Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Help ons en vul deze poll in

Erwin.
 Delen

Hoe ben jij op Duken.nl terecht gekomen ?  

1.370 stemmen

1. 1. Hoe ben jij op Duken.nl terecht gekomen ?

• via google
      954
    • via vrienden
      221
    • in de krant gelezen
      6
    • anders. laat een bericht achter met jouw verhaal!
      118

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

wist niet hoe je games download en speelt zonder te betalen op google gezocht en toen kwam ik op deze dit forum :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

via google, op zoek naar hulp bij problemen met afspelen van avi bestanden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 maanden later...

Ik was al sinds een aantal jaren lid van megaspoof. Heb tot nu toe er weinig gebruik van gemaakt en moest me opnieuw registreren. Ik zal mijn rondwandeling eens gaan maken. Gelukkig nieuwjaar iedereen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

In hoofdzaak via een ander forum, was opzoek naar install uitleg voor Call Of Duty:Modern warface 2.Anderzijds reeds verschillende malen opgemerkt via Google en downloadside's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  4
  • Actief:  Nooit

Via zoeken op internet kwam ik op een site waar uitleg gegeven werd over µTorrent. Onderaan stond de link naar jullie website. Omdat ik nog niet voldoende geïnformeerd was, heb ik op de link geklikt en me aangemeld als lid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Dat is mooi, weet je nog op welke website dat was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  362
  • Leeftijd:  45

Ik wou downloaden,Snapte het niet,Ik typte voor de grap in: www.lerendownloaden.nl

en toen kwam ik hier opeens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Duken.nl staat meestal best hoog als je op google zoekt naar iets van downloaden etc.  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  362
  • Leeftijd:  45

Bij mij niet  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ik was informatie aan het zoeken voor downloaden. en toen kwam ik hier :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  23

Ik was aan het googlen op een oplossing voor het R4-probleem , R4 is een kaartje voor de nintendo DS waarop je spelletjes kan zetten, maar de nieuwste spelletjes werkten niet op de R4, en hier op deze site stond de oplossing....

Bedankt Duken.nl!!!! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

In de krant gelezen? Wtf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

Deze oma van 60 jaar wonend in Brabant heeft samen met haar klein-kinderen een leuke hobby en dat is film. Ik struin het internet af en zij gaan uit hun dak als ik weer iets nws. heb gevonden. "Duken .nl" ken ik al even. ( met surfen toevallig gevonden)..Vind het een mooie site met veel informatie,die ik ook heb kunnen gebruiken. Alleen er verder niets mee gedaan. Inschrijven en voorstellen kon altijd nog wel..Tot vandaag!!! Niet alleen aan de zijlijn blijven staan. dat Oma zijn is natuurlijk een bijkomstigheid. Ik ben nog volop aan het werk als Nachtverpleegkundige. Maar daarnaast geeft het voldoende ruimte voor o.a. deze hobby.

Groetjes Onnolien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ook ik ben via Google op jullie site terecht gekomen,maar ik moet nog echt gaan uitzoeken hoe alles precies hier werkt.

Maar aan de goede reacties te zien zal het mij ook wel lukken. En anders gewoon vragen,prima dus zo te lezen.

Ik was opzoek naar een site om spellen te downloaden en ja eigenlijk ook voor films dus best wel grappig zo op deze site terecht gekomen en nog nederlands ook.

Daar ben ik al heel blij om. Mijn complimenten hiervoor.

Gr Jospider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weken later...

• Bijdragen:  14
  • Actief:  
  • Leeftijd:  54

Ik weet van deze site omdat de URL me zo ongeveer de strot in is getimmerd door de oprichter :zwaai:.

Deed meneer het niet op het werk, dan zag ik de link van deze site wel, als hij met een kamikaze actie eindelijk mijn zogenaamde trage diesel voorbij kwam op de weg naar huis. Op de kont van die leasebak ( jaja, een leasebak.. ;D) stond te lezen "Duken.nl"

Erg leuk dat het nog steeds bestaat, en zo groot is geworden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.917
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Linux

Nou nou nou!! Ik ben benieuwd man! Nu moet ik nog weten wie je bent!  O0

Over welke leasebak heb je het?

Mijn eerste 206je? ;)

Ik zal de foto's even erbij zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Citaat

Ik weet van deze site omdat de URL me zo ongeveer de strot in is getimmerd door de oprichter :zwaai:.

Deed meneer het niet op het werk, dan zag ik de link van deze site wel, als hij met een kamikaze actie eindelijk mijn zogenaamde trage diesel voorbij kwam op de weg naar huis. Op de kont van die leasebak ( jaja, een leasebak.. ;D) stond te lezen "Duken.nl"

Erg leuk dat het nog steeds bestaat, en zo groot is geworden  O0

oude bekende ook nog van het vorige forum? Of zelfs nog voor mijn tijd?

