Spring naar bijdragen

Nierb - gebruiker op torrent sites - Is Brein?


Gast Monatoetje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ol whahaha aanklagen.. Ga jij hem aanklagen? Ben jij de held die een rechtzaak aanspant..

wat ga je zeggen "Hij bedreigde mij op mijn torrent site" ?

LoL.. dat zal dus niet gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10
  • Reacties 91
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

link=topic=32282.msg160720#msg160720 date=1252946977]NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?

Nu hebben we dus de ene kant van het verhaal uitententreure gehad, maar de andere kant is dat jij misbruik van de situatie wilt maken. Ik vind dat dat ook gezegd mag worden als je echt uitvoert wat je zegt, een DDOS aanval + geld vragen om te stoppen is crimineel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

link=topic=32282.msg160767#msg160767 date=1252962717]

Whahahahahahha ga je me nu ook nog voor crimineel uitmaken. Leuk dat je ff aan zijn kant staat. Denk je echt dat ik die 50 euro nodig heb,  weet jij wat humor is? Wikipedia -> Humor

en dan.. een attackje uitvoeren gaat hij me aanklagen dan? Jou zie ik al helemaal niks doen ipv commentaar op mij leveren. LoL!!

en wil jij zeggen dat wij van War Networks criminelen zijn, zou je dat nog even kunnen bevestigen?

(Onthoud: Ik ben hier niet op deze site om jullie kwaad te doen he.. )

doe chil man waar maak je je druk om
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

We houden het wel netjes hier!

Dit topic is gemaakt ter info van een bepaalde gebruiker en ipv elkaar af te kraken en te beledigen is het de bedoeling dat we hier info delen en elkaar helpen.

Indien dit te veel gevraagd is dan hoor je hier niet thuis op het forum.

Ook wij (duken.nl) zijn benaderd door Brein (de echte) dus weten wij heust wel waar je het over heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit topic is, zoals Impy al aangeeft puur ter info over iemand die zich nogal knullig voordoet als Brein. Het is hierbij niet de bedoeling wat we straks bijvoorbeeld zijn Prive gegevens gaan plaatsen of deze jongen te DDOSen.

Hou het netjes en gebruik dit topic puur om elkaar te informeren, als het uit de hand loopt zal het topic worden gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heren en dames van het goede leven. Zo langzamerhand begint het een soap serie te lijken maar ik maak weer wat geweldigs mee  :)

Ik had net een (vriendelijke) mevrouw van Brein op mijn voicemail staan. Deze mevrouw gaf in de voicemail aan dat account "Brein" op het forum werkelijk van stichting Brein is. Om dit te bevestigen zou ik hierover nog een email krijgen en anders kon contact op nemen met Stichting Brein.

Ik heb direct gebeld met Brein en gevraagd naar deze mevrouw. Eigenlijk in de veronderstelling dat deze niet bekend zou zijn bij Stichting Brein maar je raad het al. Word ik door de receptie doorverbonden en krijg ik deze vriendelijke dame aan de lijn. Redelijk verbaasd was ik toch, maar goed. Ik heb uitgelegd waarom in in de veronderstelling was dat deze meneer/mevrouw onder het Brein account "nep" was. Tenslotte is Brein al een keer langs geweest met het account "Stichting Brein" met een ander IP adres en ook uit de email bleek dit naar voren te komen: X-HELO-Warning: Remote host 84.246.13.154 incorrectly presented itself as anti-piracy.nl en ik was eigenlijk van mening dat Stiching Brein zich niet zou mengen in een discussie lopend op mijn forumpje.

Hierna heb ik nog wat oude email wisselingen bekeken tussen Brein en mijzelf, wat schets mijn verbazing, ook daar vinden we in de email headers "X-HELO-Warning: Remote host 84.246.13.154 incorrectly presented itself as anti-piracy.nl". Blijkbaar is de mailserver aan de kant van Brein niet helemaal juist ingesteld of zie ik iets over het oog. 

De dame in kwestie gaf aan dat Brein met proxy's (logisch) werkt wat dan weer duidelijk maakt dat het account "Stichting Brein" onder een ander IP adres had gewerkt. Het account van "Stichting Brein" en het bijbehorende IP adres is trouwens nooit gebanned van het forum /site.

De dame vroeg of het account van Brein en het IP adres unbanned kon worden zodat ze kunnen mee discussiëren op het forum en kunnen aangeven dat de sommatie wel degelijk echt is. De dame gaf ook aan dat echter hoge uitzondering is dat Stichting Brein zich op een forum mengt. Het account van Brein zal ik ook bij deze unbannen zodat ze ook hun ei kwijt kunnen op het forum.

Nu nog het toontje van Goede tijden slechte tijden erbij bedenken en we hebben een mooie soap serie in ons midden.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ben er helemaal stil van dit had ik helemaal niet verwacht. :P. Hoop dat tim kuik me niet straft wat ik allemaal over hem zei :P. Vind het dan ook wel weer humor hebben als je denkt wat we allemaal met dat ip hebben gedaan. Je topic is lekker in trek (zie bijlage)

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad, hij is nu zeker in trek  :s Ik heb het verhaal ook in op een ander fora geplaatst om na te gaan wat men daar meer duidelijkheid kan geven over bijvoorbeeld de email headers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar is de account "Brein" nou wel of niet van Brein, het wordt me allemaal een beetje te onduidelijk.

En als het niet echt is kan de "echte" Brein hem vast en zeker wel aanklagen!  :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ja het is brein.

