Spring naar bijdragen

knippen en plakken met mpeg films


Gast gabberterreur

Aanbevolen reactie

Gast opelmantagek

hoi ik ben op zoek naar een programma waarmee ik stukken uit een komplete film kan knippen en vervolgens aan elkaar kan plakken om zo een soort trailer te maken zeg maar. dus vergelijk het met windows movie maker maar dan moet het wel een mpeg bestand blijven en dat is bij windows movie maker niet het geval :ermm:

wie heeft er zoiets al eens eerder gedaan en weet een goed progje hiervoor wat niet al te moeilijk in elkaar zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast opelmantagek

ik heb een progje gevonden waar het mee lukt ik kan dus stukken uit de film knippen en opslaan als mpeg bestand en met cucusoft converter kan ik ze aan elkaar plakken tot 1 mpeg bestand. maar nu het volgende hoe maak ik van een mpeg een avi????? ik wil hem dus nog verkleinen omdat het nu te groot is om te uploaden voor op een site te zetten. hij hoeft dus niet op een dvd of cd gebrand te kunnen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

met het programma waar ik de stukken mee uit kon knippen blijft de kwaliteit gelijk. ook naar het aan elkaar plakken en converteren met cucusoft blijft de kwaliteit nog goed, maar als je hem dus gaat verkleinen met mpeg to avi moest ik de kwaliteit van het geluid zodanig terug stellen om hem kleiner te krijgen anders werdt die dus groter in plaats van kleiner. ik heb dus een nieuw filmpje in elkaar geknutseld en is in mpeg bestand 53mb. heb hem nu omgezet naar een avi bestand en is nu 38,7mb ik wil het filmpje uploaden en op een myspace zetten en daar wordt die maar weergegeven op een klein schermpje van ongeveer 10x10 en dan is het toch een mooie kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

nou ik heb een eigen myspace site dat is te vergelijken met mijn space van msn maar dan wat uigebreider. je kunt er vanalles opzetten over je intresses en zo dus wat voor muziek en films je leuk vind enz enz. zo vond ik het leuk om wat stukjes film van manta manta aan elkaar te plakken en op myspace te plaatsen.

hier een link naar myspace het resultaat van het fimpje valt toch wat tegen maar de kwaliteit van de film was ook al niet al te best.

http://www.myspace.com/opelmantagek

maar wat ik nu gedaan heb is het 102mb zelf gemaakte mpeg filmpje omgezet naar WMV bestand voor pocket pc dan is hij dus nog maar 20 mb groot maar wel veel kwaliteits verlies helaas.

wat ik wel raar vind is als je mpeg omzet naar avi dat het bestand dan vele malen groter wordt inplaats van kleiner.

wie heeft hier een verklaring voor?? avi is normaal toch kleiner dan mpeg,als je een avi omzet naar mpeg wordt die toch ook groter

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...