Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

hier blijft die opstaan bij alles wat ik in de recovery doe

Samsung-Infuse-4G-clockworkmod-137x94.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heb je al gekeken of er een nieuwe kernel is met cwm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nee maar ik heb volgens mij de nieuwste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

eindelijk gelukt om de HTC wildfire te rooten en een nieuwe rom geïnstalleerd :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nice heb nu cyanogenmod 7.0.3 erop. Jij dan?

Wat is trouwens het verschil met de nightlie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nice heb nu cyanogenmod 7.0.3 erop. Jij dan?

Wat is trouwens het verschil met de nightlie?

Cyanogenmod 7.1.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik heb lite ning rom 2.2 met john doe thema maar van het weekend zet ik er waarschijnlijk een andere rom op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Impy dat groene thema die je eerst op je mob wou zetten is er nu ook voor lite ning 2.2 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1138692

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Ah tnx kaas zal er eens naar kijken

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

mn htc desire z zn batterij was 0%. toen laadde ik hem op en startte ik hem. maar steeds als ik hem start gaat hij steeds weer vanzelf uit en dan weer vanzelf aan. maar hij gaat niet helemaal aan alleen tot de beginscherm van HTC. wat moet ik doen. ik ga morgen op vakantie en wil hem werkend meenemen ik heb alles geprobeerd batterij eruit halen, helemaal vol laden etc. ik kan ook niet naar garantie brengen want dat gaat te lang duren ik ga MORGEN op vakantie :-\ :sos: :heelboos: :ziek2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Heb je custom rom en root?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

geen een van twee :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Je telefoon lijkt een semi-brick te hebben, probeer dit uit. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=842495 Let op je verliest daarmee garantie!! Geen idee of het zonder root werkt, ik heb geen HTC Desire Z.

Heeft HTC een pc programma om je software te herinstalleren? Zoja, gebruik die inplaats van die handleiding van XDA, met het officiele programma van HTC behoud je je garantie. Als je je vraag op XDA stelt kunnen ze je sneller verder helpen. Zeg ook dat je je garantie wilt behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

DHRJ bedank dat jij mij geholpen hebt ;D

ik durft het bijna niet te zeggen, maar hij was al die tijd uit. dus is startte hem net en hij werkte gewoon weer :-[ wat was er gebeurd had de telefoon pauze nodig ofzo :ziek2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Net ben ik op XDA 1 van de meeste briljante APPS ooit tegen gekomen je heb er geen root voor nodig  ;D

Hello all! I had a thread but it was locked because it was a paid app. Now, there is a free one to check out. It's called Prox Lite and it has just been added to the Android market.

Prox makes use of the phone's proximity sensor and accelerometer to initiate an action. Prox figures out what orientation you are holding the phone and then activates that action when you swipe your hand across the proximity sensor. Prox Lite has 4 actions:

*Flat - Emulate home button

*Toward - Expand and contract notification panel

*Left - Launch phone dialer

*Right - Launch browser (google.com)

All you have to do is turn on the service through the app and then tilt the phone in the direction you are trying to activate the action for and then pass your hand over the proximity sensor and it will activate the action for that direction.

You can amaze your friends, and feel like a Jedi. Imagine the look on your friend's faces when you do things without even touching the phone itself. Just to ease your mind, Prox is disabled when the screen is off and when you are in a call. Normal proximity sensor usage is preserved during these situations to you don't have to worry about Prox doing things when you don't want it to

Here is a video of it in action if the description I have provided doesn't really make any sense :P Be sure to follow me on Twitter: @SemperGumbee for updates and support.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1173619

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Haha nice, ga ik even proberen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zit even vast met het denken... kunnen jullie helpen? Het gaat erom of de Galaxy S2 bij het navigeren via GPS per se via 3G verbonden moet zijn. Ik gebruik dan (waarschijnlijk) geen aGPS.

Achtergrond: ik heb de SGS S2 eventueel ook nodig voor navigatie op de fiets. Dan moet 'ie op vakantie ook opgeladen kunnen worden en ik heb nu helemaal uitgedokterd hoe dat gaat. Fietssteun kun je kopen en opladen via de naafdynamo is mogelijk met een ZZING + eneloops. Niet boeiend voor jullie waarschijnlijk, maar goed. Dan moet ik natuurlijk ook nog kunnen navigeren in een gebied waar ik niet bekend ben: het buitenland. 3G zal daar ontiegelijk duur zijn en dat wil ik dus niet gebruiken. Google Maps-kaarten kun je schijnbaar opslaan op je SD-kaartje en zo gebruiken, als de GPS maar aanstaat. Kan ik die dus aanzetten zonder dat er data zal worden gebruikt via 3G?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan met google maps stukken land selecteren die op je telefoon worden opgeslagen. Je kan ook mapdroid proberen dan heb je geen instructies hoe je moet rijden maar je kan wel precies zien waar je ben zonder internet

Android market fail (I9100 is sgs2)

http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-108.jpg

Sent from my SGS2 using tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik zit even vast met het denken... kunnen jullie helpen? Het gaat erom of de Galaxy S2 bij het navigeren via GPS per se via 3G verbonden moet zijn. Ik gebruik dan (waarschijnlijk) geen aGPS.