Ben ook benieuwd of we hem kennen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Een foto gevonden!

2ds3k0l.jpg

Foto genomen op 26-01-2005!!

Podverdrie... mijn eerste lease auto was dat :) Ik was daar dus euu.... nu 27 jaar dus reken maar uit  :)

Trouwens op de voorkant stond ook deze sticker... was wat gedoe met verwijderen i.c.m. een schuurspons... echt me werkgever vond dat niet heel fijn  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Leuk. Je ziet veel vandaag de dag van die Peugeot 206. En, hoe hard kon die?  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Citaat

oo leuke foto! maar wat was er met je duim, bevroren ofzo?

Geen idee... misschien me sleutels?

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

;D dat 206je is het idd.. En de snelheid, naja.. hij kwam niet mijn ford focus station diesel voorbij  ;D

Ik denk dat het forum toen nog niet eens was uitgevonden  ;)

Weet je al wie ik ben meneer Duken.. ?  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja volgens mij weet ik het, was jij niet die dude die wat "angstig" was voor spinnen...? Hehe

Die witte focus toch?! En het forum was toen de tijd inderdaad net van start... al hoewel... het was niet echt een forum. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Citaat

Ik denk dat het forum toen nog niet eens was uitgevonden  ;)

Als ik me goed heb was het forum toch in 2007 begonnen (denk ik)  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jup.. ik vind spinnen niet echt leuk..  :-\ En inderdaad.. die witte focus :) need for speed op de a7  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Titel: Welke Usenet provider is het beste voor beginners zonder technische kennis? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben nieuw met downloaden via Usenet en vroeg me af: welke Usenet provider is het beste voor beginners zonder technische kennis? Ik zoek iets dat makkelijk te gebruiken is en niet te ingewikkeld is. Alvast bedankt! Expert: Hej Gebruiker1, super dat je nieuwsgierig bent naar Usenet! Er zijn een paar goede providers die erg gebruiksvriendelijk zijn, vooral voor beginners. Een populaire keuze is Usenet.nl. Ze hebben een simpel interface en een gratis proefperiode, wat fijn is om het uit te proberen zonder dat je meteen moet betalen. Hun support is ook goed, dus als je vragen hebt, kun je daar terecht. Een andere goede optie is Easynews. Zij bieden niet alleen Usenet toegang, maar ook een ingebouwde browser. Dit betekent dat je alles gewoon via hun website kunt bekijken en downloaden. Heel makkelijk als je geen gedoe wilt met aparte software. En dan is er ook nog XSUsenet. Ze hebben een eenvoudige aanmeldprocedure en zijn vaak een stuk goedkoper dan de andere providers. Veel mensen zijn hier tevreden over. Belangrijk is om te checken of ze ook een goede retentie hebben (dat betekent hoe lang ze je bestanden bewaren) en of ze genoeg snelheid bieden. Dus kijk goed naar de specificaties! Ik hoop dat dit helpt! Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten! Gebruiker2: Thanks voor je antwoord, Expert! Ik ga die providers zeker checken. Is er toevallig een aanrader qua software ook? Iets dat makkelijk voor beginners is? Expert: Zeker! Voor software zou ik NZBGet aanraden. Het is vrij simpel in gebruik en je kunt het aanpassen naarmate je meer ervaring opdoet. Een andere goeie optie is SABnzbd, die is ook populair en heel gebruiksvriendelijk. Beide hebben een duidelijke interface zodat je snel leert hoe alles werkt. Veel succes! Gebruiker3: Ik ben ook benieuwd naar die software! Moet je iets bijzonders installeren om ermee te werken? Of is het gewoon downloaden en klaar? Expert: Nee, het is meestal best simpel. Je downloadt gewoon de software, installeert het en volgt een paar stappen om je Usenet account in te voeren. De meeste software heeft een stap-voor-stap gids bij de installatie. Dus je hoeft niet te stressen over technische dingen, echt! Gebruiker4: Wat ik nog wil toevoegen: sommige providers hebben ook apps voor telefoon. Is dat handig, of downloaden jullie alles gewoon op de pc? Gebruiker5: Ja, dat is echt handig! Ik gebruik meestal mijn laptop, maar soms download ik ook via mijn telefoon of tablet als ik onderweg ben. Dan is zo’n app wel chill. Gebruiker6: Helemaal mee eens, maar ik heb ooit een app gebruikt die echt bagger was. Heb je