Spring naar bijdragen

Nero; kasseren ? "graag" service "wat is dat? "


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal. Mischien heeft iemand een idee om het volgende op te lossen;

Ruim 3 maanden geleden begaf mijn harde schijf het. Na vervanging probeerde ik zoveel mogenlijk van mijn sortware terug te krijgen. Ashampoo

gaf me zonder probleem nieuwe licentiecodes van 3 programma`s.

Ook had ik Nero 7 essentials. 13 maanden geleden werd dit als geschenk van mijn dochter en schoonzoon op mijn computer geinstaleerd.

Simpel dacht ik.Gewoon de Nero instalatie Cd er in en branden maar weer.

Het instaleren ging prima.Ook stond op de CD de registratiecode.Daar werd echter niet naar gevraagd en na de instalatie ging ik branden.

Maar iedere keer,vlak voor het branden kreeg ik het bericht dat mijn 30 daagse proefperiode voorbij was en ik moest kopen.

Ik voerde bij de registratiesleutel de code in die op de CD stond maar kreeg het volgende bericht; " The serialnumber you entered is already stored on your system. You cannot enter the same serialnumber twice"

Ik probeerde een upgrade,maar dan haalde Nero alles van mijn computer en zette niets terug. Weer opnieuw instaleren. Zelfde probleem.

Mails in NL naar Nero gestuurd,maar geen antwoord.In mijn baste vakantie Engels en woordenboek de zaak uitgelegd. Moest mijn E mailadres sturen.

Kreeg als antwoord " sorry,you are not in the administration"

Op alle andere manieren geprobeerd Nero te activeren,maar het enige was dat de mogenlijkheden om nero 8 te kopen voor maar 49,95 me om de oren vlogen.

Ik wil verdorie geen Nero 8. Ik wil gewoon mijn nero 7 ,waar voor betaald is en ik de cd en serial heb en die 13 maanden prima werkte terug.

Nu zit ik met een overvol station C. Trage computer. en dat gaat nu al 3 maanden zo.  Wat kan ik doen ? en sorry voor mijn lang topic.

jack.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Ik heb je een PM gestuurd met een werkende serial voor nero 7.

Zie mijn berichten bovenaan als je ingelogd bent.

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hee,Het werkt na maanden weer. HEEEEEL ERG BEDANKT !!!!

jack. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...