Spring naar bijdragen

snelheid laag


Gast nessou

Aanbevolen reactie

keisers schreef:

hey mensen mijn downloads gaan nu weer lkkr snel bedankt he maar kan goed dat die na een paar dagen weer sloopies is dus dan kom ik wel terug

ik gebruik bittorent

maar om mijn poorten open te zetten moet ik bnaar 10.0.0.138 want dat is ut ip van de modem je kent die wel zoon speedtouch ding

Incorrect, in je modem hoef je niets met poorten te doen, dit doe je in je router.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 33
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Tijn schreef:

keisers schreef:

hey mensen mijn downloads gaan nu weer lkkr snel bedankt he maar kan goed dat die na een paar dagen weer sloopies is dus dan kom ik wel terug

ik gebruik bittorent

maar om mijn poorten open te zetten moet ik bnaar 10.0.0.138 want dat is ut ip van de modem je kent die wel zoon speedtouch ding

Incorrect, in je modem hoef je niets met poorten te doen, dit doe je in je router.

ja sorry typ foutje:P ma kan ik ze ook op de pc zelf open zetten dan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

1140 : TCP/UDP

1234 : TCP/UDP

4000 : TCP

deze poorten moet ik openen, maar ik kom er niet uit, hier staat ook zon speedtouch.

napt1.bmp

wat moet ik nou waar invullen, mijn ip is 10.0.0.151??

ik heb ff gegoogeld maar daar werd ik niets wijzer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

bij inside ip moet je je ip in jou geval 10.0.0.151

en bij inside poort en bij oudside poort moet je de poort wie je wilt openen in dit geval1140

dan klik je op apply en dan op save all

dit doe je ook maar dan in ucp

en zo verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...