Spring naar bijdragen

Het algemene vragen topic


kaasbroodje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

http://tweakers.net/nieuws/68663/samsung-start-levering-2-komma-5-inch-spinpoint-mt2-van-1tb.html

Dus is t waarschijnlijk een 3,5 inch en komt er binnenkort een 2,5 inch voor de pc :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

http://tweakers.net/nieuws/68663/samsung-start-levering-2-komma-5-inch-spinpoint-mt2-van-1tb.html

Dus is t waarschijnlijk een 3,5 inch en komt er binnenkort een 2,5 inch voor de pc :)

Ik denk idd dat je gelijk hebt, want het klopt wel aardig. :)

Bedankt!

headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

http://tweakers.net/nieuws/68663/samsung-start-levering-2-komma-5-inch-spinpoint-mt2-van-1tb.html

Dus is t waarschijnlijk een 3,5 inch en komt er binnenkort een 2,5 inch voor de pc :)

Ik denk idd dat je gelijk hebt, want het klopt wel aardig. :)

Bedankt!

headsh0t

Geen dank! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik kan me navigatie systeem (garmin nuvi 1390) verbinden met me mobiel (samsung galaxy spica) via bluetooth maar is het dan ook mogelijk dat ik de instructies hoor via me mobiel ??? dan hoef ik geen bluetooth oortje te kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Wat is het verschil tussen PCI, PCI-e, AGP en al die andere slotten? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik wil straks in de iTunes Store iets kopen met creditcard, is het gevaarlijk om creditcardnummers in te voeren als je op het onbeveiligde netwerk van iemand anders zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja dat is het Bartjuh, wellicht dat het via iTunes wel via een SSL verbinding gaat maar dat weet ik niet 100% zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat is een veilig alternatief? Er zijn toch geen andere betaalmethoden zoals ideal voormde iTunes store?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Je zou dan kunnen kijken naar een virtuele credit kaart die je kan opwaarderen via iDeal of PayPal.

Dan zou je het weer net even wat veiliger kunnen maken. Waarom niet gewoon de router beveiligen en gewoon je creditcard gebruiken? Creditkaart maatschappijen zijn verzekerd tegen gekke grapjes met fraude etc. Geld krijg je dan echt wel terug mocht er wat fout gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zit nu op een camping en zit op het draadloos internet van de camping via dit bedrijf:  http://www.homerun.telia.com/eng/start/

Zou het veilig zijn icm met de encryptie van iTunes zelf? Volgens mij heeft iTunes behalve CreditCard en zo'n prepaid ding geen andere betaalmethoden........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Pak een wirecard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wirecard? iTunes zegt dat het een veilige verbinding is in alle menu's die iets met betalen te maken hebben....


Post samenvoeging: juli 28, 2010, 20:43:13

Bescherming van Persoonlijke Gegevens

Apple neemt de nodige maatregelen – onder meer administratieve, technische en fysieke maatregelen – om uw persoonlijke gegevens te beveiligen tegen verlies, diefstal en misbruik, alsook tegen ongeoorloofde toegang, openbaarmaking, wijziging en vernietiging.

Onze online-diensten, zoals de Apple Online Store en iTunes Store, maken gebruik van SSL-versleuteling (Secure Sockets Layer) op alle webpagina's waar persoonlijke gegevens worden verzameld. Als u daar een bestelling wilt plaatsen, hebt u een browser nodig die SSL ondersteunt, zoals Safari, Firefox of Internet Explorer. Hiermee wordt de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens gewaarborgd als deze via het internet worden verstuurd.

Als u bepaalde producten, diensten of applicaties van Apple gebruikt of meedoet aan een forum, chatroom of sociaal netwerk van Apple, zijn de persoonlijke gegevens die u in dat verband verstrekt, zichtbaar voor andere gebruikers. Andere gebruikers kunnen deze gegevens lezen, verzamelen of gebruiken. U bent zelf verantwoordelijk voor de persoonlijke gegevens die u op deze manier wenst te verspreiden. Als u bijvoorbeeld uw naam en e-mailadres vermeldt in een forumbericht, is die informatie openbaar. Gaat u dus zorgvuldig te werk bij het gebruik van deze functies.

Ze gebruiken dus SSL, dat is redelijk veilig?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

SSL is voor de rest prima, gebruiken ook alle banken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dus jij zou het gewoon doen?!

(Kom mss een beetje gestresst over maar als mn vaders creditcardnummer gejat word hebben we wel een probleem!)

Ik zou het gewoon doen aangezien het via SSL gaat, als iemand je vader zijn creditcard gegevens wou hebben dan hadden ze die al. Het kan altijd gebeuren. Creditcard maatschappijen zijn daarvoor verzekerd, wees gerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hoe kan ik de naam van mijn topic veranderen?? Ik hoef hem niet te veranderen maar voor het geval dat :P

Verzonden vanaf iPod touch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij kan dat als je de beginpost van je topic wil bewerken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

kan je een externe HDD in partities opdelen? Wil namelijk een partitie voor de WII maken.

