Spring naar bijdragen

4 cds


Gast kimmekuh

Aanbevolen reactie

Hi

Ik downloadde een spel met 4 cds.

Nu heb ik 4 virtuele schijven gemaakt met power iso.

Maar nu twijfel ik of ik de 4 cds in elk een andere schijf mo\"et plaatsen

bv. cd1 in g cd2 in h....

thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

als je een spel in de winkel koopt met 4 cd\'s vraagt hij toch ook niet bij de installatie om alle 4 de cd\'s er tegelijk in te doen :P, je kan gewoon met 1 virtuele schijf, als je begint met cd 1 zal hij vanzelf vragen naar de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

je moet het ook niet via de c: schijf doen,

maar helemaal bij het begin als je \'\'mijn computer\'\' dubbelgeklikt heb, en daaro zie kan je hem selecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hmm, ik denk eerder dat zijn probleem is dat hij dan geen ander img kan mounte omdat hij in het instalatie venster zit, probeer eens naar je bureaublad te switchen met alt + tab of die windows toets (tussen ctrl en alt) + m

meestal lukt het dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
dat zijn probleem is dat hij dan geen ander img kan mounte omdat hij in het instalatie venster zit,

goed gezien ocram.

je legt het hele verhaal uit in één zin maar wat te doen?

A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...