Jump to content
Sign in to follow this  
unknown

'T wat te doen topic. Xbox ofniet?

Recommended Posts

Hallo.

Ik zit me de laatste tijd te oriënteren op een xbox360.

Echter ben ik meer een playstation speler, alleen ps3 ligt momenteel boven mijn budget.

Nu is er zo die geld terug actie. En ik wil graag xbox360, en ben natuurlyk bereid om me 360 om te laten bouwen.

Mijn vragen:

-heb je nog garantie als je hem laat ombouwen?

-Gaat er vaak iets mis met ombouwen?

-Is de xbox360 die ze momenteel bij de free record shop wel om te bouwen of is dat die uitzondering?

-aangezien xbox 360 games volgens mij meestal groter zijn dan 4,8 gb. heb je double layer nodig???

en die heb ik niet dus moet ik brander kopen.  Of zijn er addressjes waar je 4 cheap copiedd spellen kun kopen?

(Y)

Mijn vragen:

-heb je nog garantie als je hem laat ombouwen?

-Gaat er vaak iets mis met ombouwen?

-Is de xbox360 die ze momenteel bij de free record shop wel om te bouwen of is dat die uitzondering?

-aangezien xbox 360 games volgens mij meestal groter zijn dan 4,8 gb. heb je double layer nodig???

en die heb ik niet dus moet ik brander kopen.  Of zijn er addressjes waar je 4 cheap copiedd spellen kun kopen?

- Je garantie vervalt

- Er zit een risico aan, vaak gaat het goed, maar het kan soms ook fout gaan.

- Ligt eraan of die drive is om te bouwen, ik denk het wel.

Xbox ombouwen, gaat er wat mis is doei doei Online spelen!

Grote kans dat je gebanned wordt. Laatste tijd wordt weer veel gecontroleerd.

-Soms kan garantie behouden worden. informeer bij de gene die hem ombouwt.

-Soms kan er iets mis gaan met ombouwen. maar er word meestal garantie verleend door de gene die hem ombouwt voor als er wat fout gaat tijdens het ombouwen

-Bijna alle xboxen die nu in de winkel liggen zijn nog niet om te bouwen zonder een drive swap.

-klopt, je hebt dual layer dvd's nodig. verwacht niet dat je snel gebranden xbox spellen op internet vind, aangezien het illegaal is om ze te verkopen. en vraag anders aan een vriend f hij ze voor je brand ofzo

Aightx.

Bedankt allemaal ;D.

Ombouwen vin ik een tegroot risico als je gebanned kan worden bij het online gamen.

Voorderst heb ik geen vragen.

SLOTJE??x

Mooizo.

Raad je de xbox 360 erg aan, ben nu bijna al 3 jaar gelukkig bezitter.  O0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Net als bij een DS kan je hier ook de spellen gewoon op een MicroSD-kaartje zetten en afspelen als je alle instructies goed hebt gevolgd en de juiste Firmware hebt geïnstalleerd. Spellen kan je op de verschillende Torrent of NZB Community's downloaden en er is eerder in een topic een goede tip gegeven naar een complete verzameling spellen die je na kan lezen onder deze link
    • De RCMloader is een apparaat wat lijkt op een USB-stick, waarmee "elke" Nintendo Switch-console in slechts een paar stappen kan worden ontgrendeld. Ik heb een website gevonden die de meest uitgebreide uitleg over dit apparaat geeft, maar dat is in het Engels en te vinden onder deze link. Je kan natuurlijk in Google ook deze site even vertalen waardoor het meeste misschien wel wat beter te begrijpen is. De rest van jouw vragen zullen beantwoord moeten worden door leden die zelf gebruik maken van dit apparaatje.
    • Ik heb een vragen over de RCM loader. Wat kan je precies met de RCM loader? Hoe "veilig" is het gebruiken van een RCM loader?  Kan je er gratis games mee spelen en als met het speciale kaartje voor de Nintendo DS? Zo ja ,Zijn de games makkelijk te verkrijgen? Alvast bedankt voor de info!  
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

De grote slijmfilm

• Familie
    • Avontuur

Little Women

• Drama
    • Romantiek

Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)

• Actie
    • Misdaad

21 Bridges

• Misdaad
    • Actie

• Create New...