Spring naar bijdragen

leek ;-(


Gast mvbergen

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal,

ik heb woensdag een externe dvd-brander gekocht om mijn gedownloade films te branden op een dvd.

Ik ben gisteren de hele middag bezig geweest met het branden van de film Narnia. Eindelijk is het me gelukt.

De film is via Nero Recode 2 omgezet van een AVI-bestand naar een MPEG4-bestand. Ik was al super blij maar ja,

toen ik de dvd in mijn home cinema set stopte van JVC geeft hij disk error aan. En ook in mijn dvd speler in mijn slaapkamer geeft hij unknown disk aan.

Hoe kan dit ??? HELLUP ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Helaas heb je hem niet goed gebrand voor in een DVD speler. Je kan ook het beste een DVD image downloaden en deze dan branden. Dan weet je zeker dat hij het doet in elke willekeurige DVD speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Dank je wel voor je snelle reaktie. Maar betekent dit dat ik Narnia opnieuw moet downloaden of is het mogelijk om via Nero Recode het avi-bestand zó om te zetten dat de film af te spelen is op een dvd-speler?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...