Spring naar bijdragen

virus in window live messenger adressenbestand


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het schijnt dat er een virus in mijn adressenbestand van windows live messenger actief is. Er worden allerlei berichten verstuurd vanuit mijn adressenbestand om bv een i pod te winnen , ed. Als iemand deze opent dringt deze virus weer in zijne adressenbestand en verspeid deze weer verder.

Mijn virus scanner dectecteer deze niet.Na googelen kom ik niet tot een antwoord.  Hoe kom ik er vanaf ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Even msn opnieuw instaleren, en je wachtwoord van je msn/email veranderen, ik heb hier meerdere mensen mee geholpen, en lukte al die keren nog, dus denk dat dit de oplossing is ;)

Succes O0

nog vragen? vraag ze gerust!

Marciej123 :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

oke bedankt , hoop dat het lukt


Post samenvoeging: januari 17, 2010, 22:05:04

In mijn geval bedoel je windows live opnieuw installeren , neem ik aan want daarvan daan staat ook mijn adressen in ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Adres gegevens staan opgeslagen op het internet. Daarom kan je ook van andere computers op je msn komen. Dus "Ja" je kan veilig je windows live opnieuw installeren. Wat ik daar naast nog zou doen is je virus scanner even laten draaien om te kijken voor virussen. En voor de volgende keer als je een vaag mailtje binnen krijgt met een link. Kijk dan eerst naar de adresbalk en of die legitiem is. En klik ook nooit op een vage link die een andere vriend naar je toe stuurt. Die kan hetzelfde hebben zoals jij nu hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...