Spring naar bijdragen

spel spelen op externe harde schijf


janniek

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal!!

ik wil graag een spel vanaf mijn externe harde schijf spelen. ik kon bij het instaleren hem alleen maar op de C schijf zetten maar ik heb nu dus alles verplaatst naar die harde schijf alleen doet hij het niet meer. ik druk op het icoontje en doe dan blader ik daarnaartoe en dan klik ik erop maar dan gebeurt er niks.

is het mogelijk om een spel dat ik op die harde schijf heb gezet te spelen?

gr janniek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat gaat ook niet, want bij een installatie maak je registerwijzigingen. Spelen met een dump (van de externe schijf data op je C:\ zetten) of vanaf een externe HDD gaat dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  165
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dit kan wel.

probeer maar met een skullptura spel. die zet ie gewoon in een mapje.

met dat mapje kan je doen wat je wilt. dus ook naar je ext. hdd slepen en spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 165

  • Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oké wat je kunt doen;

Je hebt alle bestanden naar je Externe harde schijf gezet?

Ga dan naar je bureaublad en ga naar de snelkoppeling naar het spel. Druk dan op de rechtermuisknop en druk op 'eigenschappen'  Verander daar het doelwit (dus waar de snelkoppeling naartoe gaat) naar je externe harde schijf en dan de .exe file van je spel.

Open regedit (Start, Uitvoeren en typ dan regedit, enter)

Ga dan naar Deze Computer, HKEY_Local_Machine, Software en dan naar de map van je game.

Open die map.

Kijk dan of er iets staat als Installation Path of iets dergelijks. Verander ook daar het doelwit naar je externe hardeschijf en dan weer je .exe file van je game.

Ik hoop dat dit werkt...  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 350

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oké wat je kunt doen;

Je hebt alle bestanden naar je Externe harde schijf gezet?

Ga dan naar je bureaublad en ga naar de snelkoppeling naar het spel. Druk dan op de rechtermuisknop en druk op 'eigenschappen'   Verander daar het doelwit (dus waar de snelkoppeling naartoe gaat) naar je externe harde schijf en dan de .exe file van je spel.

Open regedit (Start, Uitvoeren en typ dan regedit, enter)

Ga dan naar Deze Computer, HKEY_Local_Machine, Software en dan naar de map van je game.

Open die map.

Kijk dan of er iets staat als Installation Path of iets dergelijks. Verander ook daar het doelwit naar je externe hardeschijf en dan weer je .exe file van je game.

Ik hoop dat dit werkt...  O0

hier loop ik vast: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&current=fifa09.jpg

daaronder staat de foutmelding die ik krijg nadat ik install Dir heb verandert.

zou je mij verder kunnen helpen?

gr janniek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het lukt niet om hem gewoon te deinstaleren, en weer te instaleren alleen dan op de externe harde schijf?

Dat lukt bij mij wel gewoon, dan maakt hij automatisch een snelkoppeling naar de externe harde schijf.

Bij het instaleren moet je dan gewoon de locatie kiezen (bladeren dus.) en dan steeds terug gaan totdat je een locatie moet kieze, zoals de C-schijf of de externe harde schijf. en zo verder, zo heb ik verschillende spellen op mijn harde schijf staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het is al gelukt :) had alles in die map gelinkt naar de F schijf. alleen kan ik nu niet met wat ik opgeslagen op de andere computer spelen op de laptop maja ben al lang blij dat die het iig doet:D

bedankt he O0!!


Post Merge: juni 16, 2009, 01:27:42 pm

:slot:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...