Spring naar bijdragen

dvd speelt niet af


Gast fatso

Aanbevolen reactie

Gast nummer2dj

ik heb een dvd gebrand met behulp van handleiding van hier en dat is niet zo als het moest lukken.

ik heb avi om gezet met behulp van g-spot,avi2dvd en tmpgenc dvd author 1.6.

ik kan het niet op mn normale dvdspeler kijken die toch wel een hoop ondersteunt en ook niet op mn omgebouwde xbox.hij speelt wel op mn dvd speler van mn slaapkamer wat een goed koop ding is maar waar ik het eigelijk niet op wil afspelen.

wat moet ik veranderen

:S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja... blijkbaar ondersteund je dvd niet alles. Het is niet anders, je moet het spelen op je xbox of dvd rips downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

toch even goed raar want ik kocht tot voor kort altijd kopie dvds.svcd,enz en daar heeft dat ding nooit moeite mee gehad.dvd speler ook niet dus het probleem licht denk wel zeker bij mij.

maar we gaan gewoon door proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...