Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mijn droidje ligt bij HTC, vond het tijd voor een factory reset omdat ik er zoveel troep op had gezet, dus ik een facotry reset uitgevoerd en daarna startte die niet meer op.. Daarnaast waren de W E R en T toetsen van m'n hardware keyboard (Desire Z) erg lastig, je moest ze harder in drukken dan de rest. Dus al met al mooi moment om een nieuwe/gerepareerde en schone mobiel terug te krijgen :)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat had ik ook een keer  ;D gelukkig kon ik nog in recovery mode en download mode komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Applanet werkt niet echt hier. Krijg de melding:

geen internetverbinding en dan nog wat achter...

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb een probleem met mijn patroonbeveiliging. Sinds een aantal dagen werkt die niet meer, zonder aanwijsbare aanleiding zoals een systeemupdate. Andere beveiligingen ook niet, trouwens. Ik kan een beveiliging invoeren en meestal vraagt ie dan nog een keer om het patroon of wachtwoord als de telefoon uit slaapstand komt en daarna is het over. Niet eens meer een voorschermpje, maar direct naar mijn hoofdscherm. Da's best gevaarlijk met het oog op zomaar iemand bellen als hij in mijn zak zit. Iemand tips?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke tijd heb je ingesteld voordat die weer komt? Je kan namelijk onmiddelijk of pas na 30 minuten weer. Tenminste ik heb dat bij de instellingen staan. Kan zijn dat je per ongeluk iets hebt ingesteld.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik kan verder niets instellen en heb bij mijn weten ook niets gewijzigd. Net opnieuw het patroon ingesteld en hij bleef het ditmaal doen. Maar ja, bijna zeker dat hij er straks weer uit ligt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Broncode Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) vrijgegeven

Zojuist heeft Androidontwikkelaar Jean Baptiste Queru, ook wel bekend als JBQ, bekend gemaakt dat de broncode van Android 4.0.1 is vrijgegeven. Deze versie, die bij ons bekend staat als Ice Cream Sandwich, werd op 19 oktober door Google geïntroduceerd. Na veel geruchten dat Google de broncode van nieuwere Androidversies niet zou vrijgeven, kondigde Google al aan de broncode vrij te geven wanneer het eerste Androidtoestel met Android 4.0 op de markt zou verschijnen.

Ontwikkelaars van inofficiële firmware kunnen nu aan de slag met de echte broncode!

Honeycomb

Na de introductie van Honeycomb bleek al snel dat Google niet van plan was de broncode van Android 3.0, 3.1 of 3.2 vrij te geven. Dit had een begrijpelijke reden: de naam van Android stond op het spel. Toen Android nog niet geoptimaliseerd was voor tablets waren er verschillende fabrikanten die tóch een tablet met Android uitbrachten. De gebruikerservaring was echter verre van optimaal. Om te voorkomen dat fabrikanten Honeycomb, dat puur en alleen gericht is op tablets ook op smartphones zouden zetten, heeft Google ervoor gekozen de broncode niet vrij te geven. Meer over het niet vrijgeven van de broncode van Honeycomb lees je hier.

Omdat de broncode van Honeycomb niet vrij werd gegeven, gingen al snel de geruchten de ronde dat Google zou stoppen met de open source-ontwikkeling van Android. Gelukkig bleek niets minder waar te zijn: nog voordat het eerste Androidtoestel met Android 4.0 op de markt is, is de broncode van Ice Cream Sandwich vrijgegeven. Dat niet alleen overigens: alle wijzigingen tot Android 4.0 zijn vrijgegeven, dus is ook de broncode van Honeycomb vrijgegeven. Het is echter erg moeilijk om Honeycomb uit de broncode op te bouwen, omdat de codewijzigingen van Honeycomb geen zogenaamde ‘tag’ hebben gekregen. Dat houdt in dat het (bijna) onmogelijk is om de bronbestanden allemaal naar de staat terug te halen die ze hadden toen Honeycomb af was.

Ice Cream Sandwich

Google deed eind oktober de aankondiging van Ice Cream Sandwich samen met Samsung. Als ontwikkelingstoestel heeft Google de Samsung Galaxy Nexus gebruikt. Dit toestel heeft als eerste Androidsmartphone geen knoppen meer onder het scherm. Deze zijn vervangen door knoppen die op het scherm worden weergegeven. Bij toestellen mét knoppen onder het scherm worden deze knoppen uiteraard niet weergegeven.

De nieuwe versie van Android gebruikt, wanneer beschikbaar, gezichtsherkenning om het toestel te unlocken. Zoals je hier kunt lezen is dit systeem echter niet waterdicht. Android heeft bij deze versie overigens ook een volledige facelift gekregen. De interface wordt nu hardware-versneld, wat inhoudt dat de grafische chip wordt gebruikt om de interface weer te geven, in plaats van de processor. Dit zorgt er voor dat de interface veel vloeiender aanvoelt.

In het aankondigingsfilmpje van Google vind je meer informatie over Ice Cream Sandwich:

Beschikbaarheid

Op het moment van schrijven is Queru de broncode nog aan het uploaden, wat inhoudt dat deze nog niet te downloaden is. Wanneer het uploaden klaar is, zal de Google-ontwikkelaar dit hier melden. *update: de code staat volledig online*.

De broncode die nu wordt vrijgegeven, is overigens de versie die met de Samsung Galaxy Nexus wordt geleverd.

Om de broncode te downloaden, volg je de instructies hier. Let wel op: als niet-ontwikkelaar heb je echter niets aan de broncode. Met een beetje geluk zullen de hobbyisten Ice Cream Sandwich ook snel voor jouw toestel beschikbaar maken!

