Spring naar bijdragen

advies over keuze mobiel


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

hallo mensen.

ik mag bij een abonnement een mobiel uitkiezen (van hi), maar ik weet niet precies welke voor mij de ideale is. Ik hou er wel van om goede foto's te maken, maar ook om bijvoorbeeld muziek te luisteren, speletjes te spelen en filmpjes te kijken ofzo. Dus welke mobiel kan wel wat hebben qua processor, en heeft een goede camera, en een touch screen lijkt mij ook leuk. Graag jullie advies hierover.

groetjes jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
  • Reacties 23
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat is je budget? Of maand bedrag je dat per maand betaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Als je een abonnement afsluit dan zit daar een waarde vergoeding aan vast, dat bepaald uit welke toestellen je kan kiezen. In principe kun je uit alle toestellen kiezen alleen bij de wat duurdere zul je bij moeten betalen.

Heb je een lijstje gekregen van Hi waar je uit kan kiezen ?

Of welke abonnement heb je dan kunnen wij even kijken.

Indien je niets bij wilt betalen ben je misschien beperkt in je keuze, wil je eventueel bij betalen ?

Wat nu een mooi toestel is momenteel wat ruim aan al je eisen voldoet is de Nokia N97.

Wil je nog iets verder gaan maar dan zal je zeker bij moeten betalen en nog even wachten omdat die nog niet op de markt is kun je kiezen voor de Nokia N900.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Opzich wat bijbetalen vind ik geen ramp, maar dan ook niet boven de 100 euro ofzo..

N97 heb ik gezien ja, maar maakt die goede foto's?

jamie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja de N97 maakt hele mooie foto's.

Ik heb het toestel momenteel ook voor me werk (werk voor Nokia momenteel)

Niet dat ik je nu dus perse richting Nokia wil sturen hoor ;)

Maar de N97 is wel een wat duurder toestel maar de camera is goed je heb een Carl Zeiss Lens van 5MP met een resolutie van 2584 x 1938 en 16 X digitale zoom.

Als je bij de N97 Max 100 euro bij wil betalen dan kom je op een abbo uit van 2 jaar met eindeloos online (ook aan te raden bij de N97 een data abbo) van 35. Actie is nu dat je geen 35 euro per maand betaal maar 28,95

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Samsung Jet zou eventueel ook erg leuk zijn.

Zelf ben ik een Apple man maar die Jet werkt ook erg fijn en snel.

Draait overigens niet op Windows Mobile dus daar hoef je niet mee te stoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

...je hebt een Carl Zeiss Lens van 5MP met een resolutie van 2584 x 1938 en 16 X digitale zoom.

Niet om het één of ander, maar:

Regel 1: het aantal megapixels is totaal niet belangrijk.

Regel 2: zoom nooit digitaal in, dat leidt tot meer ruis en blokjes in beeld.

Het enige leuke aan die camera is dat de lens van Carl Zeiss is. Dat heeft enigszins een toegevoegde waarde, hoewel je die ook bij veel andere mobiele telefoons aantreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

...je hebt een Carl Zeiss Lens van 5MP met een resolutie van 2584 x 1938 en 16 X digitale zoom.

Niet om het één of ander, maar:

Regel 1: het aantal megapixels is totaal niet belangrijk.

Regel 2: zoom nooit digitaal in, dat leidt tot meer ruis en blokjes in beeld.

Het enige leuke aan die camera is dat de lens van Carl Zeiss is. Dat heeft enigszins een toegevoegde waarde, hoewel je die ook bij veel andere mobiele telefoons aantreft.

klopt deze tekst was ook puur informatief, heb niets benadrukt in de tekst zodat het eruit springt, maar ga je puur voor camera met goede kwaliteit foto's moet je meer naar Sony Ericsson kijken, Samsung heeft nu ook wel paar modellen op de markt met een betere camera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Het is btw het 25 abonnement (19.95 euro per maand).

Maar SE Satio maakt bijv. goede foto's, maar dan moet ik weer 120.- bijbetalen.

Maar kan bijvoorbeeld de Samsung Jet ook applicatie's aan, zoals spelletjes enz.?

jamie  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Kan elke mobiel :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja elke mobiel staan wel applicaties en of spelletjes op.

Maar op de Samsung Jet zijn in verhouding veel minder spelletjes te verkrijgen dan op bijvoorbeeld een Windows Mobile toestel of een iPhone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja, ik snap dat ze er op staan. Maar je kan ook spelletjes downloaden. Kan de Jét die aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Je kan prima spelletjes downloaden voor de Jet.

Met die krachtige processor die daarin zit speelt die alles vloeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Te veel keuze eigenlijk.

Ik twijfel nu tussen de Samsung Omnia II en de Sony Ericsson Satio en de Samsung Jet. De Omnia II heeft bijvoorbeeld een groot mooi Amoled scherm en een langere batterijduur. De Satio heeft een 12 megapixel camera en een TFT scherm met 16.000.000 kleuren terwijl de Omnia iets van 65.000 heeft. De Jet heeft natuurlijk een krachtige proccesor.

