Spring naar bijdragen

[Centraal] iPhone - Ervaringen & Discussie


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Apple iPhone

Algemeen

De eerste iPhone werd in januari 2007 aangekondigd op de Macworld van datzelfde jaar. De introductie was voor de VS in juni 2007 en voor Europa november 2007. Na de lancering was de iPhone verkrijgbaar in 2 versies, eentje met 4 GB geheugen en eentje met 8 GB verheugen. Een paar maanden na de lancering werd de 4 GB versie uit de productie genomen. Momenteel is er zelfs een 32 GB versie op de markt.

372945d1250458912-transformer-3-0-hacktivate-your-ipod-touch-iphone_30_homescreen_3g_s.jpg

Als je de iPhone koopt staan er 21-tal programma’s standaard op. Over deze programma’s volgt een stukje uitleg:

Berichten

Berichten gebruik je om sms berichten te versturen naar andere telefoons. De iPhone heeft geen speciaal toetsenbord maar zodra je iets wilt gaan typen verschijnt er een toetsenbord in het beeld wat je bedient met het touchscreen.

Agenda

Agenda gebruik je om onder andere vergaderingen en afspraken te noteren. Je kunt hierbij instellen of je een notificatie wilt ontvangen als de afspraak of vergadering bijna begint. De agenda, of kalender, is te bekijken per maand, per dag of als een lijst van alle afspraken van alle dagen.

Foto’s

Bekijk de foto’s die je vanaf je Mac of vanaf je PC op je iPhone hebt gezet. Ook kun je hier de foto’s bekijken die je met je iPhone hebt gemaakt en de foto’s die je via je iPhone hebt opgeslagen (opgeslagen via Safari, MMS of Mail)

Camera

Zoals het al zegt is dit een camera om foto’s te maken en, als je een iPhone 3GS hebt, video’s op te nemen. Als je een iPhone 3G of ouder hebt zijn er externe Apps verkrijgbaar om wel mee te kunnen filmen. De iPhone 3GS beschikt over een 3 MegaPixel camera.

YouTube

Er is een speciaal programma ingebouwd of YouTube video’s te bekijken via je iPhone. Je hoeft dus niet meer naar de website van YouTube te gaan. Ook heb je toegang om de “uitgelichte†en “veelbekeken†videolijsten te bekijken. Logisch genoeg kan je ook je eigen zoektermen invoeren om daarop te zoeken.

Een speciale mogelijkheid is dat je via je iPhone filmpjes die je hebt opgenomen via je iPhone camera op YouTube kunt plaatsen.

Aandelen

Via aandelen kun je de zelfgekozen aandelen in de gaten houden. Er zijn percentages beschikbaar maar je kunt ook een grafiek bekijken van 1 dag, 1 week, 1 maand, 3 maanden, 6 maanden, 1 jaar en 2 jaar.

Kaarten

Kaarten is een ingebouwde versie van Google Maps. Je kunt plaatsen zoeken, routebeschrijvingen bekijken en zelfs Google Streetview gebruiken. Ook kun je de iPhone je positie laten bepalen.

Weer

Met het Weer programma kun je het weer van vandaag en de komende week bekijken van bijna iedere plaats op aarde. Dit werkt met weerinformatie die van Yahoo! komt.

Contacten

Vergeet nooit meer een telefoonnummer of e-mailadres met het Contacten programma. Je kunt al je contactpersonen opslaan met bijna al hun informatie die je maar kunt bedenken zoals trouwdag, verjaardag en foto. De foto verschijnt dan in je scherm als de contactpersoon je belt of wanneer je zelf de contactpersoon belt.

Notities

Als je even snel iets moet noteren, een kenteken of boodschappenlijstje, ga je naar het Notities programma en tik je het snel in. De notities zijn te verzenden via de Mail.

Klok

Met het Klok programma kun je je wekker zetten, een stopwatch gebruiken, een timer zetten of de tijden van alle wereldsteden bekijken. Voor de wekker en de timer zijn 27 geluiden in te stellen.

Calculator

Ook is er een rekenmachine ingebouwd op de iPhone. Houd je de iPhone in landschapmodus dan word de rekenmachine nog uitgebreider met functies zoals sinus en log.

