Spring naar bijdragen

Nintendo DS, DS Lite of DSI


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik ben van plan om een nintendo DS , DS Lite of DSI aan te schaffen. Zijn er voor al deze versies spelletjes te downloaden? Werkt een spel die ik heb gedownload als .nds bestand voor alle versies van de nintendo?

Wie wil me hier wat uitleg over geven?

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Tot nu toe werkt elk spel voor de DS(Lite) en DSi. Het maakt niet echt uit welke je neemt als je maar de goede flashkaart hebt. Er zijn wel DSi enchanded spellen. Dat betekend dat het spel iets meer opties heeft als je het op een DSi speelt dan dat je het op een DS speelt. Vooral gaat het dan om het gebruik van het cameraatje van de DSi. Als ik zelf natuurlijk zou kiezen zou ik een DSi nemen (wie niet?). Maar het nadeel is met de DSi en met het gebruik van een flashkaart is dat de DSi een firmware heeft die het mogelijk maakt dat door bepaalde updates je flashkaart niet meer werkt. Dan moet je wachten van de makers van de kaart dat zij een hack/patch of dergelijke uitbrengen zodat je weer kan spelen met je flashkaart. Ik heb zelf een DS Lite met een CycloDS en kan ook gewoon de DSi enchanded spellen spelen alleen heb ik die camera functie niet. Wat je overigens helemaal niet merkt want in het spel speelt die camera functie bij niets voor. Dus er is niet echt 1'tje die echt de beste is en de keuze ligt meestal van jouw situatie af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zelf een DSLite en mijn broertje een DSi. Persoonlijk zou ik de Lite kiezen (tenzij je het leuk vind om foto's te maken). De DSi voegt niet erg veel toe vind ik. Je stem vervormen of een foto opleuken zijn dingen die je de eerste week doet, maar daarna nooit meer gebruikt. Wat de flashkaartjes betreft is er geen verschil op de firmware-updates na (zoals zomymario hierboven uitlegt). Je moet alleen opletten bij het kopen van een kaartje want er is verschil tussen een flash kaartje voor de DSi en voor de DSLite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok bedankt voor de tips.

Ik weet voldoende. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tot nu toe werkt elk spel voor de DS(Lite) en DSi.

Nou bij werkt helaas niet elk spel meer,Wordt er gek van.Heb een dstt kaart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...