Spring naar bijdragen

Bitspirit Melding


Gast jbtje

Aanbevolen reactie

Gast joskedillen

Ik had graag een DVD gedownload maar als ik op start klik komt er altijd deze melding: \"Some file in the torrent is larger than 4gb. your should stop the job and save him to the NTFS Drive\"

Weet iemand wat die betekent.... Want ik had gisteren een GB gedownload en nu moet ik helemaal terug opnieuw beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Gast joskedillen

Bedankt het is gelukt!

Maar ik heb nog een vraag. Wat is het verschil tussen Fat32 en NTFS?

Ik heb nu juist NTFS geconverteerd kan dit ook geen kwaad voor geinstaleerde programma\'s?(Bv. dat die niet meer zullen werken!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

FAT staat voor File Allocation Table en vormt de basis voor de FAT16 en FAT32 bestandssystemen. Het is een eenvoudig bestandssysteem dat Microsoft bedacht heeft voor de opvolgers van Windows 95. FAT32 is een uitbreiding op FAT16, waarmee grotere harde schijven, partities en bestanden benaderd kunnen worden.

NTFS staat voor NT FileSystem, en is bedoeld als bestandssysteem voor Windows NT en derivaten ervan, zoals Windows XP. Het is een stuk geavanceerder dan FAT en ondersteunt onder anderen beveiliging en transparante compressie.

Het kan geen kwaad om je systeem om te zetten naar NTFS. Je systeem zal zelfs sneller lopen :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...