Achtergrond: ik heb de SGS S2 eventueel ook nodig voor navigatie op de fiets. Dan moet 'ie op vakantie ook opgeladen kunnen worden en ik heb nu helemaal uitgedokterd hoe dat gaat. Fietssteun kun je kopen en opladen via de naafdynamo is mogelijk met een ZZING + eneloops. Niet boeiend voor jullie waarschijnlijk, maar goed. Dan moet ik natuurlijk ook nog kunnen navigeren in een gebied waar ik niet bekend ben: het buitenland. 3G zal daar ontiegelijk duur zijn en dat wil ik dus niet gebruiken. Google Maps-kaarten kun je schijnbaar opslaan op je SD-kaartje en zo gebruiken, als de GPS maar aanstaat. Kan ik die dus aanzetten zonder dat er data zal worden gebruikt via 3G?

Kan je het even wat simpeler uitleggen, want ik weet niet precies wat je wilt? Wil je navigeren zonder 3G? Via GPS worden uit Google Maps geen kaarten opgeslagen. Die moeten gedownload worden via 3G of Wi-fi tijdens het navigeren. En de cache voor kaarten is dacht ik maar 30mb. Het is dus eigenlijk onmogelijk om te navigeren via Google Maps zonder 3G op het moment dat je de kaarten nodig hebt...  Je kan daarom ook navigatie software gebruiken die offline werkt, maar als je een tomtom ofzo hebt, dan zou ik die nemen in plaats van een telefoon. Die houdt het langer vol, en ten minste zonder 3G geeft die de juiste route.

Google Maps zonder 3G/Wifi staat gewoon de hele tijd op laden, totdat de melding komt dat je geen internet verbinding hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan met google map wel kaarten opslaan alleen werkt dat nog al op een rare manier  :-[

Open google maps - druk op de optie knop - meer - google labs - kaartgebied downloaden - Lees de instructies en begin met kaarten downloaden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik gaf maar een voorbeeld van dat Google Maps hoor. Het maakt mij op zich niet uit; als een navigatieprogramma off-line beter werkt is dat natuurlijk prima. Het gaat er inderdaad om om zonder 3G te kunnen navigeren. Ik heb een GPS-apparaat, maar zeker op vakantie in het buitenland wil ik op de fiets niet teveel zooi meenemen en als de telefoon dan ook werkt... snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik gaf maar een voorbeeld van dat Google Maps hoor. Het maakt mij op zich niet uit; als een navigatieprogramma off-line beter werkt is dat natuurlijk prima. Het gaat er inderdaad om om zonder 3G te kunnen navigeren. Ik heb een GPS-apparaat, maar zeker op vakantie in het buitenland wil ik op de fiets niet teveel zooi meenemen en als de telefoon dan ook werkt... snap je?

Verwacht niet dat de telefoon lang mee gaat :P GPS is bekend om je batterij leeg te maken in no time.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik kan 'm op de fiets sneller opladen dan 'ie leeg zal gaan. ;) Dat is het hele idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik gaf maar een voorbeeld van dat Google Maps hoor. Het maakt mij op zich niet uit; als een navigatieprogramma off-line beter werkt is dat natuurlijk prima. Het gaat er inderdaad om om zonder 3G te kunnen navigeren. Ik heb een GPS-apparaat, maar zeker op vakantie in het buitenland wil ik op de fiets niet teveel zooi meenemen en als de telefoon dan ook werkt... snap je?

Verwacht niet dat de telefoon lang mee gaat :P GPS is bekend om je batterij leeg te maken in no time.

Valt best mee je kan wel een aantal uur voor uit als ik op de motor zit gebruik ik altijd muziek en navigatie tegelijk. De navigatie van me sgs2 gaat langer mee dan me garmin navigatie  :( me garmin gaat 4 uur mee maar met me sgs2 rij ik dan ook zonder beeld maar alleen met geluid

Voor de geen die een SGS2 hebben met lite ning rom hoger dan 1.5 die willen overstappen naar een andere rom raad ik aan om eerst terug te flashen naar 1.5. Hogere versies kunnen problemen opleveren als je overstapt naar een andere rom, ben ik vandaag achter gekomen  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Voor de gene met een x10, morgen word voor Europa waarschijnlijk Gingerbread uitgerolt volgens XDA. Zo niet, dan gebeurt het zeker in het weekend/volgende week. Ik hoop op morgen, vind dat randje dat gaat gloeien erg mooi :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...