Instellingen

Dit spreekt voor zich. Via instellingen kun je alle instellingen van je iPhone aanpassen. Van beltoon tot dataroaming en van helderheid tot achtergrond.

iTunes

In iTunes heb je de mogelijkheid om nummers en podcasts te kopen via je iTunes-account.

App Store

In de App Store kun je de zogeheten Apps kopen en downloaden voor je iPhone. Over Apps straks meer.

Kompas

Met Kompas kun je je locatie bepalen in breedte en lengte graden en kun je natuurlijk zien waar noord en zuid zijn.

Dictafoon

Met Dictafoon kun je memo’s of andere geluiden op nemen. Deze zijn terug te luisteren en je kunt ze op je Mac of PC zetten.

Telefoon

Met telefoon kun je, trommelgeroffel, bellen. Je kunt zelf je nummer invoeren of gewoon een contactpersoon aanklikken. Ook kun je je Voicemail terug luisteren.

Mail

In Mail kun je de e-mail van je Hotmail of Gmail bijhouden. Je kunt ook meerdere mailaccounts instellen, bijvoorbeeld van de zaak en privé.

Safari

Safari, de internetbrowser van Apple, is ook op de iPhone terug te vinden. Vanzelfsprekend gebruik je Safari om op het web te surfen. Ook kun je je favorieten instellen die je dan weer kunt synchroniseren met je Mac of je PC.

iPod

iPod gebruik je om muziek en podcasts te luisteren en om je films te bekijken.

Apps

Één van de belangrijkste dingen van de iPhone is de mogelijkheid om Apps te gebruiken. Apps, wat staat voor applications = applicaties, zijn programmatjes, soms van Apple zelf, soms van partijen buiten Apple om, waarmee je spelletjes kunt spelen, informatie op kan zoeken of te navigeren.

iPhone OS

iPhones draaien op iPhone OS, een bewerkte versie van Mac OS. Eerder stond dit OS bekend als iPhone OS X. Het besturingssysteem neemt nog géén 500 megabyte in van het geheugen. iPhone OS wordt ook gebruikt op de iPod Touch en iPad.

Vandaag de dag is de nieuwste iOS 4.1 voor de iPhone.

Belangrijke links:

- www.apple.com/iphone

- www.apple.com/nl/iphone

- www.nl.wikipedia.org/wiki/Iphone

- www.en.wikipedia.org/wiki/Iphone

In dit topic kun je ook terecht voor je wat simpelere vragen over je iPhone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • 1 maand later...
  • Reacties 27
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Gaat dit ook over Jailbreaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nee, daar is een apart topic voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

iPhone 4

Vandaag was dan de grote dag. De WWDC (World Wide Developers Conference) werd geopend met een keynote van Steve Jobs. De verwachtingen over deze presentatie waren hooggespannen. Het gene wat het meest verwacht werd was toch wel de nieuwe iPhone; zij het een iPhone HD, een iPhone 4G of wat dan ook.

Uiteindelijk werd het de iPhone 4:

14lq3gg.jpg

Dit model is geen grote verassing na alle leaks op allerlei Mac blogs waaronder natuurlijk de Gizmodo.com.

De belangrijkste vernieuwing ten opzichte van het vorige model, de iPhone 3GS zijn:

De iPhone 4 heeft een 3,5†Retina Display met 960x640 pixels op 326 pixels per inch (ppi)

- Hij is met zijn doorsnede van 9,3 millimeter bijna 25% dunner dan de iPhone 3GS

- Hij heeft een camera aan de voorzijde (hierover later meer)

- Hij beschikt over een 720p HD camera van 5 MegaPixels met een LED flitser

- Hij beschikt over een door Apple zelf ontworpen A4 procesoor

- Het batterijleven is verhoogd

xb011d.png

Iets geheel nieuws voor de iPhone 4 is een voor iOS4 ontworpen versie van Apple’s filmbewerkingsoftware iMovie. Je kunt je HD beelden opnemen, direct bewerken en dan uploaden naar YouTube of MobileMe of je mailt het naar iemand toe.

