Spring naar bijdragen

IE update KB980182


Trizomu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Ik weet niet of dit voor elke gebruiker zo zal zijn of is, maar ik zou toch graag de mensen die IE gebruiken er willen op wijzen.

Sinds ik de update voor IE, KB980182:Cumulatieve beveiliginsupdate voor IE8 voor Windows Vista heb geïnstallerd waren er problemen met het bereikbaar zijn van Windows Live, waaronder o.a de webmail Live@be. Wat ik niet bekwam indien ik het Live mailprgramma of Outlook gebruikte. Verschillende dingen heb ik geprobeerd om er uit te komen, maar steeds lukte me dit niet en kon ik niet via IE mijn Live mails bekijken. Uiteindelijk bleek de simpelste oplossing de beste te zijn en de update terug te verwijderen. Indien de vraag zou gesteld worden hoe doe je dat, volg dan het volgende:

Ga naar Windows Update, daarna naar geschiedenis van updates weergeven, schrijf KB980182 op wat nodig is voor de volgende stap. Ga nu naar geinstalleerde updates en zoek de tekenreeks die u opgeschreven heeft en selecteer die door er 1x op te klikken,dat is nu geselecteerd en nu klikt u op verwijderen. Win zal aangeven dat dit enkele minuten kan duren, daarna moet u de pc opnieuw opstarten.

Vanaf het moment dat ik die stappen gedaan had kon ik opnieuw via de taakbalk van Windows Live opnieuw inloggen op mijn @live.be account en gewoon de mails bekijken  zoals ik het vroeger deed. Let wel dat ik dit onder Vista had en die beveiligingsupdate nog niet onder 7 heb geinstalleerd. Dus ook niet weet of het probleem zich daar voordoet, maar het lijkt me ook de logische oplossing indien het probleem zich daar ook voordoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...