Bron: http://www.androidworld.nl/102503/broncode-android-4-0-ice-cream-sandwich-vrijgegeven/

Laat de costum roms maar komen misschien wordt dit de eerste keer dat ik voor een AOSP rom ga  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heb een handige app gevonden voor torrent gebruikers dan kan je van af je mob zien hoe ver je torrents zijn

Screenshots heb ik zelf gemaakt

SC20111118-161133.png

SC20111118-161054.png

SC20111118-161157.png

https://market.android.com/details?id=com.utorrent.web&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS51dG9ycmVudC53ZWIiXQ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met Swarm kun je zelfs torrents op je mobiel downloaden. Nog handiger! ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

@Kaas

Is zeker wel handig :)

@Tom

Nog handiger :P

Kun je gewoon album downloaden bijvoorbeeld :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Kan ook  maar een groot gedeelte van de dag heb ik geen beschikking over WIFI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja okay dan is het zonde van je 3G.

Heb een tablet, en zoek een goede Movieplayer. Had eerst MX VideoPlayer, maar deze werkt nu niet meer. Iemand die een goede weet? Hij moet alles bijna kunnen afspelen. 1080p/720p, en .srt bestanden. Want zit niet altijd in de films die ik download..

EDIT:

Heb nu Vplayer, alleen kan mijn SD kaart niet kiezen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb dus net maar een sony ericson xperia mini gekocht als noodtelefoon want me samsung galaxy ligt dus bij de maker.

Maar de verkoper zei dat ik een software update moest doen en dat ik daarna kon whatsappen,

ik dus updaten en ra-ra: hij vind geen whatsapp in de android market, via de browser pakt die hem ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op welke android versie werk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb dus net maar een sony ericson xperia mini gekocht als noodtelefoon want me samsung galaxy ligt dus bij de maker.

Maar de verkoper zei dat ik een software update moest doen en dat ik daarna kon whatsappen,

ik dus updaten en ra-ra: hij vind geen whatsapp in de android market, via de browser pakt die hem ook niet

Welke XPERIA mini? Je hebt er verschillende namelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Telkens als ik iets uit de Market wil downloaden krijg ik de melding dat mijn mobiel te weinig geheugen heeft. Dit klopt van geen kanten want als ik bij instellingen kijk is er gewoon nog een heleboel vrij en de apps die ik gedownload heb staan op sd kaart.

Ik heb trouwens de Cyanogenmod

HOe kan dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb dus net maar een sony ericson xperia mini gekocht als noodtelefoon want me samsung galaxy ligt dus bij de maker.

Maar de verkoper zei dat ik een software update moest doen en dat ik daarna kon whatsappen,

ik dus updaten en ra-ra: hij vind geen whatsapp in de android market, via de browser pakt die hem ook niet

Welke XPERIA mini? Je hebt er verschillende namelijk.

Nummero 10.

Android 1.0 ofzo?

Maar de verkoper vertelde me dat ik hem moest updaten via de PC, maar zodra ik me USB erinsteek krijg ik muziek etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb dus net maar een sony ericson xperia mini gekocht als noodtelefoon want me samsung galaxy ligt dus bij de maker.

Maar de verkoper zei dat ik een software update moest doen en dat ik daarna kon whatsappen,

ik dus updaten en ra-ra: hij vind geen whatsapp in de android market, via de browser pakt die hem ook niet

Welke XPERIA mini? Je hebt er verschillende namelijk.

Nummero 10.

Android 1.0 ofzo?

Maar de verkoper vertelde me dat ik hem moest updaten via de PC, maar zodra ik me USB erinsteek krijg ik muziek etc?

PC Companion downloade of Sony Ericsson Update Service en via dat programmatje updaten.


Post samenvoeging: december 13, 2011, 14:56:50

Telkens als ik iets uit de Market wil downloaden krijg ik de melding dat mijn mobiel te weinig geheugen heeft. Dit klopt van geen kanten want als ik bij instellingen kijk is er gewoon nog een heleboel vrij en de apps die ik gedownload heb staan op sd kaart.

Ik heb trouwens de Cyanogenmod

HOe kan dit?

Hoeveel vrije geheugen heb je?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Beschikbare ruimte: 126MB

Ik heb ook geprobeerd de updates van de market te verwijderen maar geen effect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb een geweldige app gevonden: iLauncher.

Zoals de naam al doet vermoeden is het een Launcher die op iOS lijkt.

Het werkt opvallend goed, icons verplaatsen gaat goed, goede zoekfunctie, apps openen vlot,...

Het enige minpuntje is dat je slechts een paar icoontjes kan verbergen en ik heb geen enkel idee hoe je die zou kunnen terugkrijgen. Apps die ik niet of amper gebruik zet ik dan maar op de laatste pagina.

Ik veronderstel dat als je een nieuwe app installeert het icoontje er automatisch bijkomt, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Toch vind ik het een geweldige Launcher en ik ga hem zeker een tijdje gebruiken.

Hier zijn enkele screenshots:

9vh7kn.png

9zqes6.png

im817b.png

beya1v.png

EDIT: Verborgen apps zijn makkelijk terug te halen via het iLauncher menu, ook kan je in dit menu mappen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Beschikbare ruimte: 126MB

Ik heb ook geprobeerd de updates van de market te verwijderen maar geen effect

Vergeten te vragen bij welke app lukt het niet om te installeren?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Whatsapp was het maar het is ondertussen gelukt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik ga dr maar eens een andere rom op zetten, ben CM7.1 zat en wil ICS proberen, Ik ga voor deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1353861

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hey ik heb misschien een domme vraag, maar ik wil met me mail als bijlage een word bestandje bijvoegen.

Hoe doe ik dit?

Want als ik op bijlage toevoegen druk krijg ik alleen de keuze tussen foto's, filmpjes of mp3'tjes als bijlage toe te voegen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Welke app gebruik je? Gmail?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...