En hoe moet dat dan(als het kan). Heb t zelf nog nooit gegaan :o

Marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

had ik gedaan maar bij mij kwam alleen van gewone hdd. en niet externe. Maar ik ga dit eens uitproberen :)


Post samenvoeging: 29 juli 2010, 17:37:02

werkt niet..

kan je een externe HDD in partities opdelen? Wil namelijk een partitie voor de WII maken.

dus 1 voor documenten en 1 voor wii

En hoe moet dat dan(als het kan). Heb t zelf nog nooit gegaan :o

Marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Sluit je hdd aan op je pc of laptop. Klik dan met je rechtermuisknop op computer en dan op Beheren o.i.d ga dan naar opslag -> schijfbeheer. Hier zie je (als het goed is) al je hdd's staan en je dc/dvd sp[elers. klik je volume met de rechtermuisknop aan. Klik dan op volume verkleinen... je kiest dan een bestandssysteem zoals NTFS en de groote en klaar is kees.

PS: Waarschijnlijk leest je pc/laptop je hdd dan niet. Je moet er dna iets mee doen. Wat dat weet ik ff niet meer :P

Ieman ervaring met een progje op de iPod of iPhone waarmee ik mijn laptop of pc kan besturen wil dit ook namelijk.

Verzonden vanaf iPod touch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Ieman ervaring met een progje op de iPod of iPhone waarmee ik mijn laptop of pc kan besturen wil dit ook namelijk.

bedoel je dat je je iPod als afstandsbediening ofzo wil gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Sorry was onduidelijk. Dat ik bv. op mijn bed boven zit. De laptop staat beneden aan. En dan wil ik een map verplaatsen of het downloaden aan zetten. Dus dat het beeld van de laptop op mijn iPod komt en dat ik gewoon dingen kan openen verplaatsen en het dow lossen starten.

Verzonden vanaf iPod touch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

@ ^ teamviewer. gebruik het zelf ook welleens.  ;) je komt er vast wel uit hoe het werkt. Anders vraag je maar  ;)

Sluit je hdd aan op je pc of laptop. Klik dan met je rechtermuisknop op computer en dan op Beheren o.i.d ga dan naar opslag -> schijfbeheer. Hier zie je (als het goed is) al je hdd's staan en je dc/dvd sp[elers. klik je volume met de rechtermuisknop aan. Klik dan op volume verkleinen... je kiest dan een bestandssysteem zoals NTFS en de groote en klaar is kees.

PS: Waarschijnlijk leest je pc/laptop je hdd dan niet. Je moet er dna iets mee doen. Wat dat weet ik ff niet meer :P

Ieman ervaring met een progje op de iPod of iPhone waarmee ik mijn laptop of pc kan besturen wil dit ook namelijk.

Verzonden vanaf iPod touch.

THANKS gelukt! :D


Post samenvoeging: 31 juli 2010, 22:37:28

Hoe moet je een youtube filmpje uploaden :-[ :-[ Want eerst stond t heel makkelijk links maar nu kan ik niks vinden :-[ :o


Post samenvoeging: 31 juli 2010, 22:40:32

Laat maar. Staat nu op de begin pagina... Stond eerst gewoon by mijn vids.. Nja. Maakt niet uit, Tis gelukt! ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Weet iemand een winkel waar ik naar toe kan gaan voor airsoft/bb-guns ? In omgeving van Lommel. Daar ga ik dinsdag naar toe namelijk.


Post samenvoeging: 02 augustus 2010, 23:07:31

Laat de airsoft maar zitten ik heb al wat gevonden.

Nieuwe vraag: Ik heb in iTunes het nieuwe album van Linkin Park gepre-ordered. dat kostte 14,99$. En ik heb maar 15,00$ op mijn account. Maar de leadsingle was net uitgekomen dus die kreeg ik al. Daarvoor is er 1,29$ afgeschreven. Maar het album komt pas 14 september en dan word het album pas afgerekend. Ik heb nu nog $14,09 over (Ik had nog 50$ cent ofzo). Maar krijg ik dan gewoon het album of moet ik ook echt weer 14,99$ hebben ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Denkt dat je gewoon wel 14,99 moet hebben. Denk niet dat ze je iets geven als je niet betaalt.

Kun je een Mac Mini op alle schermen aansluiten of moet het echt op een Apple scherm??

EDIT: Heb net een gedownloade windows 7 ultimate x64 geinstalleerd. Nu voeg ik een gebruiker toe. En dan steeds als ik de pc opstart dan moet ik de gebruikersnaam invoeren. Dus niet dat als ik erop klik en dan inlog. Ik moet eerst mijn gebruikersnaam invoeren. Weet iemand hoe ik kan instellen zodat dit er niet meer is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...