Maar dit is geen brein:

We hebben een termijn vastgesteld, vrijdag 11 september 09 te 17:00 uur, om de sites ontoegankelijk te maken.

ha, ha dat heb ik onmiddelijk gedaan mijn site ontoeganjelijk gemaakt voor deze  persoon, dus aan eis voldaan :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad, hij is nu zeker in trek  :s Ik heb het verhaal ook in op een ander fora geplaatst om na te gaan wat men daar meer duidelijkheid kan geven over bijvoorbeeld de email headers.

verkeerde ander fora denk ik....

op hotsspots.com wisten ze meteen bij het begin van deze soap de mailserver te vinden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Marshall » 18 mei 2009, 20:45

lol yep hier zijn we nog steeds mee bezig... en ja War Networks pakt alleen dit soort mensen aan zoals hotsspots. Wij zijn onder andere bezig met hutspots zosnel mogelijk offline te halen. Als je ons netwerk wilt sponsoren kan dat op www.warnetworks.net ik weet niet of het is toegestaan dat hier te zeggen. Maar elke site waar een van onze leden lid van is. Zoals ik hier worden geholpen tegen hun als ze daar om vragen.

Hotsspots denkt dat ze heel wat zijn. Maar het stelt geen ene flikker voor. Ze weten nog net hoe ze hun DDos programmatje moeten opstarten en verder voeren ze geen flikker uit.

Zodra wij als organisatie de gegevens van de eigenaren te pakken krijgen zullen we dit openbaar publiseren.

Met vriendelijke groet,

Marshall[WaR]

dit las ik op torrentstart.eu waar jij mee samen zou werken.....

ik denk niet dat iemand aan jou geloofwaardigheid hecht en ik denk dat mensen met meer verstand van zaken die echt gaan zoeken heel veel van jouw tegen zouden komen :(

[modbreak]Edit vanaf hier, zie post hier onder [/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nog één keer zo'n post en je kan meteen vertrekken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog één keer zo'n post en je kan meteen vertrekken ;)

ik ga er van uit dat ik dan het eerst bij lees...

hebje het tegen mij of tegen het bekende hackteam van war/marshall?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het laatste deel van je post, en dat weet je zelf ook donders best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[modbreak=cancan]

Ga je nu de waarzegger uithangen? Dit akkefietje heeft Robin goed opgelost, klaar!

[/modbreak]

Ontopic graag, niet hier in discussie gaan met andere leden, die posts verwijder ik zonder pardon. Zoals ik al gezegd heb, stuur een PM als je ergens ontevreden over bent.


Post Merge: september 15, 2009, 18:21:50 pm

duidelijk :lol:

wanneer men het ergens anders wel bij het juiste einde heeft met berichtgevingen mag dat niet op duken vermeld worden....

ook duidelijk.. er mag niet verklaard worden dat hackers die daar ook zelf voor uit komen aan het woord zijn op duken...........

dit mag je mij dus echt even uitleggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

[modbreak=cancan]

Ga je nu de waarzegger uithangen? Dit akkefietje heeft Robin goed opgelost, klaar!

[/modbreak]

Ontopic graag, niet hier in discussie gaan met andere leden, die posts verwijder ik zonder pardon. Zoals ik al gezegd heb, stuur een PM als je ergens ontevreden over bent.


Post Merge: september 15, 2009, 18:21:50 pm

duidelijk :lol:

wanneer men het ergens anders wel bij het juiste einde heeft met berichtgevingen mag dat niet op duken vermeld worden....

ook duidelijk.. er mag niet verklaard worden dat hackers die daar ook zelf voor uit komen aan het woord zijn op duken...........

dit mag je mij dus echt even uitleggen :)

Nogmaals, dit topic is puur ter info over de gebruiker. Jij als "senior" zou ook moeten weten hoe je je moet gedragen. Het feit dat Marshall ideeën heeft geeft je niet het recht om deze jongen uit te schelden. Dat Marshall fout bezig is over zijn ideeën over het DDOSen is hem al op een juiste manier duidelijk gemaakt.

Hou het vriendelijk of vertrek, deze regel geldt voor een elk van ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dus Brein komt nu terug op het forum om mee te delen dat we de boel mogen sluiten?

Begrijp ik dit nu goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus Brein komt nu terug op het forum om mee te delen dat we de boel mogen sluiten?

Begrijp ik dit nu goed?

Nee, lees het topic nog maar eens goed door ;D xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Wel gezellig een discussie met brein <3  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dus Brein komt nu terug op het forum om mee te delen dat we de boel mogen sluiten?

Begrijp ik dit nu goed?

Nee, lees het topic nog maar eens goed door ;D xD

Hehe, zat gewoon verkeerd te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

en hoe ga je reageren nu je weet dat het brein is....

of had je al gereageerd....................

laten we even helder bekijken dan, jij  als tracker owner bent in twijfel

wtf is dat echt brein of weer zo een..................***

ik heb maar een paar jaar ervaring :wink: maar geloof me maar

horen, zien en zwijgen

dat is het beste :wink:

ban de ips

reageer niet op mails of pms van hun

en stop het in de doofpot

of benader iemand die het serieus voor je uit wil zoeken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

IP's bannen van Brein lijkt me zo ie zo geen slimme zet.

Hun maken gebruik van proxy's ze komen hoe dan ook langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus brein leest nu mee als ik dat goed begrijp??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zullen we hier even een net topic van maken, zoals het merendeel op dit forum? Zoals het nu gaat is niet echt presentatief en als er zoveel mensen zijn (gasten, mensen die slechts dit topic meelezen dus) die dit willen volgen, lijkt het me beter om alles een beetje overzichtelijk te houden. Ik zou snel weg zijn als ik een pagina troep door moest lezen om de draad weer terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • MiepWierden heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...