30m0bk0.png

De camera aan de voorzijde dient voor iets nieuws wat alleen beschikbaar is voor iPhone OS 4; namelijk FaceTime. Dit is een videotelefoon. Je belt over Wi-Fi naar iemand anders die een iPhone 4 heeft, richt de front-facing camera op je gezicht en je kunt elkaar zien en horen.

sya6c0.png

Voor wat meer informatie (Engelstalig) zou ik je graag naar de volgende sites doorverwijzen:

- www.tuaw.com

- www.9to5mac.com

- www.macrumors.com

- www.appleinsider.com

- www.engadget.com

- www.gizmodo.com

- www.gdgt.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik zag het op apple.com:

videogesprek Nice! ;D,

multitasking! GREAT!,

HD Video recording (720p) maar ze houden het tog op 5 megapixel ;)

Design vind ik wel mooi; roestvrijstaal

En vooral multi touch ook zeer fijn! ::)

Pre-order starts June 15.

Available June 24.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zo, dat model ziet er even gelikt uit! Apple is wel altijd een koning in het zijn modellen ontwerpen. Stukke mooier als mijn Desire.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ze krijgen het elke keer weer voor elkaar! Ik vind hem prachtig, ook het nieuwe design kom fris over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik vind die Iphones prachtig zelf heb ik er helaas niet een want ze zijn te duur en wil geen abbo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 5 maanden later...

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Zijn hier eigenlijk wel mensen die een Iphone hebben??

Volgens mij hebben we hier op duken allemaal Androiders :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik

Sent from my iPhone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik krijg binnenkort misschien een Iphone 3e generatie, maar ik neem m dan gewoon prepaid. Kan je dan wel gebruik maken van alle functies, en ook alles doen met wifi. Youtube/mail/internet, kan dat allemaal ook met wifi? ik neem aan van wel, maar toch maar even vragen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja, in principe is het dan een iPod touch waar je mee kan bellen en een camera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is het altijd toch? Of heb je als je een internetabbo neemt ineens nog meer opties? Nee toch? Met wifi kan ik toch ook gewoon emailen en zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

als je internet abbo neemt dan kan je onderweg ook internetten, Anders als je dit doet zal het extra kosten met zich mee brengen (en die zijn hoog) En bij prepaid zal ie dus heel snel leeg zijn! Dus je zou data roaming uit moeten zetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja weet ik, maar dat heb ik toch niet nodig, zolang ik op wifi punten maar mn wifi kan gebruiken. En ik kan wel van alles gebruik maken ook al heb ik geen internet abbo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Behalve de apps die op internet gaan zoals Hyves en MSN kan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vreemd, maar oke ik denk dat ik daar wel mee kan leven. Alhoewel ik t wel raar vind dat je met een ander apparaat (de MP4 speler, x-Fi 16 GB) wel op MSN kan met wifi?? Hoe dat zit zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Je kan met iphone ook op msn? Het is alleen (luisteren de volgende keer) dat apps die van internet gebruik maken en als je NIET op wifi zit, dat het extra kosten met zich mee brengt en die hoog op kan lopen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik lees goed, maar ik lees dan 2 dingen die tegen elkaar inspreken.

Bart zegt: Behalve de apps die op internet gaan zoals Hyves en MSN kan dat.

Ik vroeg: En ik kan wel van alles gebruik maken (dmv Wifi) ook al heb ik geen internet abbo?

Jij zegt: Je kan met iphone ook op msn?

Je kan dus altijd alles doen met de Iphone zolang je maar in de buurt bent van een wifi punt (in mijn geval dan) anders kan je alleen de dingen gebruiken die geen internet/wifi nodig hebben. Klopt het zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ja dat klopt zo ongeveer wel. Alleen je kan de apps (msn hyves) als je niet op een wifi punt zit wel gebruiken alleen zal het dan hele hoge kosten met zich mee brengen :) omdat je geen internet abbo hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar dat doe ik dus ook niet, maar als ik wel op een wifi punt zit kan ik ze iig wel gebruiken, toch? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja maar je moet dus wel opletten dat je niet perongeluk je 3G verbinding gebruikt :)

Volgens mij kan je die ook uitzetten xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik neem aan van wel, maar ik heb nog niet. Even afwachten dan maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja natuurlijk kan dat, ik zal straks even een screenshot posten via TapaTalk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...