Spring naar bijdragen

klein stukje van de film maar


Gast gertienoth

Aanbevolen reactie

Nou mijn eerste film helemaal geweldig maar toen wilde ik hem afspelen stond er maar een stukje uit de film op, dus heb ik nog wat vraagje , ik heb de rondleiding gevolgd van hier leren downloaden .

( 1 ) Er werd gevraagd ga naar www.torrentreactor.net oke daar kies ik een film maar van een film heb je diversen versies met codes erbij waar ik niets van begrijp, welke moet ik nemen of waar moet ik op letten ?

( 2 ) nadat ik de link heb gekozen moet ik hem opslaan , maar wat raden jullie mij aan om dit op te slaan ?

OF HEB IK MISSCHIEN DE FOUT GEMAAKT DAT IK BIJ BitTornado HELEMAAL FULL MEMBER MOET ZIJN ? DUS BETALEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

als je een bepaalde film wilt,

zijn er meestal heel veel versies daarvan

k neem meestal die versie met de meeste seeds enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

1 idd neem de torrent met de meeste seeds

2 sla je torrent op, op je bureaublad, en open hem vervolgens met bittorent.

ik denk niet dat het aan bittornado ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

volgens mij heb je gewoon het eerste of tweede deel van de film gedownload, probeer er een te downloaden waar \"full\" of iets dergelijks bij staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...