heb je al een clan waar je in zit?? Doe je het niet op Ogame.org dan??

Ben zo verslaafd aan dat spel dat ik gewoon en op NL en op ORG een planeet heb... Hahah, daarom ben ik ook zo vaak niet van deze wereld :P

jow ik speel ook Ogame :) (wel de .nl)

zit in de k.i.p. clan.

killing in progress :)

Ik speel dus ook op de .nl in uni4, die is er nog niet zo lang. Stond eerst altijd rond de #170 maar ben paar dagen geleden hard geraid door twee +/- #50 gasten.

Welke uni\'s spelen jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Sebasjuh vind wow ook zo cool... hij zit al op 200 uur ofzo ;)

vanavond weer beginnen met trainen! lekker koud!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik doe aan basejumpen xD en ik heb conquer online veel gespeeld, reborn 120>125 trojan>trojan op freedom server, account al verkocht op ebay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...