Heeft iemand ervaring met een van deze mobielen?

Welke raden jullie mij aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

De Samsung Jet is een een duurdere versie van de Samsung Star laat ik het zo zeggen, maar over het algemeen kan de Star hetzelfde. Bovendien is de Star een erg goedkope touch-screen telefoon met veel mogelijkheden voor het geld. Ik heb de telefoon zelf ook al een tijdje, en nog nooit problemen gehad.

Daarentegen is de LG Cookie een slechte telefoon qua hardware waar bijna iedereen mee rond loopt. Goedkoop is hij wel (net als de Star), maar er zijn veel mensen die problemen hebben met deze telefoon. Ik ken 5 mensen die een Cookie hebben waarvan 2 mensen al problemen hebben. (net als kaasbroodje :P) maar dat even terzijde.

Kijk anders even goed rond naar de reviews van enkele telefoons. Het is belangrijk dat je weet wat je koopt, en niet met een prutsding thuis komt bijvoorbeeld.

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vindt de Jet echt verre weg lijken op de Star. Of de duurder versie dan.

Qua hardware en zelfs software matig verschilt het flink. Onder andere heeft de Jet een sterkere processor erin zitten (die loopt op 800MHz), heeft een AMOLED touchscreen scherm, maakt gebruik van de 3D-kubus software zoiets als de LG Arena, DIVX, XviD ondersteuning en zo door gaan.

Vindt hem meer gebaseerd op de I8000.

Al gekeken naar de Omnia HD?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Omnia HD zit er niet tussen.

Maar iemand van Hi vertelde, dat als je geen eindeloos online er bij nam, dat de software van de mobiel erg achteruit gaat, omdat het toestel dan geen automatische updates kan doen. Natuurlijk kan je hem zelf via de computer updaten, maar hij zei dat de kwaliteit van de software dan minder goed word. Is dit een verkopers praatje of is het echt waar.

Jamie  :peace:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Ja dat is zeker een verkoop praatje maar wel een hele rare.

Hij wil dus eigenlijk dat je geen hi eindeloos online neem en dus maandelijks minder betaald :S voor jou goed natuurlijk maar neem aan dat hi ook geld wil verdienen.

Maar goed als je hi eindeloos online neemt veranderd dat helemaal niets aan de software van het toestel.

Je heb dan alleen de mogelijkheid om onbeperkt te internetten met je mobieltje.

Op zich kun je altijd wel internetten met je mobieltje alleen is het goedkoper als je er een abonnement voor afsluit, doe je dat niet dan betaal je per gebruikte mb/kb. Die prijzen liggen dan stuk hoger dan wanneer je hi eindeloos online afsluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nee, hij bedoelde juist dat je Eindeloos Online moest nemen, omdat de software van je mobiel anders achteruit gaat. Hij wou dus juist dat ik Eindeloos Online nam..

Jamie :peace:


Post Merge: oktober 10, 2009, 14:39:53 pm

Het ging over de Sony Ericsson Satio btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

nee maar goed het is onzin dat je telefoon software anders is of achteruit gaat als je geen internet abbo neem omdat je dan niet kan updaten. Kan altijd en je kan sowieso een update uitvoeren via pc suit software van je telefoon.

Dus daar zou ik niet naar kijken maar wil je bv gaan msnen hyves emailen internetten enz op je mobieltje dan is het wel handig om eindeloos online te nemen.

Wil je dat allemaal gaan doen ?

Ga je veel gebruik maken van internet, email enz. Dan is het handig om een toetsenbord op je telefoon te hebben dat kan zijn door een toetsenbord op het toestel of software matig een toetsenbord op het scherm.

in je begin post geef je aan dat je foto's wil maken video bekijken muziek luisteren en spelletjes wil spelen.

Is dit dat je dat sporadisch doet? of ga je het echt veel gebruiken ?

Een camera op je telefoon is leuk en handig als je snel een plaatje wil schieten, wil je er echt op feestjes en vakantie foto's mee maken dan is de kwaliteit toch net niet goed genoeg (vind ik zelf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik wil je er wel op wijzen dat de Omnia II wel windows mobile heeft.

als ik mocht kiezen zou ik voor de Satio gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

en dat de Jet geen wifi heeft ( ik weet niet of je dat echt nodig heb, maar het is toch altijd wel handig)

Sorry, maar waar baseer je dat op?

Hij heeft namelijk wel gewoon WiFi:

http://www.samsungjet.nl/specificaties.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

sorry zal wel verkeerd gekeken hebben  :redface:

zat wat toetstellen te vergelijken, zal wel scheel gekeken hebben.

je hebt gelijk JFK, ik neem mijn woorden terug  ;)

vond het ook al vreemd voor zo'n dure telefoon  :P

Excusez-moi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...