Spring naar bijdragen

updates voor office


Siebrand

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb office 2007 op mijn pc staan, maar krijg telkens meldingen dat hier updates voor zijn. Ik wil hier echter geen updates van binnen halen. Hoe kan ik het zo maken dat ik hier over geen melding meer krijg?

Bij voor baat dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

tja, dit geld voor alle windows updates

Ga in Control Panel naar Windows Update -> Change Settings en schakel daar Microsoft Updates uit. Daarna zal Windows Update alleen Windows patches ophalen en niet van andere producten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  124
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Hallo,

Ik heb office 2007 op mijn pc staan, maar krijg telkens meldingen dat hier updates voor zijn. Ik wil hier echter geen updates van binnen halen. Hoe kan ik het zo maken dat ik hier over geen melding meer krijg?

Bij voor baat dank

Mag ik vragen waarom je geen updates daarvoor wilt binnenhalen. Die updates zijn vaak noodzakelijk en dicht gaten in de software. Ook in Office zitten fouten in en daar wordt ook misbruik van gemaakt. Beter installeer je de updates wel.  Ze zijn net zo belangrijk als windows updates.

tja, dit geld voor alle windows updates

Ga in Control Panel naar Windows Update -> Change Settings en schakel daar Microsoft Updates uit. Daarna zal Windows Update alleen Windows patches ophalen en niet van andere producten

Wanneer je automatische update uitschakelt haalt het ook geen Windows patches meer binnen. Dat moet je dan zelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 124

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...