echt een goede ervaring met apps, Gebruiker5? Gebruiker5: Ja, ik gebruik al een tijdje de app van Usenet.nl en die werkt prima. Maar je moet natuurlijk wel zorgen voor een goede verbinding. Anders duurt het downloaden eeuwig! Gebruiker7: Haha, dat heb ik ook meegemaakt! Zeker met grote bestanden. Het is wel belangrijk om goede WiFi te hebben. Anders ben je zo gefrustreerd. Gebruiker8: Kan iemand een voorbeeld geven van een grote NZB-bestand? Ik ben nog niet zo bekend met die dingen en heb geen idee waar ik moet beginnen. Expert: Zeker! Een voorbeeld kan een film of een serie zijn. Je vindt NZB-bestanden meestal op NZB-index websites zoals NZBIndex of NZBGeek. Daar kun je zoeken op titels die je interesse hebben. Zodra je een NZB hebt, kun je die in je software importeren en beginnen met downloaden! Gebruiker1: Thanks allemaal, ik ga me even inlezen en uitproberen. Super blij met al jullie antwoorden! Als ik meer vragen heb, hoor je me wel weer. Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen van SunnyDaze SunnyDaze Hallo allemaal! Ik ben SunnyDaze, 28 jaar en ik kom uit het zonnige Brabant! Ik heb me net aangemeld op dit forum, omdat ik meer wil leren over technologie en vooral over VPN’s. Ik werk tegenwoordig als marketingmedewerker, maar in mijn vrije tijd hou ik van gamen, films kijken en gewoon lekker ontspannen met vrienden. Ik vraag me dus af, waarom zou ik eigenlijk een VPN moeten gebruiken? Ik hoor er veel over, maar ik ben nog niet echt overtuigd van de voordelen. Als iemand daar meer over kan vertellen, zou dat super zijn! Ik kijk uit naar alle tips en ervaringen! Groetjes! Antwoord van TechGuru TechGuru Hey SunnyDaze! Welkom op het forum! Goed dat je je aanmeldt en vragen stelt! Een VPN (Virtual Private Network) kan echt super handig zijn. Hier zijn een paar redenen waarom je er over na zou moeten denken: Veiligheid: Met een VPN wordt je internetverkeer versleuteld. Dit betekent dat hackers, vooral als je publiek Wi-Fi gebruikt, niet zomaar jouw gegevens kunnen inzien. Denk aan je bankgegevens of persoonlijke informatie. Veiligheid voorop, toch? Privacy: Je weet nooit wie er meekijkt op je internetverbinding. Een VPN helpt je om anoniem te blijven online. Vooral als je in een land bent waar internetcensuur is, kan een VPN je toegang geven tot geblokkeerde sites. Toegang tot content: Soms wil je een film of serie kijken die alleen in een ander land beschikbaar is. Met een VPN kun je je locatie ‘veranderen’ en zo toegang krijgen tot die content. Super handig als je in de mood bent voor Netflix-bingewatchen! Veilig browsen: Bij het gebruik van een VPN voorkom je dat adverteerders jou volgen. Zo blijft je browsinggeschiedenis privé. Dus als je graag veilig en anoniem online wilt zijn, is een VPN zeker de moeite waard. Heb je nog meer specifieke vragen? Laat het me weten! Reacties van andere gebruikers GamerGuy89 Hey SunnyDaze! Welkom! Ik gebruik ook een VPN voor mijn gaming. Het helpt soms om lag te verminderen als je met mensen van over de hele wereld speelt. Zeker een aanrader! Histy162 Heey! Ik ben ook nieuw hier. Ik denk dat een VPN goed is, vooral omdat ik vaak de trein neem en daar Wi-Fi gebruik. Veiligheid first, toch? LotteLovesTech Hoi allemaal, Ik sluit me aan bij wat TechGuru zegt. Ik heb een tijdje geleden een VPN aangeschaft en ik voelde me echt beter over mijn online veiligheid. Wat ik ook leuk vind, is dat ik nu kan doen alsof ik ergens anders ben voor series en films. SunnyDaze Bedankt voor de tips, allemaal! GamerGuy89, heb jij ook een specifieke VPN die je aanraadt voor gamen? LotteLovesTech, merk je een groot verschil qua snelheid met de VPN? TechGuru Goeie vragen, SunnyDaze! Voor gamen kun je VPN’s zoals NordVPN of ExpressVPN overwegen, die hebben lage latency. Wat betreft snelheid, het hangt af van de VPN-provider. Als je een goede kiest, merk je meestal geen verschil. Alleen met heel goedkope VPN’s kan het traag zijn. NeonNerd Hallo allemaal! Ik ben ook nieuw hier. Ik vind de uitleg over de VPN echt toppie. Ik denk dat ik ook maar eens een VPN ga uitproberen. Had ik nodig op mijn laptop en telefoon! SunnyDaze Leuk om jullie allemaal te leren kennen! TechGuru, dank je voor je advies! Ik ga eens kijken naar die opties. Nog meer tips over veilig internetten? LotteLovesTech Bij mij werkt het goed, SunnyDaze! Vergeet ook niet je software regelmatig bij te werken, dat is ook super belangrijk voor je veiligheid. GamerGuy89 Precies! En als je echt aan de slag wilt met gamen, probeer dan een testperiode van een VPN. Dan kun je zien of het echt iets voor jou is! SunnyDaze Top, dank jullie allemaal! Ik ga aan de slag met mijn research en laat weten wat ik besluit. Tot later! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik anoniem surfen op het internet zonder gedoe? Gebruiker: JohnDoe123 Hey allemaal! Ik ben benieuwd hoe ik anoniem kan surfen op het internet zonder al te veel gedoe. Bestaat er een makkelijkere manier om dat te doen, of moet je met allemaal ingewikkelde dingen zoals VPN’s en tor-browser aan de slag? Iemand tips? Expert: TechGuru87 Hey JohnDoe123! Goede vraag, en het is belangrijk om jezelf te beschermen online. Er zijn inderdaad een paar manieren om anoniem te surfen, en ik zal ze in simpele stappen uitleggen. VPN (Virtual Private Network): Dit is een van de beste manieren om je internetverbinding te beveiligen. Het versleutelt je data en verbergt je IP-adres. Het is heel simpel: je installeert een app, kiest een server (meestal in een ander land), en voilà, je surft anoniem! Voorbeelden van goede VPN’s zijn NordVPN en Surfshark. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt door je internetverkeer via verschillende servers (nodes) te leiden. Het is een beetje trager dan normale browsers, maar het is heel veilig. Perfect als je echt niemand wilt laten zien wat je doet. Gebruik van HTTPS: Probeer altijd websites te bezoeken met "https://" in de URL. Dit betekent dat de verbinding beveiligd is, wat je privacy vergroot. Geen persoonlijke info delen: Dit lijkt misschien voor de hand liggend, maar deel geen persoonlijke gegevens op websites of forums. Dit helpt om je identiteit te beschermen. Inciognito-modus: Deze modus in je browser helpt om je geschiedenis te verbergen, maar let op: het maakt je niet volledig anoniem. Het is meer voor kortdurende bescherming. Dat gezegd hebbende, zelfs met deze tools is het goed om te onthouden dat niets 100% veilig is. Het is altijd belangrijk om bewust te zijn van wat je online doet! Gebruiker: AnjaK Wow, thanks TechGuru87! Dit klinkt echt handig. Ik ga zeker een VPN proberen. Ik vond het altijd zo overweldigend, maar nu klinkt het veel eenvoudiger! Gebruiker: TechieTom Die Tor-browser is cool, maar inderdaad ook traag. Maar ik vind het wel chill dat je zo anoniem kan zijn. Heb je ook geen gedoe met advertenties die je volgen, dus dat is wel een plus! Gebruiker: Sam_InNoise Maar is het echt nodig om een VPN te betalen? Ik heb gehoord dat er ook gratis versies zijn. Zijn die wel veilig? Expert: TechGuru87 Goede vraag, Sam! Er zijn gratis VPN’s, maar vaak zijn ze minder veilig en kunnen ze je gegevens verkopen. Als je echt goede bescherming wilt, is een betaalde VPN een betere optie. Het is gewoon een kwestie van waar je je prioriteiten legt! Gebruiker: SassySarah Ik gebruik al een tijd een betaalde VPN en het werkt prima! Geen meldingen van schendingen of zo. En ik kan series kijken die in andere landen zijn geblokkeerd Gebruiker: OldSchoolRider Haha SassySarah, dat is inderdaad een bonus! Maar wat ik me afvraag… wat als ik gewoon een andere computer gebruik in een bibliotheek? Is dat ook anoniem of zie je nog steeds je IP-adres? Expert: TechGuru87 Ja, als je een openbare computer gebruikt, dan is je IP inderdaad dat van de bibliotheek. Maar, let op: ze kunnen nog steeds dingen loggen! Privacy is niet gegarandeerd in zo’n omgeving. En zorg ervoor dat je niet ingelogd blijft op je accounts. Gebruiker: CuriousCat Duidelijk verhaal allemaal! Ik ben bang dat ik iets verkeerd doe. Is er een simpele test om te zien of ik echt anoniem ben? Expert: TechGuru87 Zeker! Je kunt naar websites gaan zoals "whatismyip.com" om te checken welk IP-adres ze zien. Als je een VPN of Tor gebruikt, zou het een ander adres moeten zijn dan je echte adres. Dat is de makkelijkste manier om het te controleren! Gebruiker: JohnDoe123 Super bedankt iedereen! Jullie hebben me echt geholpen. Ik ga met VPN en Tor aan de slag en kijk wat het voor me doet. Tot de volgende keer! Gebruiker: AnjaK Laat ons weten hoe het gaat, JohnDoe123! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• wildbunch ging een rang omhoog
      Community fan
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...