Spring naar bijdragen

vob files op dvd zetten


Gast RVDangergril

Aanbevolen reactie

hey, ik wil dus VOB bestandjes op dvd zetten, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, kan iemand me helpen , alvast bedankt ik heb nero 6 ultra edition burning rom :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

hmm, k heb het geprobeerd, het eerst filmpje mag k er wel opzette, maar al zedt ik de tweede erop geeft ie 5 fouten van de vob file bup files en ifo files , hij zegt a special entry already present :S daar snap ik niet zo heel veel van zegt ie dat misschien omdat ze allemaal dezelfde naam hebben ofzo of moet ik gewoon die mappen erin donderen, wie weet wat ik moet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

*zucht* ik heb dus dvd shrink gedownload, ik probeer me video_ts gebeuren in dat lijstje te zetten, de eerste mag wel, maar de tweede zet ie er gelijk overheen :S k snap er niks van , hoe kan ik zorgen dat ik gewoon al me bestandjes erop ken zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja dat weet ik ook wel

maar ik wil meerdere filmpjes op dvd zetten, en dat gaat niet :S :silly: dus ja ik snap het nu ook niet echt meer :D k ben al aardig lang aan het proberen maar niks lukt, vette pech voor mij denk ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...